回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] 三國兵仔 (完成度70%左右)
tictac0518
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18442
精華 0
積分 15
帖子 1497
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-8
來自 模型及首辨世界
狀態 離線
發表於 2008-5-1 01:26 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 流星王 於 2008-5-1 11:42 AM 發表

you're welcome!


果隻紙模百式我都好鍾意,估唔到有人記得呀。
一來KK Factory 出o既呢隻百式比例一流,
二來用平價o既銻紙就做到電鍍百式效果,出來o既結果超正。

講落我好似冇發完成品相 ...

我見到網上有得買, 不過近日都係玩塑膠的模型較多~

頂部
三國傳
二等兵
Rank: 1


UID 29042
精華 0
積分 2
帖子 77
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 三國傳
狀態 離線
發表於 2008-5-1 01:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 三國傳 為MSN好友 通過MSN和 三國傳 交談
我又分享下仙
我油三國兵仔的eye
係use↓

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-5-1 01:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 流星王 於 2008-4-30 01:51 AM 發表

謝謝鼓勵。


兵仔咋,唔可以高過國君架嘛。

其實單純改高比例會好怪,用普通三國傳素體自改一隻可能效果仲好。


頭頂?
我只係削尖左,冇改過,唔知應該點改?

嗯,我意思係削尖~

頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-5-1 02:04 PM  資料  短消息  加為好友 
原來你也有用高達上色筆,眼的部分用了電鍍綠,在下也常常用這一種的模型筆,在下最喜歡用金色,上色後,就會漸漸變了古典金,令三國的bb戰士古典感覺更高!!在下不懂把自己做的模型放上來,其實也想和大家分享心得!-.-"
你的改件很特別,令他充滿活力,可做多種活動,(活動值↑)
期待上色了的士兵,不知你想上什麼色在裝甲上呢?
在下覺得上電鍍紅和黑一定會很有型,會不會搶了三國內的高達的風彩呢?
真的很有趣!!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-1 04:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 三國傳 於 2008-5-1 01:44 PM 發表
我又分享下仙
我油三國兵仔的eye
係use↓

我懶,用貼紙咋

QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-5-1 02:04 PM 發表
原來你也有用高達上色筆,眼的部分用了電鍍綠,在下也常常用這一種的模型筆,在下最喜歡用金色,上色後,就會漸漸變了古典金,令三國的bb戰士古典感覺更高!!在下不懂把自己做的模型放上來,其實也想和大家分享心得!-.- ...

嗯?? 是跟我說的嗎?

眼部我用貼紙的,右下角綠色那種。

裝甲上色我想我會試金色底+透明橙,或是銅色。
之前有師兄在金底上透明紅,效果驚艷啊!!

[ 本帖最後由 流星王 於 2008-5-1 04:42 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-1 04:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2008-5-1 01:57 PM 發表

嗯,我意思係削尖~

其實已削尖了,可能在改造過程中經常接觸頭部,又令它變鈍了。





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-1 04:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2008-5-1 01:26 PM 發表
我見到網上有得買, 不過近日都係玩塑膠的模型較多~

紙模我其實少玩,一隻要花太多心機。

自己揀紙自己整開心D。
同埋我唔鍾意拍賣果個人利用人地D心血黎賺錢。

[ 本帖最後由 流星王 於 2008-5-1 04:44 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
三國傳
二等兵
Rank: 1


UID 29042
精華 0
積分 2
帖子 77
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 三國傳
狀態 離線
發表於 2008-5-1 09:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 三國傳 為MSN好友 通過MSN和 三國傳 交談


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-5-1 02:04 PM 發表
原來你也有用高達上色筆,眼的部分用了電鍍綠,在下也常常用這一種的模型筆,在下最喜歡用金色,上色後,就會漸漸變了古典金,令三國的bb戰士古典感覺更高!!在下不懂把自己做的模型放上來,其實也想和大家分享心得!-.- ...


你又use呢個!?

哈哈

頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-2 12:21 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 LinusPoon 於 2008-5-1 04:50 PM 發表
...今次改得好認真,等睇你完成品post

嘩,潘爺咁賞面呀。
其實我想睇你隻兵完成品多D,想知你會點上色。





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
Carloks
上等兵
Rank: 2


UID 264
精華 0
積分 15
帖子 268
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-8
狀態 離線
發表於 2008-5-2 12:29 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
快d上色啦~~
好期待你隻兵仔上色完成品





http://hk.myblog.yahoo.com/scarloks
新blog : http://scarloks.mysinablog.com
http://www.flickr.com/photos/scarloks
我的模型分享
頂部
灰冷之狼
上等兵
Rank: 2



UID 25010
精華 0
積分 2
帖子 237
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-10
狀態 離線
發表於 2008-5-2 12:34 AM  資料  短消息  加為好友 
卒仔都咁講究...你好有心機喎....

頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-2 02:50 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 LinusPoon 於 2008-5-2 01:14 AM 發表


我處理嘅手法會比較另類少少

所以先咁期待

QUOTE:
原帖由 灰冷之狼 於 2008-5-2 12:34 AM 發表
卒仔都咁講究...你好有心機喎....

係我無聊o者,冇果樣整果樣。

[ 本帖最後由 流星王 於 2008-5-2 03:02 AM 編輯 ]





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-2 03:01 AM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 Carloks 於 2008-5-2 12:29 AM 發表
快d上色啦~~
好期待你隻兵仔上色完成品

sem 尾大把功課做,跟住又考試,都冇時間開壇上色架啦。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
tictac0518
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18442
精華 0
積分 15
帖子 1497
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-8
來自 模型及首辨世界
狀態 離線
發表於 2008-5-2 11:02 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
哈哈, 你design得幾好笑~

頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-5-4 10:47 AM  資料  短消息  加為好友 
+oil.......





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
三國傳
二等兵
Rank: 1


UID 29042
精華 0
積分 2
帖子 77
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 三國傳
狀態 離線
發表於 2008-5-7 09:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 三國傳 為MSN好友 通過MSN和 三國傳 交談

頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2008-5-7 10:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態
抄考中.......不過難道好高=.=''''
齊齊加油吧



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-16 04:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談
考完試,上緊色,
應該呢幾日有完成品出~~





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2008-5-16 04:46 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
連一隻硬直既SD都改得咁靚

但可惜無咩可能大量生產,如果唔係,成隊軍隊都有曬生氣啦





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2008-5-16 04:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-5-16 04:46 PM 發表
連一隻硬直既SD都改得咁靚

但可惜無咩可能大量生產,如果唔係,成隊軍隊都有曬生氣啦

簡化改造就可以量產了。
只要頭部改成可左右轉動,手臂加一粒關節,即使腳部不作任何改動,也已可以令小兵生色不少。

最少我是有打算量產的∼∼





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 11:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver