回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 吸左半日thinner既成果..
LITTLEWIND
二等兵
Rank: 1



UID 25956
精華 0
積分 2
帖子 81
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-12
狀態 離線
發表於 2008-9-15 03:06 AM  資料  短消息  加為好友  添加 LITTLEWIND 為MSN好友 通過MSN和 LITTLEWIND 交談
吸左半日thinner既成果..

請各位狠評....
做左陰影...用手機影 ...抱歉
[attach]231938[/attach]
[attach]231939[/attach]
[attach]231940[/attach]
[attach]231941[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
肥豬樑
二等兵
Rank: 1



UID 31420
精華 0
積分 3
帖子 69
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-9-15 04:17 AM  資料  短消息  加為好友 
有冇得轉番直d相??

頂部
LITTLEWIND
二等兵
Rank: 1



UID 25956
精華 0
積分 2
帖子 81
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-12
狀態 離線
發表於 2008-9-15 09:47 AM  資料  短消息  加為好友  添加 LITTLEWIND 為MSN好友 通過MSN和 LITTLEWIND 交談


QUOTE:
原帖由 肥豬樑 於 2008-9-15 04:17 AM 發表
有冇得轉番直d相??

唔知俾我攪左咩
轉唔番直..有冇人可以幫我

頂部
njvf (神精兵)
中校
Rank: 4
在瓦礫中製作


UID 20850
精華 0
積分 260
帖子 3694
成品數目 260 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 紅磡
狀態 離線
發表於 2008-9-15 10:01 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
好多藥水 樓主要保重身體

頂部
LITTLEWIND
二等兵
Rank: 1



UID 25956
精華 0
積分 2
帖子 81
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-12
狀態 離線
發表於 2008-9-15 11:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 LITTLEWIND 為MSN好友 通過MSN和 LITTLEWIND 交談


QUOTE:
原帖由 njvf 於 2008-9-15 10:01 AM 發表
好多藥水 樓主要保重身體

多謝關心!!咳...咳...

頂部
batis_darren
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30893
精華 0
積分 9
帖子 1667
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2008-9-15 11:55 AM  資料  短消息  加為好友  添加 batis_darren 為MSN好友 通過MSN和 batis_darren 交談
保重保重

就gum睇都ok,
不過如果用下d白色或者其他色滲線可能會sharp d





MG: Shin Musha, Impulse, Gelgoog v2(C), Rick Dom(C), Z' gok(C): 0%
PG: Strike, sky glasper 0%
1/100: Dynames: 75%
Kotobukyia: Atlsteisen Rieze, Grungust type0 :  20%
Sms: 1/35 Freedom Head 15%
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-9-15 01:59 PM  資料  短消息  加為好友 
我吸得仲勁過你....total 16hrs+
不過整完又好大滿足感。只係隻手舉唔起咁解......

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-9-15 03:14 PM  資料  短消息  加為好友 
作品睇相感覺唔錯,但係比唔倒太多意見,因為相比較粗 .....

PS. 身體緊要,一係買個豬咀用會好 D ! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
LITTLEWIND
二等兵
Rank: 1



UID 25956
精華 0
積分 2
帖子 81
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-12
狀態 離線
發表於 2008-9-15 11:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 LITTLEWIND 為MSN好友 通過MSN和 LITTLEWIND 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-9-15 01:59 PM 發表
我吸得仲勁過你....total 16hrs+
不過整完又好大滿足感。只係隻手舉唔起咁解......

dandan 兄 你都係保重身體 ...咳...咳...
大家咁話 整完成功感好大

頂部
LITTLEWIND
二等兵
Rank: 1



UID 25956
精華 0
積分 2
帖子 81
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-12
狀態 離線
發表於 2008-9-15 11:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 LITTLEWIND 為MSN好友 通過MSN和 LITTLEWIND 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-9-15 03:14 PM 發表
作品睇相感覺唔錯,但係比唔倒太多意見,因為相比較粗 .....

PS. 身體緊要,一係買個豬咀用會好 D ! ~

都有意見呀
thanks~~~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 09:01 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver