回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 唉,,竟然"
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 
唉,,竟然"

係12:30左右,,
有個不幸既消息係我個電話出現"
12:30我個電話響,,我聽左,,竟然係由警局打黎'
有個阿sir同我講,,你既郵包被偷,,然後同我核對資料,,
有冇搞錯,,我咁辛苦上網買左烈光同新世大將軍,,點解要咁對我"

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LMFwaLMF 於 7/18/2008 00:46 發表
係12:30左右,,
有個不幸既消息係我個電話出現"
12:30我個電話響,,我聽左,,竟然係由警局打黎'
有個阿sir同我講,,你既郵包被偷,,然後同我核對資料,,
有冇搞錯,,我咁辛苦上網買左烈光同新世大將軍,,點解要咁對 ...

u sure? cux if it has been stolen... how can they tell and get your phone number? unless is something like DHL, UPS...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-7-18 12:48 AM 發表


u sure? cux if it has been stolen... how can they tell and get your phone number? unless is something like DHL, UPS...

係唔係郵局打比警局,,話比佢聽= =
用邊個送貨唔係我話事,,係賣家"

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LMFwaLMF 於 7/18/2008 00:50 發表

係唔係郵局打比警局,,話比佢聽= =
用邊個送貨唔係我話事,,係賣家"

that is my question... if is post office... normally they won't have your phone number and even they do have how can they track which one got stolen???





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LMFwaLMF 於 2008-7-18 12:50 AM 發表

係唔係郵局打比警局,,話比佢聽= =
用邊個送貨唔係我話事,,係賣家"

郵包上面會有你電話號碼......?





以後唔會再有爛尾模型
頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2008-7-18 12:52 AM 發表

郵包上面會有你電話'號碼......?

係,,個賣家叫我留低"

頂部
collincollin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25540
精華 0
積分 0
帖子 623
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:54 AM  資料  短消息  加為好友  添加 collincollin 為MSN好友 通過MSN和 collincollin 交談 Yahoo!
可能比個好中意烈光同新世大將軍的郵差叔叔偷左

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 collincollin 於 7/18/2008 00:54 發表
可能比個好中意烈光同新世大將軍的郵差叔叔偷左

ROFL...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LMFwaLMF 於 2008-7-18 12:53 AM 發表

係,,個賣家叫我留低"

咁.....................個郵包都唔見o左...........即係個電話號碼都...........................





以後唔會再有爛尾模型
頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2008-7-18 12:55 AM 發表


咁.....................個郵包都唔見o左...........即係個電話號碼都...........................

郵局應該會記低d資料,,因為我係寄去屋企個種"

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LMFwaLMF 於 7/18/2008 01:00 發表

郵局應該會記低d資料,,因為我係寄去屋企個種"

is just odd for me...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LMFwaLMF 於 2008-7-18 01:00 AM 發表

郵局應該會記低d資料,,因為我係寄去屋企個種"

你自己去寄下野就知道郵局會唔會咁做......................





以後唔會再有爛尾模型
頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2008-7-18 01:01 AM 發表


你自己去寄下野就知道郵局會唔會咁做......................

你既意思係???

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:06 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LMFwaLMF 於 7/18/2008 01:04 發表

你既意思係???

don't u still get it? is just not normal to us... if is DHL/UPS then is normal... but for those is just odd





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:20 AM  資料  短消息  加為好友 
我岩岩打左比個阿sir,,佢話我個郵包放左係行人路比人偷左"

頂部
ZETA仔
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13581
精華 0
積分 1
帖子 1202
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-28
狀態 離線
發表於 2008-7-18 02:31 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #15 LMFwaLMF 的帖子

個郵差放左係行人路,比人偷左??

個人又係烈光同新世大將軍的fans?

頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2008-7-18 06:12 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 LMFwaLMF 於 2008-7-18 01:04 AM 發表

你既意思係???

郵局唔會同你留電話ga wor
如果去到你屋企無人收gei 話
佢會留低張紙叫你去郵局攞
所以應該唔會有你電話
你小心d 唔好比人呃先好
第一: 郵局應該唔會有你電話
第二: 你點打返比阿sir, 打999? <--好孩子唔好學

唔排除賣方假扮差人同你講比人偷左
之後錢又收到, 貨又唔使出
刑事黎ga, 小心小心





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
ckpoon6026
少校
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17385
精華 12
積分 169
帖子 2466
成品數目 169 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 不正常模友研究院
狀態 離線
發表於 2008-7-18 06:58 AM  資料  短消息  加為好友 
真係好有疑問??郵局一定唔會抄低你啲個人資料。





在 FACEBOOK 的專頁,請觀看
http://www.facebook.com/#!/pages/JC-Modeling-Workshop/207241012754845
頂部
poc034
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9513
精華 0
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-28
狀態 離線
發表於 2008-7-18 08:09 AM  資料  短消息  加為好友  添加 poc034 為MSN好友 通過MSN和 poc034 交談
有問題有問題 !!
why 個郵包會放左係行人路ge
唔係係郵局到送咩? 我冇try過send 郵包 唔係好知^^|||

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2008-7-18 09:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 poc034 於 2008-7-18 08:09 AM 發表
有問題有問題 !!
why 個郵包會放左係行人路ge
唔係係郵局到送咩? 我冇try過send 郵包 唔係好知^^|||

d陲差 出勤做野好多時張d陲袋連陲包會放係街邊陲筒隔離之後會行去其它地點送信或陲件陲包, 其實貪方便既陲差通常都同朋友講過咁做好危險隨時偷走哂d野都唔知, 最記得2000內有報紙登過一篇新聞, 講一個有智障既人偷左陲差放在街既陲袋亂咁掉信掉陲件~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:22 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver