回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Gundam@お台場!- my way!
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-7-31 11:01 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
Gundam@お台場!- my way!

Gundam@お台場!- my way!
It's my turn!  I went to there from 11am till 8:15pm!  When I first saw this Gundam, the feel was so touching!  ANyway, enjoy, GUndam & me & The Real G of my intrepretation!

Bring with my super heavy backpack, 4 lens and a tripod... finally I got these pics:$

See all 20 pics in my blog!

對酒當高 人生幾何


ガンダム大地に立つ!!




朝拜吧!


お台場夜與暮














To be continue:* ...





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
cheershong
軍曹
Rank: 2


UID 22967
精華 0
積分 4
帖子 304
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-5
狀態 離線
發表於 2009-7-31 11:12 PM  資料  短消息  加為好友 
Awesome!!

頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2009-7-31 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 
影得超靚呀!!
同ps加工技術好好

頂部
seinyat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16953
精華 0
積分 2
帖子 541
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 马来西亚 ...
狀態 離線
發表於 2009-8-1 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 
the "smoky" night shot is compelling!!! from the hand that is stretching, i can tell that if the cockpit hatch is operable, you'll climb up and open the hatch... just like amuro!!!! hahahaha enjoy, i only saw the hoarding went up when i went there end of april





WIP
GM spartan
http://www.hkml.net/Discuz/forumdisplay.php?fid=100
RX-0 Unicorn
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=101760
maybe GFFMC G3...
頂部
marcolau
曹長
Rank: 2
春ソ袋男


UID 19228
精華 1
積分 13
帖子 482
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-29
狀態 離線
發表於 2009-8-1 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 
連你都去左~~~~
真係人生幾何.......





頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-8-1 07:19 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2009-8-1 12:26 AM 發表
影得超靚呀!!
同ps加工技術好好

no PS for this series of pics wor :)





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2009-8-1 05:34 PM  資料  短消息  加為好友 
我仲以為係ps加工tim

頂部
D.D.
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13910
精華 0
積分 3
帖子 670
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
狀態 離線
發表於 2009-8-1 07:44 PM  資料  短消息  加為好友 
影得好正.....................果然一比一係唔同好多 !!

頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:14 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
damn awesome pics!!!!!!!





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 
I envy you............


頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:01 PM  資料  短消息  加為好友 
其實隻1/1高達 唔單止一隻色白色件都分左三隻色 紅藍都係~謝樓主實地分享~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunnycch 於 2009-8-1 10:58 PM 發表
I envy you............


go too! no regret!





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2009-8-2 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Gundam@EFSF 於 2009-8-2 00:23 發表

go too! no regret!

that's a big project...... i'll go broke, 到時邦民妹再索都唔掂

頂部
初少
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3382
精華 0
積分 0
帖子 1810
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2009-8-2 12:50 AM  資料  短消息  加為好友  添加 初少 為MSN好友 通過MSN和 初少 交談
我覺得如果日本俾人攻擊呢隻當擺設的高達應該會自動防衛的~哈哈(笑)

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-8-2 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 
由小說到動漫發展到今日~一班閞頭睇死高達唔掂既上幾代人, 見到今日高達成功, 証明左高達係有實力~既





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-8-2 11:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 seinyat 於 2009-8-1 12:36 AM 發表
the "smoky" night shot is compelling!!! from the hand that is stretching, i can tell that if the cockpit hatch is operable, you'll climb up and open the hatch... just like amuro!!!! hahahaha enjo ...

go again! no regret!





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
chriswst1012
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2836
精華 0
積分 5
帖子 826
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-8-2 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 
Vrey great photos, tks for sharing!!!

頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-8-3 09:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 初少 於 2009-8-2 01:20 AM 發表
我覺得如果日本俾人攻擊呢隻當擺設的高達應該會自動防衛的~哈哈(笑)

like MIB, decoy of higher integellience ;p





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2009-8-4 07:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Gundam@EFSF 於 2009-8-3 21:34 發表

like MIB, decoy of higher integellience ;p

there's really a "God" of Gundam???!!!

頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2009-8-30 08:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
haha, bandwith resumed! enjoy!





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver