回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] HGUC 魔象(小改)
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2013-7-19 03:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談
HGUC 魔象(小改)

兩星期左右GE手工
用了新的塗裝方式 - 油畫風(唔知係咪咁叫@@)
呢種表達方式唔係人人鍾意,新嘗試!!!

長時間近距離接觸天拿水感覺好差@@
曾經諗過放棄
但最後我希望自己能夠盡全力完成每一件作品

進行左小量修改
主要都是著眼於腿部方面
原設計好似小丑腳 又或者 好似女仔D短襪仔咁@@
同上半身GE肥大有D唔夾
用左HG 魔蟹的配件改裝起來 (但....魔蟹.....又要諗諗點處理呢@@)

上色方面亦作了部份更改
原本打算改以 魔蟹 UC VER. 的DARK GREEN
但礙於部件大,咁樣配搭未必好睇
最後...就簡單改少少就算LA,改少左D泥黃色
深啡色應用係裝甲厚重的地方
最後....卻誤看成了.....愛爾蘭魔蟹GE感覺 @@...

小弟BLOG: http://blog.yahoo.com/_Z66PZNK2O ... icles/1306104/index








本帖最近評分記錄
~肥鑾~   2013-7-20 11:30 PM  讚好  +1   不俗之作
sm_bear   2013-7-20 10:12 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
JimmyShem   2013-7-20 02:25 PM  讚好  +1   佳作
xdwoodyxd   2013-7-20 11:56 AM  讚好  +1   佳作
小公主   2013-7-20 10:31 AM  讚好  +1   細節處理顯心思
kamiru88   2013-7-20 09:43 AM  讚好  +1   不俗之作
crazybee   2013-7-19 11:41 PM  讚好  +1   佳作
char_aznabule   2013-7-19 09:07 PM  讚好  +1   不俗之作
tonyktng   2013-7-19 08:31 PM  讚好  +1   佳作
廢物之最   2013-7-19 06:32 PM  讚好  +1   佳作
龍卷   2013-7-19 06:00 PM  讚好  +1   佳作
kitkit...   2013-7-19 05:43 PM  讚好  +1   佳作
tujin0204   2013-7-19 04:13 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
fung0921   2013-7-19 03:41 PM  讚好  +1   不俗之作
MAHTC   2013-7-19 03:27 PM  讚好  +1   上色一流
robotkel   2013-7-19 03:08 PM  讚好  +1   不俗之作




http://hk.myblog.yahoo.com/elvisleung1010
http://wingwing1010.blogspot.hk
頂部
robotkel
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 38906
精華 9
積分 31
帖子 4767
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-29
狀態 離線
發表於 2013-7-19 03:19 PM  資料  短消息  加為好友 
照片太光,影響成品的顏色,看起來一達達,我估實物會好好多,師兄影多一兩張post上來啦!

頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2013-7-19 03:38 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2013-7-19 03:57 PM  資料  短消息  加為好友 
有AFV 0既 chipping feel, ok wor





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2013-7-20 04:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談


QUOTE:
原帖由 robotkel 於 2013-7-19 03:19 PM 發表
照片太光,影響成品的顏色,看起來一達達,我估實物會好好多,師兄影多一兩張post上來啦!

哈,因為天氣不似預期,所以變左係室內影唔夠光,我就較高左瀑光值黎影,而家UP 返D 自然D GE出黎先









http://hk.myblog.yahoo.com/elvisleung1010
http://wingwing1010.blogspot.hk
頂部
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2013-7-20 04:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談


QUOTE:
原帖由 MAHTC 於 2013-7-19 03:38 PM 發表
獨眼機的重點我很多時候都會集中在眼睛,改用金屬眼的效果很好!

HEHEHEHE
其實買左補品就即刻懶左,諗少好多野





http://hk.myblog.yahoo.com/elvisleung1010
http://wingwing1010.blogspot.hk
頂部
邪榮鬼兵
軍曹
Rank: 2


UID 26859
精華 0
積分 26
帖子 398
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
狀態 離線
發表於 2013-7-20 05:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 邪榮鬼兵 為MSN好友 通過MSN和 邪榮鬼兵 交談


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2013-7-19 03:57 PM 發表
有AFV 0既 chipping feel, ok wor

其實我都唔知咁GE效果連埋金屬銀AND 黑鐵會唔會唔夾
我都係大膽一試嫁咋,希望效果還可以啦





http://hk.myblog.yahoo.com/elvisleung1010
http://wingwing1010.blogspot.hk
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver