回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 吹水:越來越提不起勁砌模型= =
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2012-11-5 07:20 PM  資料  短消息  加為好友 
吹水:越來越提不起勁砌模型= =

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Leahcim
壹等兵
Rank: 1


UID 49929
精華 1
積分 3
帖子 113
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-8-18
狀態 離線
發表於 2012-11-5 07:33 PM  資料  短消息  加為好友 
一模一樣,不過都係覺得自己砌靚過玩robot魂

頂部
未來
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 5080
精華 0
積分 24
帖子 1965
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-28
來自 Future
狀態 離線
發表於 2012-11-5 07:38 PM  資料  短消息  加為好友 
唔好砌啦唔好砌啦...一於平放比我地啦

頂部
Unicorn_Gundam
平民
Rank: 1


UID 50034
精華 0
積分 0
帖子 14
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-8-31
來自 新吉翁殘黨軍
狀態 離線
發表於 2012-11-5 07:43 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 firesun 的帖子

我都有同感呀!!但我唔鐘意robot魂的質感!
不過出Unicorn Gundam MG呢部傳統心水機都會買ge





寄宿奧秘嘅宇宙-路過嘅Unicorn Gundam
唯愛Gundam
唯愛kamen rider
頂部
@迪@
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 42358
精華 0
積分 17
帖子 1258
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
狀態 離線
發表於 2012-11-5 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 
robot魂 貴

頂部
Leahcim
壹等兵
Rank: 1


UID 49929
精華 1
積分 3
帖子 113
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-8-18
狀態 離線
發表於 2012-11-5 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 未來 於 2012-11-5 07:38 PM 發表
唔好砌啦唔好砌啦...一於平放比我地啦

魔鬼

頂部
Silvia
上等兵
Rank: 2


UID 47001
精華 0
積分 9
帖子 288
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-2
來自 第三勢力
狀態 離線
發表於 2012-11-5 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 
一於戒砌唔戒買啦

頂部
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2012-11-5 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
someup
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 39529
精華 8
積分 62
帖子 2437
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-10
狀態 離線
發表於 2012-11-5 11:32 PM  資料  短消息  加為好友 
的確 “魂”呀“合金”呀等等越出越靚
但我還是喜歡砌模型
因為可以製作獨一無二屬於自己的作品

頂部
terencedull
二等兵
Rank: 1



UID 12711
精華 0
積分 1
帖子 54
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-25
狀態 離線
發表於 2012-11-5 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 
一盒成品買番來,把玩一番擺幾個pose影幾張相,就放入display櫃,極少再拎番出來玩
更甚者買番來盒都唔拆就放埋一邊
我都係鐘意砌模型既耐玩度同整一隻獨一無二既模型既成功感

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-11-6 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 
ROBO魂冇魂
工人HEA砌

頂部
kyann1127
軍曹
Rank: 2



UID 7795
精華 0
積分 0
帖子 385
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-11-6 10:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kyann1127 為MSN好友 通過MSN和 kyann1127 交談 ICQ 狀態
Robot魂拎起手都$300....
買Robot魂的話...原因係巿面上的模型無出過佢/出到好柒

我只係買過一隻Robot魂....Altron Gundam.....





hkml只係睇野~唔會放成品~因我d作品只作自娛~
頂部
gackt_mak
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15066
精華 0
積分 25
帖子 843
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-17
狀態 離線
發表於 2012-11-6 01:07 PM  資料  短消息  加為好友 
買咗chaser 之後真係無哂動力去砌車....orz
變咗成日諗點抹ah, 點保養....

頂部
Kawai.2010
軍曹
Rank: 2


UID 41992
精華 2
積分 6
帖子 371
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2012-11-6 02:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
娛樂黎ge姐
唔想砌咪唔好砌
唔洗比壓力自己





http://kawai2010.blogspot.com
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2012-11-7 11:04 AM  資料  短消息  加為好友 
"日日勁多堂上,勁多功課,搞到個人見到高達都提不起勁砌"


以前讀書時, 就算考試溫書都會抽小小時間砌

我試過帶盒 1/144 Z Gundam 入科大自修室砌 (我唔係科大生) 因為有獨立枱 .

係溫到 悶悶地, 偷偷地素組個 Z 頭 (用20 分鐘),然后放係台上繼續溫書.

心想, 考完試要好好完成隻 Z Gundam...

其實我覺得就算再忙,也不影响我 當年對模型的熱情.

所以有無 Robot 魂 也改不了多少.

借題發揮, 唔好介意, 當天的熱情我也失落了

[ 本帖最後由 simmonelai 於 2012-11-7 11:06 AM 編輯 ]

頂部
小鯊
曹長
Rank: 2


UID 1870
精華 3
積分 7
帖子 412
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-5
狀態 離線
發表於 2012-11-7 12:46 PM  資料  短消息  加為好友 
我兩個多月完全無砌過模型勒~~~~~~~





Why so serious?
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-11-7 02:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kyann1127 於 2012-11-6 10:07 AM 發表
Robot魂拎起手都$300....
買Robot魂的話...原因係巿面上的模型無出過佢/出到好柒

我只係買過一隻Robot魂....Altron Gundam.....

如果認真整好隻模型 (砌, 補夾口, 上色, 墨缐...), 買材料錢 + 時間既付出, 只會比蘿蔔魂多...


本帖最近評分記錄
shevkiko   2012-11-7 03:31 PM  讚好  +1   不能同意更多




通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2012-11-7 03:31 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
MarK.C
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20301
精華 0
積分 13
帖子 2001
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
來自 無盡的星空
狀態 離線
發表於 2012-11-7 03:49 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
最近唔係無動力砌
而係想砌都無時間砌=.=





My blog
http://hk.myblog.yahoo.com/cwh931016
頂部
DICK881
平民
Rank: 1



UID 49812
精華 0
積分 3
帖子 26
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-8-3
狀態 離線
發表於 2012-11-7 09:29 PM  資料  短消息  加為好友 
砌模型係一種樂趣,我覺得模型要自己一手一腳砌同上色先有意思,所以我唔會買Robot魂,同埋我覺得自己整仲靚過魂…(我未買過架,純粹個人意見)

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver