回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1/48 Unicorn 頭 [14p]
abcd2345 (Lloyd)
壹等兵
Rank: 1


UID 35607
精華 1
積分 78
帖子 190
成品數目 78 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-20
狀態 離線
發表於 2010-12-14 10:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
1/48 Unicorn 頭 [14p]

收爐好耐, 呢個星期先再有機會整嘢.  不過滲線失手...  請狠插吧.

[attach]363480[/attach]

[attach]363481[/attach]

[attach]363482[/attach]

[attach]363483[/attach]

[attach]363484[/attach]

[attach]363485[/attach]

[attach]363486[/attach]

[attach]363487[/attach]

[attach]363488[/attach]

[attach]363489[/attach]

[attach]363490[/attach]

[attach]363491[/attach]

[attach]363492[/attach]

[attach]363493[/attach]

[ 本帖最後由 abcd2345 於 2010-12-14 12:09 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
GY401   2011-2-22 12:56 AM  讚好  +1   就插你做得太好啦!
頂部
tempo龍
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 35286
精華 4
積分 6
帖子 1812
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-2-2
來自 hk
狀態 離線
發表於 2010-12-14 11:12 AM  資料  短消息  加為好友  添加 tempo龍 為MSN好友 通過MSN和 tempo龍 交談 QQ
做得不錯

頂部
Kitman
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36679
精華 0
積分 4
帖子 560
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-29
狀態 離線
發表於 2010-12-14 11:14 AM  資料  短消息  加為好友 
Very good work with LED light!

頂部
otf
中尉
Rank: 3Rank: 3
愛砌模型的人


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 38936
精華 5
積分 19
帖子 888
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-29
狀態 離線
發表於 2010-12-14 11:34 AM  資料  短消息  加為好友 
著晒燈喎!正

頂部
abcd2345 (Lloyd)
壹等兵
Rank: 1


UID 35607
精華 1
積分 78
帖子 190
成品數目 78 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-20
狀態 離線
發表於 2010-12-14 06:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kitman 於 2010-12-14 12:32 PM 發表
Very good work with LED light!



QUOTE:
原帖由 otf 於 2010-12-14 12:52 PM 發表
著晒燈喎!正

其實裡面得一粒 5mm 嘅 LED .  不過我見佢夠光 .

[ 本帖最後由 abcd2345 於 2010-12-14 08:17 PM 編輯 ]

頂部
leungleungcheng
平民
Rank: 1



UID 36980
精華 0
積分 0
帖子 33
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-2
狀態 離線
發表於 2010-12-16 11:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 leungleungcheng 為MSN好友 通過MSN和 leungleungcheng 交談
有d怪
點解臉都光但對眼唔光????
(新手愚見)

頂部
...
壹等兵
Rank: 1



UID 43979
精華 0
積分 0
帖子 160
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-20
狀態 離線
發表於 2010-12-16 03:44 PM  資料  短消息  加為好友 
手油 ??
眼仔d feel xx凸凸咁ga ?

頂部
abcd2345 (Lloyd)
壹等兵
Rank: 1


UID 35607
精華 1
積分 78
帖子 190
成品數目 78 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-20
狀態 離線
發表於 2010-12-16 05:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 leungleungcheng 於 2010-12-16 01:15 PM 發表
有d怪
點解臉都光但對眼唔光????
(新手愚見)



QUOTE:
原帖由 ... 於 2010-12-16 05:02 PM 發表
手油 ??
眼仔d feel xx凸凸咁ga ?

噴, 除咗隻眼係螢光貼紙+噴透明綠 .  "xx凸凸" 係因為比我劃花咗... 鬼咩, 隻眼應該係綠色架嘛, 透明紅點噴做透明綠啫...

(有 c.hing 有計請指點迷津, well, 除咗去淘宝買隻祖國版有透明綠件, 或者自己倒...嘻嘻)

........重有一隻未開, 下次會整乾淨啲.  呢次渗完線就玩完...(原本好乾淨架).

[ 本帖最後由 abcd2345 於 2010-12-16 07:07 PM 編輯 ]

頂部
...
壹等兵
Rank: 1



UID 43979
精華 0
積分 0
帖子 160
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-20
狀態 離線
發表於 2010-12-17 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 abcd2345 於 2010-12-16 06:56 PM 發表





噴, 除咗隻眼係螢光貼紙+噴透明綠 .  "xx凸凸" 係因為比我劃花咗... 鬼咩, 隻眼應該係綠色架嘛, 透明紅點噴做透明綠啫...

(有 c.hing 有計請指點迷津, well, 除& ...

用反光貼好d嫁 因為你會反到你果 D燈 咁會好似發光咁

頂部
Predicatork
平民
Rank: 1



UID 36452
精華 0
積分 1
帖子 11
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-28
狀態 離線
發表於 2010-12-18 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 
請教電池怎樣安裝?小弟做緊SINANJU...萬謝

頂部
alvinmonster
少尉
Rank: 3Rank: 3
快樂模型~


UID 22763
精華 0
積分 32
帖子 579
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-31
狀態 離線
發表於 2010-12-19 12:20 AM  資料  短消息  加為好友 
整體不錯 不過下半d灰色就求其左少少





Blog: http://alvinmodelstudio.blogspot.hk
頂部
abcd2345 (Lloyd)
壹等兵
Rank: 1


UID 35607
精華 1
積分 78
帖子 190
成品數目 78 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-20
狀態 離線
發表於 2010-12-19 10:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ... 於 2010-12-17 02:22 PM 發表

用反光貼好d嫁 因為你會反到你果 D燈 咁會好似發光咁

好提議. 謝謝!

QUOTE:
原帖由 Predicatork 於 2010-12-19 12:32 AM 發表
請教電池怎樣安裝?小弟做緊SINANJU...萬謝

底座下面啱啱好兩粒 AAA.  用片厚啲嘅銅片整住粒電就唔會跌出嚟.

[attach]364093[/attach]

[attach]364092[/attach]

[attach]364091[/attach]
(手機相好矇, 唔好意思...相機冇電)

QUOTE:
原帖由 alvinmonster 於 2010-12-19 01:38 AM 發表
整體不錯 不過下半d灰色就求其左少少



[ 本帖最後由 abcd2345 於 2010-12-20 08:34 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
abcd2345 (Lloyd)
壹等兵
Rank: 1


UID 35607
精華 1
積分 78
帖子 190
成品數目 78 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-20
狀態 離線
發表於 2011-1-13 04:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ... 於 2010-12-17 03:16 PM 發表

用反光貼好d嫁 因為你會反到你果 D燈 咁會好似發光咁

... 兄, 參考你嘅提議 (之前要攪隻藍迷 so 冇 followup ):

[attach]367151[/attach]

[attach]367150[/attach]




 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
simonaighk
二等兵
Rank: 1


UID 22902
精華 0
積分 0
帖子 58
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-4
狀態 離線
發表於 2011-2-22 12:49 AM  資料  短消息  加為好友 
how much$$$$ Thank's

頂部
secret_tko907
平民
Rank: 1



UID 26930
精華 0
積分 0
帖子 20
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-10
來自 HK
狀態 離線
發表於 2011-3-24 02:45 AM  資料  短消息  加為好友 
C 兄 e隻....幾錢呀..
同埋where can buy......
i want to buy ..

頂部
mauchingc
曹長
Rank: 2


UID 44801
精華 0
積分 3
帖子 472
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-29
狀態 離線
發表於 2011-3-24 03:38 AM  資料  短消息  加為好友 
不錯不錯

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver