回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 【toby】HG 独角 X2
supertoby
軍曹
Rank: 2



UID 37311
精華 0
積分 19
帖子 380
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-5
狀態 離線
發表於 2012-5-2 08:44 PM  資料  短消息  加為好友 
【toby】HG 独角 X2

做完佐一段时间噶啦,一直懒得拍照。。。。400W像素既机影出来既相仲系咁渣。。。大家睇睇就算了。。。。














蓝色既仿照ANA配色,水贴仲系用KA版既,骨架既金属色系黑铁色加D金色就同ANA版既十分接近,白色外甲喷佐珍珠色,光线的反射程度更高。












绿色既水贴还是用KA版的。。。除佐精神力骨架外都为消光。。。
最后来双人照。。。







就这么多了。。。。


本帖最近評分記錄
taktak2004   2012-5-10 09:38 AM  讚好  +1   具參考價值
pkxxx   2012-5-9 09:14 PM  讚好  +1   上色一流
g89c44   2012-5-5 01:39 AM  讚好  +1   上色一流
大怪獸   2012-5-5 12:18 AM  讚好  +1   佳作
torwa   2012-5-3 06:38 PM  讚好  +1   佳作
pika927   2012-5-3 06:31 PM  讚好  +1   上色一流
一條輝   2012-5-3 01:34 PM  讚好  +1   不俗之作
hide   2012-5-3 12:49 PM  讚好  +1   佳作
awlaalwa   2012-5-3 12:46 PM  讚好  +1   上色一流
nonowks   2012-5-3 11:24 AM  讚好  +1   不俗之作
newhand   2012-5-3 12:36 AM  讚好  +1   用色或改做具風格
xdwoodyxd   2012-5-2 11:35 PM  讚好  +1   上色一流
ccm880   2012-5-2 10:49 PM  讚好  +1   佳作
某招   2012-5-2 09:55 PM  讚好  +1   上色一流
真火雲邪神   2012-5-2 09:39 PM  讚好  +1   佳作
njvf   2012-5-2 09:18 PM  讚好  +1   上色一流
bigbigbig   2012-5-2 09:08 PM  讚好  +1   佳作
乂楓乂   2012-5-2 09:04 PM  讚好  +1   上色一流
頂部
乂楓乂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 46732
精華 0
積分 6
帖子 1334
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-5-2 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 
藍色果隻係自己改色????好型~~你真係好型~~由一部9百幾蚊既ANA獨角獸~~你可以擁有了:P

[ 本帖最後由 乂楓乂 於 2012-5-2 09:06 PM 編輯 ]





SAO名言:
「這雖然是遊戲,但可不是鬧著玩的。」
頂部
bigbigbig
壹等兵
Rank: 1



UID 46758
精華 0
積分 0
帖子 151
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-5-2 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
so cool!!!!!!!!!!!!

頂部
herrickwok
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 35323
精華 1
積分 21
帖子 718
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-2-24
狀態 離線
發表於 2012-5-3 02:01 AM  資料  短消息  加為好友 
如果滲線滲得乾淨D會更好睇~

頂部
awlaalwa
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22087
精華 0
積分 19
帖子 1248
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-9
狀態 離線
發表於 2012-5-3 12:48 PM  資料  短消息  加為好友 
兩隻都唔錯
看來 藍,綠,紅 色 都 ok;
但真珠白 近看就唔太 ok;

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2012-5-3 02:27 PM  資料  短消息  加為好友 
金屬藍及綠色骨的獨角獸效果好好,nice work ~

不過滲線方面可以再處理得更完美少少 ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
torwa
平民
Rank: 1


UID 12096
精華 1
積分 8
帖子 16
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-5
來自 台灣
狀態 離線
發表於 2012-5-3 06:37 PM  資料  短消息  加為好友 
GOOD JOB!!

ANA配色剛好去年也做了一台^^

[attach]390322[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
轟羽
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27726
精華 0
積分 0
帖子 1260
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
狀態 離線
發表於 2012-5-3 06:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 轟羽 為MSN好友 通過MSN和 轟羽 交談
藍色舍隻支槍其實係咪淆淆地= =!? 定係我隻眼有問題
ANYWAY 好靚 個人覺得綠色個隻靚D


本帖最近評分記錄
williamgundam   2012-5-4 01:52 PM  讚好  +1   經你提一提,留意到了 !! ~ @@
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 06:15 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver