回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 大家幫幫手
Y92705510
平民
Rank: 1



UID 26842
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-7
狀態 離線
發表於 2008-4-3 11:18 AM  資料  短消息  加為好友 
大家幫幫手

我買左一件1/100 08小隊 RGM-79(G) 狙擊吉姆
我好想幫佢改件 不過唔知點改好
(我對改件的經驗好小)
我找左好多人地製作狙擊吉姆的資料
不過改件的比較小
我想知點可以加強細部
希望大家比D意見(盡量有圖和係邊到買)
而圖片是指改件本身的樣子(例如金屬管, 彈弓)

如果有大大都製作個這模型歡迎分享心得



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kurumi
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係低手


UID 10745
精華 0
積分 0
帖子 1203
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-15
來自 side 7
狀態 離線
發表於 2008-4-3 12:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
睇黎之前有 人解釋完你係唔明人地講乜,我地通常為模型改造最先要做是假組,砌起部模型先,觀察過覺得邊度要改就向o個度埋手,做法不外乎切,鑽,補,磨,痴,你覺得邊度唔滿意就向o個度改做。
與其去問倒不如自己落手落腳去親身體會仲好,唔係你想像太難,做多d自然工多藝熟,呢d就是心得,係得咁多。
圖就冇,金屬管 / 彈弓去番有 人或t記等等商戶區睇睇商品介紹。

頂部
Y92705510
平民
Rank: 1



UID 26842
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-7
狀態 離線
發表於 2008-4-3 06:56 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 kurumi 的帖子

我唔係唔明有 人的回答 而係想加強機身的細緻度
例如圖中金屬物係咩來 同邊到有得買



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Y92705510
平民
Rank: 1



UID 26842
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-7
狀態 離線
發表於 2008-4-4 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 
咩來的 有冇人幫下手

頂部
dcoloane
壹等兵
Rank: 1



UID 10308
精華 0
積分 0
帖子 106
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-27
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-4-4 07:19 AM  資料  短消息  加為好友 
那是d 新shirt 衫常有的釘

頂部
vicarrie
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16089
精華 1
積分 24
帖子 1400
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-5
狀態 離線
發表於 2008-4-4 01:12 PM  資料  短消息  加為好友 
模型不外乎兩樣野~~~
一係技術~
二係想像力~
技術可以慢慢~想像力無乜都可以多參考別人ge作品~

頂部
kurumi
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係低手


UID 10745
精華 0
積分 0
帖子 1203
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-15
來自 side 7
狀態 離線
發表於 2008-4-5 09:52 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Y92705510 於 2008-4-3 06:56 PM 發表
我唔係唔明有 人的回答 而係想加強機身的細緻度
例如圖中金屬物係咩來 同邊到有得買

係你自己話[想幫佢改件,又唔知點改好],咁既然連自己想點改都唔知,咁即係件模型本身無乜地方你係唔滿意 la,咁做乜仲要改 ? 你自己問心,你係真係對件模型唔滿意而想改造,定係為左想改造而去改造 ? 如果係前者,要點樣做,我係2樓已答左你,不再重覆,如果係後者,我都係建議你唔改好過改,為改而改但又唔知點改,咁改造既目的豈不是本未倒置 ?
如果你係問補品係邊到買,我係2樓亦都答左你,去唔去商戶區睇你自己決定,其它還請利用搜索功能揾相關資料,呢度網友間唔鐘都會post補品圖連購買地點,你肯去揾一定揾到。

頂部
Y92705510
平民
Rank: 1



UID 26842
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-7
狀態 離線
發表於 2008-4-5 10:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kurumi 於 2008-4-5 09:52 AM 發表

係你自己話[想幫佢改件,又唔知點改好],咁既然連自己想點改都唔知,咁即係件模型本身無乜地方你係唔滿意 la,咁做乜仲要改 ? 你自己問心,你係真係對件模型唔滿意而想改造,定係為左想改造而去改造 ? 如果係 ...

好多謝kurumi大的經驗

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:05 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver