原帖由
DSOA 於 2008-4-30 10:28 AM 發表

以前 Sunrise 片集
通常第二期主角機會轉用可變機體
由戰鬥機械到 Wing Gundam
可變機體都是 主角機
為什麼由 Gundam X 開始
可變機體變了配角機 ?
...唔係呀, 記憶中好似..........
真正可變的"主角"高達機體只有: z, zz 同wing(tv), wing (OVA), wing 0(tv), s, ex s
""合體""的"主角"高達機體有: rx78, Gp01, Gp01Fb, Gp03, V, V2, ZZ, f90
""單頭""的"主角"高達機體有: rx178, RX93, 陸戰型, NT1, f91, x, double X, 閃光, 神, 豬頭, 突擊, 自由, 突擊自由, 異端, 雙子星, 能天使,
可變的 "非主角" 高達機體有 "大把": Z-plus, air master, 神盾, 三小強(其二), 救世, 惡魔, 重高達, 主天使...........
單頭的非主角重多..............
如果 "轉機" 的話
"單頭" 轉 可變 只有
z(可變),
冇換機:
rx 78 (合體), zz(可變+合體), f91, 豬頭高達, NT1
合體 轉合體
v, GP01,
可變 轉 可變
WING( TV ver.), S
合體 轉 "單頭"
Seed 命運的真 (好似唔係主角機)
由可變到單頭
馬沙之反擊, Seed & Seed 命運的亞c難 (好似唔係主角機), WING (OVA ver.)
"單頭" 轉 "單頭"
x, 機動武鬥傳, Seed & Seed 命運的基拉 (係主角掛...), seed 外傳
但由 wing 開始, 一個故事都有 "一蘿" 高達, 例如wing, 機動武鬥傳, seed, Seed 命運, 天使系列, x
[
本帖最後由 john34567 於 2008-4-30 07:52 PM 編輯 ]