回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] HGUC■獨角獸ver■祖魯■
swisssonlee
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 49206
精華 0
積分 292
帖子 1460
成品數目 292 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-15
狀態 離線
發表於 2012-6-26 11:20 AM  資料  短消息  加為好友 
HGUC■獨角獸ver■祖魯■

期待第6集~搞咗部HGUC祖魯~
好有納粹德意志兵仔Feel~親衛隊同水用都未入添~

就出現玫瑰祖魯~十分期待HGUC會出玫瑰祖魯~




嘣~嘭嘭嘭~噍噍噍~



獨角獸高達係SHCM-pro~










嘻嘻嘻~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
kitkit...   2012-6-26 11:21 AM  讚好  +1   不俗之作




Wechat:626123010廣州玩家,高達·動漫·日系機甲·模型愛好者,港澳文化愛好者,TVB愛好者,粵語·英語·日語愛好者,港譯愛好者,港產片愛好者
頂部
deepsnake
平民
Rank: 1



UID 49368
精華 0
積分 0
帖子 2
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-6-9
狀態 離線
發表於 2012-6-26 11:29 AM  資料  短消息  加為好友 
原來ZULU喺SNRI生產嘎?! 搞笑了~~


頂部
swisssonlee
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 49206
精華 0
積分 292
帖子 1460
成品數目 292 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-15
狀態 離線
發表於 2012-6-26 11:46 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 deepsnake 的帖子

我打上去“獨角獸”系指出自嗰部動畫個名~
唔系聯邦軍研發祖魯啊~
我之前嘅帖~08小隊嘅B3老虎~都系指08小隊動畫嘅B3老虎
唔系第8小隊嘅老虎啊~





Wechat:626123010廣州玩家,高達·動漫·日系機甲·模型愛好者,港澳文化愛好者,TVB愛好者,粵語·英語·日語愛好者,港譯愛好者,港產片愛好者
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-6-26 12:09 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ivan20102a
二等兵
Rank: 1



UID 36909
精華 0
積分 9
帖子 83
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-1
狀態 離線
發表於 2012-6-26 12:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ivan20102a 為MSN好友 通過MSN和 ivan20102a 交談


QUOTE:
原帖由 HKGB497 於 2012-6-26 11:46 AM 發表
我打上去“獨角獸”系指出自嗰部動畫個名~
唔系聯邦軍研發祖魯啊~
我之前嘅帖~08小隊嘅B3老虎~都系指08小隊動畫嘅B3老虎
唔系第8小隊嘅老虎啊~

佢講緊背包嘅S.N.R.I.標記

頂部
wanhang
壹等兵
Rank: 1



UID 44552
精華 0
積分 2
帖子 115
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-19
狀態 離線
發表於 2012-6-26 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 
幾好睇啊, 不錯不錯!!!

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-6-26 04:51 PM  資料  短消息  加為好友 
照片質量不好...樓主好多帖子內的照片都是這樣...


本帖最近評分記錄
GARY...   2012-6-26 04:53 PM  讚好  +1   具參考價值




LHPP . VCR .兔
頂部
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-6-26 04:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2012-6-26 16:51 發表
照片質量不好...樓主好多帖子內的照片都是這樣...

其實影相係要學的.


本帖最近評分記錄
matleung   2012-6-26 05:04 PM  讚好  +1   




本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
麥精雞翼
軍曹
Rank: 2


UID 33529
精華 0
積分 5
帖子 333
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 side3
狀態 離線
發表於 2012-6-26 09:12 PM  資料  短消息  加為好友 
我影相都好屎,得閒真系要學一學





一旦成積表落到老媽子手中,百年既祝福就會化成詛咒...
頂部
swisssonlee
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 49206
精華 0
積分 292
帖子 1460
成品數目 292 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-15
狀態 離線
發表於 2012-6-27 10:00 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 XM-XX 的帖子

部份作品有其中嘅工序或者全部工序系有我朋友參與~我會另外打住嘅~
我唔會抹殺人哋嘅功勞~

[ 本帖最後由 HKGB497 於 2012-6-27 10:02 AM 編輯 ]





Wechat:626123010廣州玩家,高達·動漫·日系機甲·模型愛好者,港澳文化愛好者,TVB愛好者,粵語·英語·日語愛好者,港譯愛好者,港產片愛好者
頂部
swisssonlee
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 49206
精華 0
積分 292
帖子 1460
成品數目 292 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-15
狀態 離線
發表於 2012-6-28 10:38 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 ivan20102a 的帖子

唉~個fren幫我噴好~舊陣對UC唔熟~我就系唔系都照整貼紙上去~
多謝兄台嘅提醒啊~





Wechat:626123010廣州玩家,高達·動漫·日系機甲·模型愛好者,港澳文化愛好者,TVB愛好者,粵語·英語·日語愛好者,港譯愛好者,港產片愛好者
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 06:08 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver