回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 亞寶 & 1 / 48 RX -78 胸像
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-12-11 03:27 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
亞寶 & 1 / 48 RX -78 胸像









本帖最近評分記錄
psxzero   2014-2-14 08:57 PM  讚好  +1   不俗之作
titans.aoz   2013-12-24 11:25 AM  讚好  +1   佳作
calvincmk   2013-12-23 11:33 PM  讚好  +1   佳作
嘉熙高達   2013-12-22 06:56 PM  讚好  +1   不俗之作
skims   2013-12-22 06:16 PM  讚好  +1   佳作
big69   2013-12-22 08:00 AM  讚好  +1   佳作
宏仔   2013-12-18 03:24 AM  讚好  +1   不俗之作
christse2   2013-12-17 08:38 AM  讚好  +1   佳作
twinsa   2013-12-17 02:46 AM  讚好  +1   佳作
hugo111   2013-12-16 08:51 PM  讚好  +1   佳作
anpoon   2013-12-16 05:48 PM  讚好  +1   佳作
sonia5sze   2013-12-16 02:45 PM  讚好  +1   佳作
白粉仔   2013-12-16 07:49 AM  讚好  +1   佳作
alanwhc   2013-12-14 12:23 AM  讚好  +1   佳作
OTTOLAM   2013-12-13 08:06 PM  讚好  +1   一流作品
gerald2473   2013-12-13 10:11 AM  讚好  +1   佳作
lai_po   2013-12-13 01:35 AM  讚好  +1   佳作
N.J.Cζ   2013-12-13 01:26 AM  讚好  +1   佳作
williamgundam   2013-12-12 09:26 PM  讚好  +1   佳作
kamiru88   2013-12-12 09:00 AM  讚好  +1   佳作
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2013-12-11 08:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 riko_88418 於 2013-12-11 03:27 AM 發表




http://i751.photobucket.com/albums/ ...

請問亞寶係一比几???

頂部
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-12-11 09:26 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #2 illuka 的帖子

1 / 35 核戰機的亞寶

頂部
B17
上尉
Rank: 3Rank: 3
自護初級機師


UID 21887
精華 3
積分 60
帖子 1174
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-4
來自 HKG
狀態 離線
發表於 2013-12-11 10:29 AM  資料  短消息  加為好友 
第一張相白色好有質感





排隊中...

仲有大量HG & MG & Gundam Collection...
頂部
ellis430
平民
Rank: 1



UID 20641
精華 0
積分 0
帖子 5
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-12-11 10:38 AM  資料  短消息  加為好友 
呢套件...其中有件parts14號係無左, 本書亦都無提及呢一件parts, 但書內既圖片就有影到, 想知係乜, 有無C hing知道呢??

頂部
riko_88418
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 6975
精華 1
積分 27
帖子 139
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-3
來自 hk
狀態 離線
發表於 2013-12-11 10:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #5 ellis430 的帖子

我諗正常的!我入左三盒都係冇 parts 14 的

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2013-12-12 09:26 PM  資料  短消息  加為好友 
上色好靚,有埋阿寶更是傳神,正 ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2013-12-12 11:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 riko_88418 於 2013-12-11 10:49 AM 發表
我諗正常的!我入左三盒都係冇 parts 14 的

係咪傳聞中對天線一長一短





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 09:43 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver