回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 高達無聊問題: 為什麼可變機體變了配角機 ?
DSOA
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23054
精華 3
積分 145
帖子 4012
成品數目 145 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
來自 Lonely Planet
狀態 離線
發表於 2008-4-30 10:28 AM  資料  短消息  加為好友 
高達無聊問題: 為什麼可變機體變了配角機 ?

以前 Sunrise 片集
通常第二期主角機會轉用可變機體
由戰鬥機械到 Wing Gundam
可變機體都是 主角機
為什麼由 Gundam X 開始
可變機體變了配角機 ?

頂部
C5960
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 17003
精華 0
積分 5
帖子 2419
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-25
來自 ZZZZZzzzzz..........
狀態 離線
發表於 2008-4-30 11:53 AM  資料  短消息  加為好友  添加 C5960 為MSN好友 通過MSN和 C5960 交談 Yahoo!
甚知道...............
不過有時可變機,
因為要變形,
所以有部分能力會變弱=.=





努力清房中(雙重意義上)
頂部
char
上尉
Rank: 3Rank: 3
得閑就要慢慢清下d模型


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 286
精華 5
積分 47
帖子 1494
成品數目 47 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-18
來自 模型盒內
狀態 離線
發表於 2008-4-30 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 
這個我覺得沒什麼....
反而GUNDAM由主角特徵機體到而家變左量產機更接受不了...





當完成自己期待已久的心愛模型既時候,勝利既光榮係屬於你!!
頂部
鳴海空
上尉
Rank: 3Rank: 3
緊記要畫小....(拖走


UID 2076
精華 0
積分 2
帖子 1334
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2008-4-30 06:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 鳴海空 為MSN好友 通過MSN和 鳴海空 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 char 於 2008-4-30 12:35 PM 發表
這個我覺得沒什麼....
反而GUNDAM由主角特徵機體到而家變左量產機更接受不了...

現在是高達滿天飛的時代 (默





http://blog.yam.com/narumiku  <<個人Blog
闇プベ暗わ深淵プベ出ザウ…其ゾ、科學ソ光ゎ落シエ影
頂部
john34567
上等兵
Rank: 2
迷惘●高達●索柏


UID 781
精華 0
積分 7
帖子 218
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-7
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-4-30 07:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DSOA 於 2008-4-30 10:28 AM 發表
以前 Sunrise 片集
通常第二期主角機會轉用可變機體
由戰鬥機械到 Wing Gundam
可變機體都是 主角機
為什麼由 Gundam X 開始
可變機體變了配角機 ?

...唔係呀, 記憶中好似..........

真正可變的"主角"高達機體只有: z, zz 同wing(tv), wing (OVA), wing 0(tv), s, ex s

""合體""的"主角"高達機體有:  rx78, Gp01, Gp01Fb, Gp03, V, V2, ZZ, f90
  
""單頭""的"主角"高達機體有: rx178, RX93, 陸戰型, NT1, f91, x, double X, 閃光, 神, 豬頭, 突擊, 自由, 突擊自由, 異端, 雙子星, 能天使,

可變的 "非主角" 高達機體有 "大把": Z-plus, air master, 神盾, 三小強(其二), 救世, 惡魔, 重高達, 主天使...........

單頭的非主角重多..............


如果 "轉機" 的話

"單頭" 轉 可變 只有
z(可變),

冇換機:
rx 78 (合體), zz(可變+合體), f91, 豬頭高達,  NT1

合體 轉合體
v, GP01,

可變 轉 可變
WING( TV ver.), S

合體 轉 "單頭"
Seed 命運的真 (好似唔係主角機)

由可變到單頭
馬沙之反擊, Seed & Seed 命運的亞c難 (好似唔係主角機), WING (OVA ver.)

"單頭" 轉 "單頭"
x, 機動武鬥傳, Seed & Seed 命運的基拉 (係主角掛...), seed 外傳



但由 wing 開始, 一個故事都有 "一蘿" 高達, 例如wing, 機動武鬥傳, seed, Seed 命運, 天使系列, x

[ 本帖最後由 john34567 於 2008-4-30 07:52 PM 編輯 ]

頂部
villain
二等兵
Rank: 1


UID 24500
精華 0
積分 7
帖子 72
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-25
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2008-4-30 08:01 PM  資料  短消息  加為好友 
其實seed d o既真原先係主角...可惜...

頂部
Mafty
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27720
精華 0
積分 24
帖子 793
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
來自 Joker太陽星團
狀態 離線
發表於 2008-5-4 02:11 PM  資料  短消息  加為好友 
回5樓
WING (OVA)是不可變的

頂部
gm280
平民
Rank: 1



UID 574
精華 0
積分 0
帖子 28
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-4
狀態 離線
發表於 2008-5-4 06:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mafty 於 2008-5-4 02:11 PM 發表
回5樓
WING (OVA)是不可變的

wing(卡版)係可變,不可變(所謂既突入大氣唔多算係變型)果隻係wing zero custom

但回一回5樓~ova無wing的,那個卡版wing只係照ova版黎改

頂部
gm280
平民
Rank: 1



UID 574
精華 0
積分 0
帖子 28
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-4
狀態 離線
發表於 2008-5-4 06:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DSOA 於 2008-4-30 10:28 AM 發表
以前 Sunrise 片集
通常第二期主角機會轉用可變機體
由戰鬥機械到 Wing Gundam
可變機體都是 主角機
為什麼由 Gundam X 開始
可變機體變了配角機 ?

1年戰爭都無咩可變ms(外傳 gt-4果 D例外)
zz之後到v之前跟本都無咩可變高達(s例外)
但 v 果隻係半變型
而am 唔係主角機既原因係~如果am做主角既火力會好高~
套野主要必殺武器叫衛星炮,隻阿修羅高達都要2期型+超大背包+另一隻ms做集光先可以玩~
之後turn a無得講,seed-d果 D明顯表達左:變型呢d野係人都諗到~
00 直頭係擺到明:你地廢先要繳型,我地天上人d機唔變都快過你

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver