回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] MG DELTA PLUS
herrickwok
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 35323
精華 1
積分 21
帖子 718
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-2-24
狀態 離線
發表於 2012-3-14 12:59 PM  資料  短消息  加為好友 
MG DELTA PLUS

這隻DELTA PLUS 外型很好, 所以沒需要大執
只是OOB, 噴成灰色, 再加上紫色(GAIA 037 純色VIOLET)陰影
關節是GAIA的STAR BRIGHT IRON

間間斷斷地大約用了2個多月去完成(同時還起了很多其他火頭)
BANDAI很久沒有生產新的水貼了
所以去找了些非官方的水貼來用(就是累色那些)
再湊合著隨盒附上的那些膠貼、刮貼來完成

因為噴好了大約一個月, 舖了不少塵在上面,
拍照前也稍稍掃過塵, 但應該還不是完全乾淨的, 請勿見怪...

另外, 因為很想再見一次他變形後的英姿,
所以膽戰心驚地替他變了形
還好好像沒有發生刮花的問題
希望日後將他變回MS時還是沒有刮漆吧...
















還有一些以前的完成品、模型的文章, 可以到我的Yahoo Blog去看看~
http://blog.yahoo.com/_YO3MP54ZVGKO4RNLGP3RTGO7ZE

[ 本帖最後由 herrickwok 於 2012-4-4 11:12 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
jackfi64   2012-3-19 09:30 AM  讚好  +1   不俗之作
BlueJean   2012-3-17 12:59 AM  讚好  +1   不俗之作
gundem   2012-3-16 11:14 PM  讚好  +1   上色一流
liveterminal   2012-3-16 08:52 AM  讚好  +1   上色一流
成真   2012-3-15 06:17 PM  讚好  +1   佳作
alexkchoi   2012-3-15 04:41 AM  讚好  +1   上色一流
skyz   2012-3-15 12:39 AM  讚好  +1   佳作
newhand   2012-3-14 11:50 PM  讚好  +1   上色一流
siuhoxdd   2012-3-14 11:39 PM  讚好  +1   佳作
KCBear   2012-3-14 11:05 PM  讚好  +1   佳作
風中追風   2012-3-14 08:43 PM  讚好  +1   佳作
saviour-sean   2012-3-14 08:23 PM  讚好  +1   佳作
pika927   2012-3-14 06:09 PM  讚好  +1   佳作
Fategg18   2012-3-14 04:19 PM  讚好  +1   佳作
松尾明   2012-3-14 04:04 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
yongkui   2012-3-14 03:39 PM  讚好  +1   佳作
xdwoodyxd   2012-3-14 02:21 PM  讚好  +1   佳作
fss2d22   2012-3-14 01:36 PM  讚好  +1   上色一流
heisonson   2012-3-14 01:29 PM  讚好  +1   佳作
goahead   2012-3-14 01:24 PM  讚好  +1   佳作
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2012-3-14 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 
乾淨公整之作,nice work ! ~

只係有少部份用左膠貼 痕跡較為 "突出" 較可惜 ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-3-14 03:01 PM  資料  短消息  加為好友 
配色配得幾好
只係連黑鐵色都噴左消光面有d怪
如果只係主色消光, 關節保留金屬令面效果應該會更好


本帖最近評分記錄
XM-XX   2012-3-14 03:03 PM  讚好  +1   具參考價值




三分鐘熱度, 火頭處處
頂部
herrickwok
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 35323
精華 1
積分 21
帖子 718
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-2-24
狀態 離線
發表於 2012-3-14 03:14 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 GaryMok 的帖子

骨架,關節我無做到消光架:D
係枝槍我將star bright iron部分消光,令分咗色嘅star bright iron 同silvet有啲分別,因為唔做手腳影出黎會分唔到XD

頂部
herrickwok
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 35323
精華 1
積分 21
帖子 718
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-2-24
狀態 離線
發表於 2012-3-14 10:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2012-3-14 01:18 PM 發表
乾淨公整之作,nice work ! ~

只係有少部份用左膠貼 痕跡較為 "突出" 較可惜 ~

因為見D膠貼設計得幾好, 所以好想用番
平時貼水貼, 噴吓消光就可以消除痕跡
但估唔到膠貼唔得

睇實物都仲OK, 但一影相就全現形了...OTL

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 09:20 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver