回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] PG RX-78-2
ygygygqwe
平民
Rank: 1



UID 46276
精華 0
積分 1
帖子 28
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-14
狀態 離線
發表於 2014-5-17 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 
PG RX-78-2















本帖最近評分記錄
yamha125   2014-6-1 05:29 PM  讚好  +1   佳作
Alvink489   2014-5-22 07:00 PM  讚好  +1   佳作
a0997874692   2014-5-21 12:46 PM  讚好  +1   佳作
Genes   2014-5-21 09:06 AM  讚好  +1   佳作
abb77asdw   2014-5-19 10:26 PM  讚好  +1   佳作
pluto   2014-5-19 10:07 PM  讚好  +1   佳作
ShanGun   2014-5-19 09:48 PM  讚好  +1   不俗之作
owencheung   2014-5-19 01:42 PM  讚好  +1   佳作
kinsquare   2014-5-19 03:03 AM  讚好  +1   佳作
aya030   2014-5-19 12:08 AM  讚好  +1   不俗之作
oldben   2014-5-18 11:24 PM  讚好  +1   佳作
kamiru88   2014-5-18 10:19 PM  讚好  +1   佳作
風中追風   2014-5-18 05:34 PM  讚好  +1   佳作
KK1234   2014-5-18 02:44 AM  讚好  +1   佳作
kensir   2014-5-18 01:54 AM  讚好  +1   佳作
JBear   2014-5-17 11:53 PM  讚好  +1   佳作
System   2014-5-17 08:22 PM  讚好  +1   佳作
beebee   2014-5-17 08:19 PM  讚好  +1   一流作品
模型怪   2014-5-17 07:15 PM  讚好  +1   佳作
AndyT882002   2014-5-17 06:17 PM  讚好  +1   佳作
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2014-5-17 05:35 PM  資料  短消息  加為好友 
佳作呀師兄。。。想請教一下搞左幾耐?多唔多縮膠位呢





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
ygygygqwe
平民
Rank: 1



UID 46276
精華 0
積分 1
帖子 28
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-14
狀態 離線
發表於 2014-5-17 05:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2014-5-17 05:35 PM 發表
佳作呀師兄。。。想請教一下搞左幾耐?多唔多縮膠位呢

斷斷續續搞左兩年
整之前,整模型知識接近零,連上灰都唔知係咩,一睇上網睇教學,一路整,搞下搞下就兩年

縮膠位既意思係?,不過有d位整得唔好,砌唔入,要磨下

我買個陣,見d件有寫1999年、唔知係咪放左15年(因為我買二手)

頂部
million
軍曹
Rank: 2



UID 44446
精華 0
積分 0
帖子 373
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-14
狀態 離線
發表於 2014-5-17 06:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ygygygqwe 於 2014-5-17 05:44 PM 發表


斷斷續續搞左兩年
整之前,整模型知識接近零,連上灰都唔知係咩,一睇上網睇教學,一路整,搞下搞下就兩年

縮膠位既意思係?,不過有d位整得唔好,砌唔入,要磨下

我買個陣,見d件有寫1999年、唔知係 ...

我果盒都係1999年買, 放左15年都唔捨得砌

CHING話縮膠, 係咪即係偷膠?

呢隻PG, 佢額頭對角既背面, 同埋支槍描準鏡個支架背面, 果D空位就係偷膠

真咪唔明笨大, 出得PG都要玩偷膠, 慳得幾多呀?

頂部
ygygygqwe
平民
Rank: 1



UID 46276
精華 0
積分 1
帖子 28
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-14
狀態 離線
發表於 2014-5-17 06:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 million 於 2014-5-17 06:05 PM 發表



我果盒都係1999年買, 放左15年都唔捨得砌

CHING話縮膠, 係咪即係偷膠?

呢隻PG, 佢額頭對角既背面, 同埋支槍描準鏡個支架背面, 果D空位就係偷膠

真咪唔明笨大, 出得PG都要玩偷膠, 慳得幾 ...

額頭對角既背面個度偷得好明顯

頂部
hadeskeung
平民
Rank: 1



UID 56528
精華 0
積分 0
帖子 23
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2014-3-5
狀態 離線
發表於 2014-5-19 01:59 PM  資料  短消息  加為好友 
嘉許樓主有堅持完成佳作~  真係好靚仔~

頂部
million
軍曹
Rank: 2



UID 44446
精華 0
積分 0
帖子 373
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-14
狀態 離線
發表於 2014-5-19 07:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ygygygqwe 於 2014-5-17 06:07 PM 發表


額頭對角既背面個度偷得好明顯

其實撇除偷膠問題, 第一代的PG真係出得幾有誠意, 個內骨架仲靚過宜家既PG, 可措係腳板太大 (可能係重心問題), 睇落有少少唔自然

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2014-5-19 08:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ygygygqwe 於 2014-5-17 17:44 發表


斷斷續續搞左兩年
整之前,整模型知識接近零,連上灰都唔知係咩,一睇上網睇教學,一路整,搞下搞下就兩年

縮膠位既意思係?,不過有d位整得唔好,砌唔入,要磨下

我買個陣,見d件有寫1999年、唔知係 ...

哦, 都多謝分享先...縮膠位係表面好似lup左咁,要上灰先睇得清楚, 要用畢地打磨先可修補...希望幫到你





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
kc40342
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 22334
精華 0
積分 51
帖子 628
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-16
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2014-5-19 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 million 的帖子

多口搭咀,其寶偷料一般目的唔係偷料,相反膠料唔係好值錢,做偷料響模具功夫重多左。

主要做偷膠係避表面縮水,背面少左總總好過表面凹左一忽咁解,有時圓位縮膠會中間空左,一郁就斷。


本帖最近評分記錄
million   2014-5-21 12:00 AM  讚好  +1   具參考價值
viperloo66   2014-5-20 12:34 AM  讚好  +1   具參考價值
pbaa   2014-5-19 09:51 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
頂部
million
軍曹
Rank: 2



UID 44446
精華 0
積分 0
帖子 373
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-14
狀態 離線
發表於 2014-5-21 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kc40342 於 2014-5-19 09:31 PM 發表
多口搭咀,其寶偷料一般目的唔係偷料,相反膠料唔係好值錢,做偷料響模具功夫重多左。

主要做偷膠係避表面縮水,背面少左總總好過表面凹左一忽咁解,有時圓位縮膠會中間空左,一郁就斷。

又學到野, 多謝CHING袋錢落我袋

不過, 既然要偷膠來避免表面縮水, 好心笨大做多件分件啦....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 07:13 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver