回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1:100 海盜高達X2 小改
Lamheng
上等兵
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 46723
精華 2
積分 19
帖子 215
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2013-2-5 10:44 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
1:100 海盜高達X2 小改

由上年整到今年,整左成半年,,,終於都俾我搞掂..,,
LE隻野半身個做型設定都非常好..但係個人覺得細節方面略少..
所以就幫佢全身刻線再用紫色滲線去表達效果,,同埋加左少少野...骨架內構做得非常好..
如果用一隻色去噴哂個骨架..我就覺得非常浪費...所以也做好了分色處理















扮下PG先,,HAHA


















這是原件


[ 本帖最後由 Lamheng 於 2013-2-5 11:02 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
gay11   2013-2-7 10:52 PM  讚好  +1   佳作
羅友大   2013-2-7 07:33 PM  讚好  +1   不俗之作
andrewzero   2013-2-7 02:25 PM  讚好  +1   佳作
manwai97   2013-2-7 08:30 AM  讚好  +1   不俗之作
OTTOLAM   2013-2-7 07:35 AM  讚好  +1   上色一流
ericliuweii   2013-2-6 11:16 PM  讚好  +1   具參考價值
imkw   2013-2-6 10:46 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
asd123asdzx   2013-2-6 10:39 PM  讚好  +1   上色一流
gundem   2013-2-6 10:17 PM  讚好  +1   上色一流
ygat   2013-2-6 09:35 PM  讚好  +1   佳作
arsinghk0405   2013-2-6 09:34 PM  讚好  +1   上色一流
廢物之最   2013-2-6 05:21 PM  讚好  +1   上色一流
科特   2013-2-6 02:10 PM  讚好  +1   上色一流
Fenix   2013-2-6 01:28 PM  讚好  +1   佳作
WACLOUD   2013-2-6 01:09 PM  讚好  +1   上色一流
skims   2013-2-6 10:03 AM  讚好  +1   佳作
NEO-ZEONIC   2013-2-6 09:56 AM  讚好  +1   佳作
char_aznabule   2013-2-6 09:45 AM  讚好  +1   佳作
W.S.F   2013-2-6 09:31 AM  讚好  +1   佳作
Jeff39   2013-2-6 09:28 AM  讚好  +1   一流作品




我的相簿!!歡迎加FB交流!!!
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003366075332
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2013-2-5 11:09 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
C君仔
平民
Rank: 1



UID 51025
精華 0
積分 2
帖子 22
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-10
狀態 離線
發表於 2013-2-5 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 
加左點細節整體好好多 不過整體配色就顯得有點齋 如果外甲的深藍做下分色就更掂了
少少建議~

頂部
stuka
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 41054
精華 0
積分 11
帖子 572
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-10
狀態 離線
發表於 2013-2-6 02:54 AM  資料  短消息  加為好友 
遮色遮到暈...哈哈
做咩鬼內骨唔打磨埋

X1既模型真係出得好靚,7年後既今日睇番都覺得好新,係個骨架隻膠好易玩爆

靚作加油 ~~

頂部
eva4444eva
二等兵
Rank: 1



UID 35845
精華 0
積分 0
帖子 56
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-23
狀態 離線
發表於 2013-2-6 04:12 AM  資料  短消息  加為好友 
好型,唯一遗憾天线未改。最大特征,工程又细。

頂部
W.S.F
平民
Rank: 1


UID 46802
精華 0
積分 3
帖子 33
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
來自 MACAU
狀態 離線
發表於 2013-2-6 09:33 AM  資料  短消息  加為好友 
骨架幾好色!!!!!!

頂部
Lamheng
上等兵
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 46723
精華 2
積分 19
帖子 215
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2013-2-6 04:17 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #2 MAHTC 的帖子

因為本人比較懶..同埋5係好識改件..所以就冇做佢天線hahaha
不過詢眾要求,,下次會更加俾心機ga la!!!!


本帖最近評分記錄
MAHTC   2013-2-6 04:24 PM  讚好  +1   ^^ 多謝你接受我既意見




我的相簿!!歡迎加FB交流!!!
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003366075332
頂部
Lamheng
上等兵
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 46723
精華 2
積分 19
帖子 215
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2013-2-6 09:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #2 MAHTC 的帖子

有高人指點更係會聽la...接收多d意件先會有進步ga ma!!!





我的相簿!!歡迎加FB交流!!!
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003366075332
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:22 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver