回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: n年前的rx-78-4(冇油)
  本主題由 KC 於 2008-11-8 07:10 PM 移動 
alan_nam
壹等兵
Rank: 1



UID 6351
精華 0
積分 2
帖子 196
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-12
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-8 01:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alan_nam 為MSN好友 通過MSN和 alan_nam 交談 ICQ 狀態
n年前的rx-78-4(冇油)

n年前的rx-78-4(冇油)

好核突...
[attach]243751[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
collincollin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25540
精華 0
積分 0
帖子 623
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-8 01:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 collincollin 為MSN好友 通過MSN和 collincollin 交談 Yahoo!
你都寫明冇油,咁就姐係素組啦,
素組唔算成品嫁,
唔可以當成品post係到嫁-





GVG隱發作/.\
頂部
alan_nam
壹等兵
Rank: 1



UID 6351
精華 0
積分 2
帖子 196
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-12
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-8 02:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alan_nam 為MSN好友 通過MSN和 alan_nam 交談 ICQ 狀態
我唔知呀...
我不會再加工落去的話算唔算成品架..
咁對冇錢買油的人來說...唔算成品的話好像不太公平.....0rz..

頂部
pptyear
上等兵
Rank: 2



UID 28245
精華 0
積分 3
帖子 229
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-9
狀態 離線
發表於 2008-11-8 02:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alan_nam 於 2008-11-8 02:01 PM 發表
我唔知呀...
我不會再加工落去的話算唔算成品架..
咁對冇錢買油的人來說...唔算成品的話好像不太公平.....0rz..

有錢買模形冇錢買油

頂部
collincollin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25540
精華 0
積分 0
帖子 623
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-8 02:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 collincollin 為MSN好友 通過MSN和 collincollin 交談 Yahoo!
冇錢唔係一個藉口嘛,
咁規矩就係規矩,人人都係咁守呢條規矩,
係公平公正的,冇理由剩係因為你就要破例嫁嘛..





GVG隱發作/.\
頂部
NoKai
曹長
Rank: 2



UID 29463
精華 0
積分 0
帖子 410
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-5-13
狀態 離線
發表於 2008-11-8 02:19 PM  資料  短消息  加為好友 
呢部野素組都過得去~

頂部
污里小龍
上尉
Rank: 3Rank: 3
小龍群益會會長


UID 18283
精華 4
積分 77
帖子 2000
成品數目 77 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2008-11-8 02:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 污里小龍 為MSN好友 通過MSN和 污里小龍 交談
科幻模型成品發佈區 板規須知

1.本區不接受素組作品
2.請勿灌水,一切離題、無意義、無內容或內容重覆之回帖。
3.本區嚴禁一切商業或廣告相關的貼,凡發現一律永久禁訪。
4.侮辱性言論發言者一律永久禁訪。





MY blog:污里小龍blog
MY FACEBOOK:污哩單刀
頂部
風聲
中校
Rank: 4


UID 26362
精華 0
積分 8
帖子 3595
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-25
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-11-8 03:56 PM  資料  短消息  加為好友 
其實如果素組又想post~可以post模型友聊天室~無人會話你





1/100 S.S.I. Bang-Doll, Solid Art Version ( Volks )~製作中
PG  1/60 RX-78 ~完成
MG 1/100 GN-0000 00 GUNDAM ~完成

PS# 我不是風聲,戶口是暫借的~
頂部
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2008-11-8 04:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談


QUOTE:
原帖由 alan_nam 於 2008-11-8 02:01 PM 發表
我唔知呀...
我不會再加工落去的話算唔算成品架..
咁對冇錢買油的人來說...唔算成品的話好像不太公平.....0rz..

有錢買模型(仲要係MG!)但係無錢買油係咪有點兒那個...
簡單一樽油應該係$8左右, 如果方便d(好似我lee類懶鬼)用gundam marker都係$1x一枝, 噴鑵$2x一鑵, 點都平過你買盒MG($1xx~4xx)呀嘩

頂部
NoKai
曹長
Rank: 2



UID 29463
精華 0
積分 0
帖子 410
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-5-13
狀態 離線
發表於 2008-11-8 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2008-11-8 04:48 PM 發表

有錢買模型(仲要係MG!)但係無錢買油係咪有點兒那個...
簡單一樽油應該係$8左右, 如果方便d(好似我lee類懶鬼)用gundam marker都係$1x一枝, 噴鑵$2x一鑵, 點都平過你買盒MG($1xx~4xx)呀嘩

但噴筆貴,現在都唔興手油

頂部
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2008-11-8 05:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談


QUOTE:
原帖由 NoKai 於 2008-11-8 05:15 PM 發表


但噴筆貴,現在都唔興手油

上色邊有話興唔興架...
只係一個人鍾唔鍾意既者, 邊個話上色一定要用噴筆....
我都味試過上色用噴筆啦, 咁我係咪好out day

頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2008-11-8 05:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2008-11-8 05:20 PM 發表

上色邊有話興唔興架...
只係一個人鍾唔鍾意既者, 邊個話上色一定要用噴筆....
我都味試過上色用噴筆啦, 咁我係咪好out day

x2,如果係咁講既話,我咪一樣咁out,因為我都係全手油

頂部
NoKai
曹長
Rank: 2



UID 29463
精華 0
積分 0
帖子 410
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-5-13
狀態 離線
發表於 2008-11-8 05:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2008-11-8 05:20 PM 發表

上色邊有話興唔興架...
只係一個人鍾唔鍾意既者, 邊個話上色一定要用噴筆....
我都味試過上色用噴筆啦, 咁我係咪好out day



QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-11-8 05:27 PM 發表

x2,如果係咁講既話,我咪一樣咁out,因為我都係全手油

手油較費時
對我這些懶人來說
好似上灰咁,更係用噴好la
d細微而又頭痛既地方就只好手油了
我說的'興'不等於'潮'
只是普不普及同多唔多採用

[ 本帖最後由 NoKai 於 2008-11-8 05:36 PM 編輯 ]

頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2008-11-8 05:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 NoKai 於 2008-11-8 05:33 PM 發表





手油較費時
對我這些懶人來說
好似上灰咁,都係用噴好
d細微而又頭痛既地方就只好手油了
我說的'興'不等於'潮'
只是普不普及同多唔多採用

各有各好處la

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver