回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 人物
chichichibo
壹等兵
Rank: 1



UID 18131
精華 0
積分 0
帖子 179
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-1
來自 Australia
狀態 離線
發表於 2008-1-14 12:07 AM  資料  短消息  加為好友 
人物

想問問....
kira 係咪話係集DNA之大成....而造出黎既最強人類....

咁阿寶呢?? 唔通阿寶唔夠佢勁??

仲有...好想知道多d關於 全部gundam 唔同編既野....唔知邊度有得睇呢??

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-1-14 12:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chichichibo 於 2008-1-14 12:07 AM 發表
想問問....
kira 係咪話係集DNA之大成....而造出黎既最強人類....

咁阿寶呢?? 唔通阿寶唔夠佢勁??

仲有...好想知道多d關於 全部gundam 唔同編既野....唔知邊度有得睇呢??

seed 唔係 uc 同一個故事, 冇得比較的.

uc 中gundam 係一部"機種", seed 中 gundam 只係一個系統.

當你想比較 seed 同uc時, 就好似問傳說巨神 勁d定 gunbuster勁d. 冇得比較的. 亦唔好再問d seed 同 uc 比較既野了.

[ 本帖最後由 VampireA 於 2008-1-14 12:30 AM 編輯 ]

頂部
dijeh
上等兵
Rank: 2


UID 16125
精華 0
積分 6
帖子 297
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-11
來自 7號殖民地
狀態 離線
發表於 2008-1-14 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 
都唔同銀河系既 阿寶夠係UC時代比人話係全宇宙最強啦

頂部
komachung
壹等兵
Rank: 1



UID 18177
精華 0
積分 3
帖子 137
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
狀態 離線
發表於 2008-1-14 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 
KIRA係金手指
阿寶都唔係

不過唔同故事來的,不是同一個時空,唔好比LA

頂部
chichichibo
壹等兵
Rank: 1



UID 18131
精華 0
積分 0
帖子 179
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-1
來自 Australia
狀態 離線
發表於 2008-1-14 12:29 AM  資料  短消息  加為好友 
明白...~!!

咁但係....請問邊度有得睇關於多d gundam既故事 or 科技???

or 有冇人知 turn a, crossbone.....etc 果 D movie 邊度有得買?? or 有 web site 既文章可以睇倒??? (我唔download架)

thx

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-1-14 12:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chichichibo 於 2008-1-14 12:29 AM 發表
明白...~!!

咁但係....請問邊度有得睇關於多d gundam既故事 or 科技???

or 有冇人知 turn a, crossbone.....etc 果 D movie 邊度有得買?? or 有 web site 既文章可以睇倒??? (我唔download架)

thx

機設有 http://www.mahq.net/animation/gundam/gundam.htm

另外有 G U N D A M 壞腦研究室 ( www.gundam.org )

頂部
MythSearcher
壹等兵
Rank: 1


UID 19107
精華 0
積分 0
帖子 193
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2008-1-14 02:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chichichibo 於 2008-1-14 00:07 發表
想問問....
kira 係咪話係集DNA之大成....而造出黎既最強人類....

咁阿寶呢?? 唔通阿寶唔夠佢勁??

仲有...好想知道多d關於 全部gundam 唔同編既野....唔知邊度有得睇呢??

簡單地講,
Kira不是最強人類,
亦不是集所有DNA大成,
所謂的完美調整者,
只不過是完全符合設計者的要求.
其他調整者因為在母體內會被影響所以不是完全符合罷了.

CE中有Kira沒有的能力的人就有不少,
例如化不可能為可能男家族的"高度空間認識能力"就是Kira所沒有的.
這也是Kira要用全電腦控制的超級龍騎兵而不能用以前的龍騎兵的原因.

還有, Kira就算不是金手指,
嘍囉機大都是紙板,
射擊方向和入射角不動,
所以也不是在瞄準Kira,
講真, 您打都可能有同樣戰績...

[ 本帖最後由 MythSearcher 於 2008-1-14 02:10 AM 編輯 ]

頂部
MythSearcher
壹等兵
Rank: 1


UID 19107
精華 0
積分 0
帖子 193
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2008-1-14 02:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chichichibo 於 2008-1-14 00:29 發表
明白...~!!

咁但係....請問邊度有得睇關於多d gundam既故事 or 科技???

or 有冇人知 turn a, crossbone.....etc 果 D movie 邊度有得買?? or 有 web site 既文章可以睇倒??? (我唔download架)

thx

信和要找動畫應該不難.

另外,
日文維基也不錯.
不過要您拿看日文...
日文站另有:
http://www.ne.jp/asahi/sh/g-explanation/
http://www.synapse.ne.jp/mist-a/

中文站有以下,
不過有些是台灣那邊的, 不同的譯名請參考上面有人貼的壞腦研
http://anahein.myweb.hinet.net/
http://msera2000.idv.tw/
http://rx-78.tripod.com/
(記住Sentinel小說是必看的)
http://space.uwants.com/index.ph ... spacelist_type_blog
漫談Gundam科技等文章都有關, 是個人考證, 分析現實科技和Gundam科技.

中文維基要有一定水平才易分辨同人資料和官方設定,
不過我建議看GUNDAM科技, 米諾夫斯基粒子應用技術, 新類型人應用技術和機動戰士技術:
http://zh.wikipedia.org/wiki/GUNDAM%E7%A7%91%E6%8A%80
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E7 ... 8%E6%8A%80%E8%A1%93
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6 ... 8%E6%8A%80%E8%A1%93
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6 ... B%E6%8A%80%E8%A1%93

[ 本帖最後由 MythSearcher 於 2008-1-14 02:09 AM 編輯 ]

頂部
chichichibo
壹等兵
Rank: 1



UID 18131
精華 0
積分 0
帖子 179
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-1
來自 Australia
狀態 離線
發表於 2008-1-14 04:31 PM  資料  短消息  加為好友 
sentinel 係咩黎架??

又係一個gundam story???

btw....gundam d novel.....係邊度有得買???
因為我係australia架...唔係hong kong

頂部
MythSearcher
壹等兵
Rank: 1


UID 19107
精華 0
積分 0
帖子 193
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2008-1-14 04:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chichichibo 於 2008-1-14 16:31 發表
sentinel 係咩黎架??

又係一個gundam story???

btw....gundam d novel.....係邊度有得買???
因為我係australia架...唔係hong kong

如果看得明日文, 可以在網上買.
www.amazon.co.jp

如果看不明日文, 建議看我上面貼的網頁,
Gundam Sentinel有香港中文版.

頂部
dbc_ixx
壹等兵
Rank: 1


UID 16999
精華 0
積分 0
帖子 191
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-24
狀態 離線
發表於 2008-1-17 05:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chichichibo 於 2008-1-14 12:07 AM 發表
....
好想知道多d關於 全部gundam 唔同編既野....唔知邊度有得睇呢??

呵呵…

想知晒 Gundam 既「所有野」我諗你乜都唔做(唔返學/唔返工)
 + 再不停買碟睇
  + 上網搵資料………
   (再加埋用腦袋去理解、消化、融合………)

我諗快極一年半載都走唔甩卦…

(如果連相關既玩具、模型等等產品都想一清二楚既話就更加「不堪設想」…)

某程度上大家擁有既「Gundam 知識」都係長年累月咁累積返唻…

「資深」果一群就更加………





『 我 唔 識 砌 模 型 咖 …
  但 係 我 鍾 意 砌 呀 … 』
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:29 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver