回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1/144 Gundam Age-Normal
ten
上等兵
Rank: 2
mhten10 - MH4 LV173


UID 1550
精華 0
積分 10
帖子 265
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2012-3-11 01:42 AM  資料  短消息  加為好友 
1/144 Gundam Age-Normal

1/144 Gundam Age-Normal









[ 本帖最後由 ten 於 2012-3-14 12:34 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
Nightingale   2012-12-11 08:44 PM  讚好  +1   佳作
Jeff39   2012-3-17 09:42 PM  讚好  +1   佳作
raymondshe   2012-3-16 12:54 AM  讚好  +1   佳作
manwai97   2012-3-15 10:00 AM  讚好  +1   佳作
darius666   2012-3-15 12:58 AM  讚好  +1   佳作
siuhoxdd   2012-3-15 12:07 AM  讚好  +1   佳作
R32   2012-3-14 11:28 PM  讚好  +1   佳作
玩具仔   2012-3-14 10:38 PM  讚好  +1   佳作
kenneth000   2012-3-14 02:51 PM  讚好  +1   佳作
xdwoodyxd   2012-3-14 02:23 PM  讚好  +1   佳作
ysing02   2012-3-14 02:49 AM  讚好  +1   佳作
Vergil   2012-3-14 01:30 AM  讚好  +1   佳作
yongkui   2012-3-14 12:42 AM  讚好  +1   佳作
蟻仔   2012-3-13 12:27 PM  讚好  +1   佳作
coven   2012-3-12 03:28 PM  讚好  +1   佳作
dickgouf   2012-3-12 03:15 PM  讚好  +1   上色一流
MoNew   2012-3-12 03:08 PM  讚好  +1   佳作
williamgundam   2012-3-12 01:39 PM  讚好  +1   佳作
NEO-ZEONIC   2012-3-11 08:43 PM  讚好  +1   佳作
pika927   2012-3-11 11:24 AM  讚好  +1   佳作




懷中想擁, 一起看夜空
情心款款, 留心中
情火深刻, 一生祗愛您一個
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2012-3-12 01:40 PM  資料  短消息  加為好友 
靚仔之作 !! ~

十爺 d 相要 click 至睇到 ge ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
silas
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 47040
精華 0
積分 0
帖子 665
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
來自 老豆老母打交之後
狀態 離線
發表於 2012-3-12 02:04 PM  資料  短消息  加為好友 
未上水貼/刮貼..等

硬係感覺似"製作ing" 未係成品


PS 全啞光  有D位"出返"做半光,會唔會好D

[ 本帖最後由 silas 於 2012-3-12 02:06 PM 編輯 ]

頂部
MoNew
軍曹
Rank: 2


UID 44808
精華 0
積分 0
帖子 331
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-29
狀態 離線
發表於 2012-3-12 03:08 PM  資料  短消息  加為好友 
十爺新作..!!支持!!

頂部
llleolive
上等兵
Rank: 2


UID 5697
精華 0
積分 2
帖子 207
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-22
狀態 離線
發表於 2012-3-12 07:25 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態 Yahoo!
請問個頭點分件a??

頂部
ten
上等兵
Rank: 2
mhten10 - MH4 LV173


UID 1550
精華 0
積分 10
帖子 265
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2012-3-14 12:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 llleolive 於 2012-3-12 07:25 PM 發表
請問個頭點分件a??

將面紅色則邊cut走, 磨少許白色連接位, 後面cut走少許U型放頸位軟膠部位, 試裝塊面上去,看成不成功, 唔成功再磨溥少許後面. 直至成功為至.





懷中想擁, 一起看夜空
情心款款, 留心中
情火深刻, 一生祗愛您一個
頂部
ten
上等兵
Rank: 2
mhten10 - MH4 LV173


UID 1550
精華 0
積分 10
帖子 265
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2012-3-14 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 silas 於 2012-3-12 02:04 PM 發表
未上水貼/刮貼..等

硬係感覺似"製作ing" 未係成品


PS 全啞光  有D位"出返"做半光,會唔會好D

1.  砌高達唔一定要上水貼/刮貼.
2.  砌高達正常噴消光/半光都是全隻一樣. 除了有金屬/其它特別色例外.





懷中想擁, 一起看夜空
情心款款, 留心中
情火深刻, 一生祗愛您一個
頂部
llleolive
上等兵
Rank: 2


UID 5697
精華 0
積分 2
帖子 207
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-22
狀態 離線
發表於 2012-3-14 06:42 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ten 於 2012-3-14 12:16 AM 發表


將面紅色則邊cut走, 磨少許白色連接位, 後面cut走少許U型放頸位軟膠部位, 試裝塊面上去,看成不成功, 唔成功再磨溥少許後面. 直至成功為至.

thanks~~

頂部
MarK.C
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20301
精華 0
積分 13
帖子 2001
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
來自 無盡的星空
狀態 離線
發表於 2012-3-14 09:54 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
一瞬間有一種mg size既感覺
藍色顏色感覺好柔和
請問用左幾種色混合出黎?





My blog
http://hk.myblog.yahoo.com/cwh931016
頂部
ten
上等兵
Rank: 2
mhten10 - MH4 LV173


UID 1550
精華 0
積分 10
帖子 265
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2012-3-14 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MarK.C 於 2012-3-14 09:54 PM 發表
一瞬間有一種mg size既感覺
藍色顏色感覺好柔和
請問用左幾種色混合出黎?

近視 #80(藍) + #1(白) 變成淺藍色, 最後加 2至3 滴 #171(營光紅) 有少少紫色郊果





懷中想擁, 一起看夜空
情心款款, 留心中
情火深刻, 一生祗愛您一個
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 10:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver