回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] MG RX-78-2 2.0 VER 限定透明甲
Bakayalaw
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 24423
精華 3
積分 31
帖子 720
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-22
狀態 離線
發表於 2014-12-30 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 
MG RX-78-2 2.0 VER 限定透明甲

過往以前歉透明高達一直唔係太有好感......因為通常透明甲既膠質比一般既更脆
而且水口又難剪  剪得衰D就會留低裂痕好難搞  再者以前又唔識點樣打磨透件
通常都會覺得一磨就花 無左透明感 好難處理
不過而家有強力工具幫助之下,以上所講問題已經唔存在 感覺輕鬆  某程度仲好砌過普通版模型

除左呢隻2.0既元祖高達,小弟手上仲有隻透明限定版既MG00Q 希望呢次經驗係下一隻可以運用得更好





















本帖最近評分記錄
Carrcsb   2015-1-11 09:31 AM  讚好  +1   佳作
christse2   2015-1-9 03:55 PM  讚好  +1   不俗之作
Kennethc109   2015-1-7 12:05 AM  讚好  +1   佳作
fung0921   2015-1-4 12:30 AM  讚好  +1   上色一流
kamiru88   2015-1-3 10:49 PM  讚好  +1   佳作
rexcheung   2015-1-3 08:41 PM  讚好  +1   不俗之作
simar   2015-1-3 08:04 PM  讚好  +1   佳作
CKYR7   2015-1-2 04:36 PM  讚好  +1   創作意念一絕
奧奇X夢   2015-1-1 05:10 AM  讚好  +1   不俗之作
hktlam   2014-12-31 10:19 PM  讚好  +1   佳作
lai_po   2014-12-31 01:53 PM  讚好  +1   佳作
HERM   2014-12-31 03:10 AM  讚好  +1   佳作
m.eversmann   2014-12-31 12:24 AM  讚好  +1   佳作
YMM   2014-12-30 11:41 PM  讚好  +1   上色一流
raylee6780   2014-12-30 10:12 PM  讚好  +1   佳作
MAHTC   2014-12-30 03:07 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
kodansha94   2014-12-30 02:18 PM  讚好  +1   不俗之作
松尾明   2014-12-30 02:05 PM  讚好  +1   佳作
imkw   2014-12-30 01:52 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
風中追風   2014-12-30 01:43 PM  讚好  +1   佳作




砌模型同做人既道理一樣 從來冇人可以一步登天
亦係需要不斷既苦練及從失敗中學習先可以成長過黎
希望各模友都可以開心砌模型 無論係新手又好 老手又好
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2014-12-30 02:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
骨架上色非常仔細,正呀!

頂部
kittsroy
壹等兵
Rank: 1


UID 8193
精華 0
積分 13
帖子 137
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-9
狀態 離線
發表於 2014-12-30 01:10 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄強力工具是指什麼, 可否分享一下處理透明件心得?

頂部
kodansha94
平民
Rank: 1



強盜勳章  
UID 59468
精華 0
積分 5
帖子 46
成品數目 5 件
閱讀權限 0
註冊 2014-12-24
狀態 離線
發表於 2014-12-30 02:20 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 Bakayalaw 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Bakayalaw
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 24423
精華 3
積分 31
帖子 720
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-22
狀態 離線
發表於 2015-1-3 01:02 AM  資料  短消息  加為好友 
其實我所講既強力工具  除左把剪鉗難有之外  其他其實好易買到
第一樣  究極剪鉗 有用過既朋友都知呢把野 切口係非常之靚 亦極少機會令表面有白化既現像
用黎剪透明件一流 唔洗怕剪衰個表面



如果冇上面果把鉗都唔緊要 用返金鉗或其他剪鉗都得 不過唔好剪得太貼 剩低既可以改用筆刀CUT走佢 跟住用雙星800號沙紙 加水濕磨



最後一件工具就係女士平時會用既指甲打磨捧  買圖中呢隻就得架啦 或者有其他類似都得 大約同1000號沙紙差唔多
係透明件上面輕輕打磨幾下  跟住再用佢背面白色既拋光質地 輕輕去卒佢 拋做光滑面就完成


[ 本帖最後由 Bakayalaw 於 2015-1-3 01:07 AM 編輯 ]





砌模型同做人既道理一樣 從來冇人可以一步登天
亦係需要不斷既苦練及從失敗中學習先可以成長過黎
希望各模友都可以開心砌模型 無論係新手又好 老手又好
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 10:29 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver