回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] DRAGDN 1/72M4A2
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-13 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 
DRAGDN 1/72M4A2

今日買o既野,好似多唔夠

小小地$65一盒,但1/72玩死我


想問e塊野一可以用咩cut

工具上咩咩色好?


最最後想問模型膠水大家多數痴幾耐????

[ 本帖最後由 alvin 於 2008-4-14 05:52 PM 編輯 ]

頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-13 10:45 PM  資料  短消息  加為好友 
又多個坦坦之友

膠水落少少夠,受力位再蓬落aa膠(如路輪),我一般等一粒鐘到,先去搞佢

[ 本帖最後由 毛毛68 於 2008-4-13 10:46 PM 編輯 ]

頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-13 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 
磨件磨死我,手指好痛

頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-13 10:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvin 於 2008-4-13 10:50 PM 發表
磨件磨死我,手指好痛

72係難打磨D,下次玩下35喇,好玩好多

頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-13 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 
想買1/48m4但冇 老虎就大把, 有都好買唔落,百幾$唔想搵黎"交飛"

頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-13 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvin 於 2008-4-13 11:04 PM 發表
想買1/48m4但冇 老虎就大把, 有都好買唔落,百幾$唔想搵黎"交飛"

用72黎練下手先都好 係喎,你買籃色有乜用呀 砌坦坦一般用唔到.

頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-13 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 
諗住係基本色,用黎溝色 二係用係高達

頂部

曹長
Rank: 2


UID 18537
精華 0
積分 3
帖子 477
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
狀態 離線
發表於 2008-4-13 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 
你又一開波72~? 一齊丫

頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-13 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 
係呀,開左la,但結果會係點le

頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-13 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvin 於 2008-4-13 11:26 PM 發表
係呀,開左la,但結果會係點le

得既,比D心機 有問題就上黎問下,好多人會教你

頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-13 11:32 PM  資料  短消息  加為好友 
我會, 訓到大家

頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2008-4-13 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvin 於 2008-4-13 11:32 PM 發表
我會, 訓到大家

煩唔到 志在茶毒多D人玩AFV姐

頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2008-4-14 11:03 AM  資料  短消息  加為好友 
p/e 可以筆刀 cut, 不過筆刀要夠鋒利, 一刀要 cut 到份件出黎, 無水口.  唔係既話, 好易傷到份 p/e, 又或者整彎左.

工具都係跟返說明書上色就得.





頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-14 06:18 PM  資料  短消息  加為好友 
今日好失敗
一開始就唔見件(紅)

E~唔多似,點解

痴痴痴~

咁細!點磨呀 玩埋e次唔玩1/72

想問下我d原子灰等好耐都唔干,我都落左好多催化劑
今日係咁多,聽日多d

[ 本帖最後由 alvin 於 2008-4-14 06:22 PM 編輯 ]

頂部

曹長
Rank: 2


UID 18537
精華 0
積分 3
帖子 477
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
狀態 離線
發表於 2008-4-14 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvin 於 2008-4-14 06:18 PM 發表
今日好失敗
一開始就唔見件(紅)

E~唔多似,點解

痴痴痴~
ht ...

唔見左果粒野,用長方形膠條,再削兩邊變梯形頂住sin啦

盒面d畫多數同件parts唔同ga,唔洗理. 不過你都係check check有冇搞錯sin啦

(ps:其實剪P/E用孖星果 D細較剪就得ga啦,一剪搞掂又夠利,用筆刀有排𠝹ar)

[ 本帖最後由 匡 於 2008-4-14 06:34 PM 編輯 ]

頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-14 06:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2008-4-14 06:26 PM 發表

唔見左果粒野,用長方形膠條,再削兩邊變梯形頂住sin啦

盒面d畫多數同件parts唔同ga,唔洗理. 不過你都係check check有冇搞錯sin啦

(ps:其實剪P/E用孖星果 D細較剪就得ga啦,一剪搞掂又夠利,用筆刀有排ɚar ...

有排搞 死la死la有少少衝動又想買1/35

頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2008-4-14 06:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2008-4-14 06:26 PM 發表

唔見左果粒野,用長方形膠條,再削兩邊變梯形頂住sin啦

盒面d畫多數同件parts唔同ga,唔洗理. 不過你都係check check有冇搞錯sin啦

(ps:其實剪P/E用孖星果 D細較剪就得ga啦,一剪搞掂又夠利,用筆刀有排𠝹ar ...

想問下係孖星邊 d 細較剪 ?  剪完唔駛用筆刀批水口咁準繩 ?





頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2008-4-14 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2008-4-14 06:26 PM 發表

唔見左果粒野,用長方形膠條,再削兩邊變梯形頂住sin啦

盒面d畫多數同件parts唔同ga,唔洗理. 不過你都係check check有冇搞錯sin啦

(ps:其實剪P/E用孖星果 D細較剪就得ga啦,一剪搞掂又夠利,用筆刀有排𠝹ar ...

兩個 periscope 你可以搵膠條砌返差唔多型狀出黎代替, 反正 72 都無乜 details.

前泥擋我見說明書同你做出黎都唔同, 會唔會有野攪錯左 ?  彩繪係正確既.





頂部
alvin
上等兵
Rank: 2



UID 15350
精華 0
積分 6
帖子 265
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2008-4-14 07:26 PM  資料  短消息  加為好友 
仲有e到
唔知點解原子灰唔干

[ 本帖最後由 alvin 於 2008-4-14 07:35 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部

曹長
Rank: 2


UID 18537
精華 0
積分 3
帖子 477
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
狀態 離線
發表於 2008-4-14 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-4-14 06:59 PM 發表


想問下係孖星邊 d 細較剪 ?  剪完唔駛用筆刀批水口咁準繩 ?

我就用開呢把.

如果水口同個框夠位的話係可以一野搞掂(我經驗),仲有水口的話我都係用番呢把搞掂. 用筆刀大力d都整彎塊蝦片...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 02:24 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver