回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] 機戰OG-大地神(補了新圖在#3)
odin846
平民
Rank: 1



UID 51359
精華 0
積分 1
帖子 50
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2013-1-3
狀態 離線
發表於 2013-1-7 11:07 AM  資料  短消息  加為好友 
機戰OG-大地神(補了新圖在#3)

首先,先說我是隔了很多年才再接觸國產模型,回想當年"國產高達,龍神丸 及彈珠系列"

感覺mc出的這支大地神是很給力,很多零件已分好色,如果你是懶些的人基本上素組已經可達60%
餘下的40%就是要無縫,小手術 及 顏色統一重生上色
此大地神整支是用 手塗上色,因為沒噴筆,再加上手塗會有另一種風味

先去成品圖








圖中的斬艦劍,在素組前已發現不改造是不夠力玩......因為原先的劍柄完全不夠力去支撐整把重0.8oz的劍身.....更不用說擺pose...
因為我將劍柄的接合位再鑽深些(反正手柄這麼長少了1cm也不覺  ),改造後可擺的pose圖



製作後的感想:
有幾點我個人感覺自己下次一定要改善
1) 一定要上了光油後才好玩pose.....因為我沒上光油.....不小心刮花了辛苦上色的零件
2) 一定要上底油後才好開始上色....因為我經驗不足...原以為打磨好的地方上色才發現 原來未打磨好還有花痕

另外,想問一下各位給我一點點意見....不知為何我手塗上白色是上了很多層也是透色....是不是顏色太稀??但是太"傑"上色又好像刮掉之前上好的色.....
只有上白色才有這問題,其他色上的時候沒相同的問題
我是用gsi gx-01,

感謝各位觀看 及 指點一下少弟. (坐等下一次的模型又甚虐待我 )
ps:....砌完這模型後....手指很痛.....因為零件又尖又細,又要玩大力金剛指......... 少一點內功心法也弄好佢......

[ 本帖最後由 odin846 於 2013-1-7 02:34 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
locc19   2013-1-11 12:44 AM  讚好  +1   佳作
Melty   2013-1-9 10:50 AM  讚好  +1   佳作
風中追風   2013-1-8 09:32 AM  讚好  +1   佳作
sm_bear   2013-1-7 08:15 PM  讚好  +1   佳作
tofoshop   2013-1-7 07:08 PM  讚好  +1   佳作
otf   2013-1-7 03:54 PM  讚好  +1   佳作
Genes   2013-1-7 01:58 PM  讚好  +1   佳作
MAHTC   2013-1-7 12:00 PM  讚好  +1   佳作
capetakart   2013-1-7 11:52 AM  讚好  +1   佳作
kkinson   2013-1-7 11:40 AM  讚好  +1   不俗之作
頂部
kkinson
上等兵
Rank: 2



UID 47751
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-21
狀態 離線
發表於 2013-1-7 11:40 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kkinson 為MSN好友 通過MSN和 kkinson 交談
回復 #1 odin846 的帖子

可以上一層BASE WHITE或者黑色會白好多

頂部
odin846
平民
Rank: 1



UID 51359
精華 0
積分 1
帖子 50
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2013-1-3
狀態 離線
發表於 2013-1-7 02:27 PM  資料  短消息  加為好友 
剛剛補了一下大圖.



[img[/img]



擺Pose




其實意外發現,斬艦劍雖然很大把很重0.8oz,但是關節位及下盤都很夠力,不知跟我把手柄插深了有沒有關??(劍柄我鑽深些)





有興趣想看更多的圖請去下面的網址看
http://blog.yahoo.com/_FGOTHWE2XZVCQN2JE5JKPTFCCA/album/1668679

謝謝觀賞  

另外,感謝kkinson指點, 我還想問一下,如我想滲線的話,之前最好是不是先上了一層透明油先才滲會比較好?? 因為我見有些地方刷不掉

[ 本帖最後由 odin846 於 2013-1-7 02:34 PM 編輯 ]

頂部
fungfung1115
平民
Rank: 1


UID 42939
精華 0
積分 2
帖子 46
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2013-1-7 04:37 PM  資料  短消息  加為好友 
後面電腦開緊瑪奇

頂部
kkinson
上等兵
Rank: 2



UID 47751
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-21
狀態 離線
發表於 2013-1-7 05:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kkinson 為MSN好友 通過MSN和 kkinson 交談
回復 #3 odin846 的帖子

其實最後係光澤面滲應該問題唔大,係消光面就一定要上光油先再滲,
消光面凹凸不平所以滲線d油係凹位好難刷得走,
當然上層光油會比較安全d,
見到你個成品都想入手玩下

頂部
odin846
平民
Rank: 1



UID 51359
精華 0
積分 1
帖子 50
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2013-1-3
狀態 離線
發表於 2013-1-7 08:38 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 kkinson 的帖子

上左光油才滲的話是不是滲完後又要再上多一層?? 因為我用琺瑯油來滲線
聽說用琺瑯油的話,最好要再上光油才可以放久長不會有氧化作用(聽說會黏手)

另外,其實都幾好砌,不過可能國產通病會有很少很少的錯位,但以大大的功力一定沒問題的

頂部
kkinson
上等兵
Rank: 2



UID 47751
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-21
狀態 離線
發表於 2013-1-7 10:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kkinson 為MSN好友 通過MSN和 kkinson 交談
回復 #6 odin846 的帖子

哈哈,我都係新手唔敢post成品添,
只係完成左隻cybaster但怕傷眼唔敢出post,
不過遲D會post隻差唔多加速世界既silver crow,
我隻cybaster都係琺瑯油滲都冇上光油都冇事都差唔多半年,
未乾就真係好黏手

頂部
odin846
平民
Rank: 1



UID 51359
精華 0
積分 1
帖子 50
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2013-1-3
狀態 離線
發表於 2013-1-7 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 
silver crow 上Base White底油,再上銀色已經好接近原色了
cybaster也是我最喜歡的機戰之一,可惜他價錢太貴及一直未出sd模,所以遲遲都未入貨

[ 本帖最後由 odin846 於 2013-1-7 11:19 PM 編輯 ]

頂部
kkinson
上等兵
Rank: 2



UID 47751
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-21
狀態 離線
發表於 2013-1-8 12:39 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kkinson 為MSN好友 通過MSN和 kkinson 交談
回復 #8 odin846 的帖子

我係壽屋無比例果隻,都想過發成品帖
不過本身做得唔好加上D關節出得好差想多D post影相都難,
所以最後冇發...
其實隻silver crow 完成左90%嫁啦,不過隻翼D偷膠補得唔太平滑所以未上色...
不過金屬色唔上Base White都得普通灰色底灰就OK啦因為都要上光黑再上銀色

頂部
odin846
平民
Rank: 1



UID 51359
精華 0
積分 1
帖子 50
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2013-1-3
狀態 離線
發表於 2013-1-8 08:39 AM  資料  短消息  加為好友 
如果是 金銀色 的確 不上Base White 都可以,因為本身一上就很實色了
但是在別的網址看到底色會影響其他顏色的光澤度
但又在我角度看....手塗都沒影響 因為不知不覺就上厚了油

[ 本帖最後由 odin846 於 2013-1-8 08:42 AM 編輯 ]

頂部
kkinson
上等兵
Rank: 2



UID 47751
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-21
狀態 離線
發表於 2013-1-8 11:15 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kkinson 為MSN好友 通過MSN和 kkinson 交談
回復 #10 odin846 的帖子

手塗就可以完成都咁就好好啦,咁就真係要上光面先滲啦哈哈,
btw見到D要無縫位怕怕,其實D大縫位應該關你事係件件個接合係位做得唔好,
ps.我就係隻cybaster上左金屬色再無縫上金屬紫,結果支噴筆飛D口水(純色紫)
咁就有幾個件深色大部分淺色D,所以顏色細睇會見到有D深色左D,又洗唔到油所以無post出泥
不過隻膠手都幾煩,膠件細都問題唔大壽屋果D都好細又多,
金銀色個人都係中意121,122,124同1001多D

頂部
odin846
平民
Rank: 1



UID 51359
精華 0
積分 1
帖子 50
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2013-1-3
狀態 離線
發表於 2013-1-8 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kkinson 於 2013-1-8 11:15 AM 發表
手塗就可以完成都咁就好好啦,咁就真係要上光面先滲啦哈哈,
btw見到D要無縫位怕怕,其實D大縫位應該關你事係件件個接合係位做得唔好,
ps.我就係隻cybaster上左金屬色再無縫上金屬紫,結果支噴筆飛D口水(純色紫)
...

我都初頭都考慮過買122(我上金是010), 但是122又好像過份的金色(帶有少少偏橙色)...有可能跟其他色配不到,所以沒買到
1001是不是不鏽鋼銀?? 感覺如何??

不過,還是想問一下,122 跟124那一支出來上鏡/肉眼看比較 亮色些???

另外,我想問一下為何我銀色底再上透明紅出來的效果會是啞色金屬紅??? 會不會是我透明紅未夠稀才會有這情況??
我用雙星琺瑯油 透明亮紅

[ 本帖最後由 odin846 於 2013-1-8 11:57 AM 編輯 ]

頂部
kkinson
上等兵
Rank: 2



UID 47751
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-21
狀態 離線
發表於 2013-1-8 01:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kkinson 為MSN好友 通過MSN和 kkinson 交談
1001比121會油漆粒子會比較細D會滑D不過冇咁光
光亮就係121>1001>Ex7
油漆粒子就1001>Ex7>121
122就會係赤金D而124就青金
[attach]408978[/attach]
隻silver crow就主色係1001上左GX-100做光油
[attach]408979[/attach]
隻cybaster主色既銀色係Ex7,劍想光D就用左121既星光銀,劍就係用左122星光金比較赤金,腳果種就係用左124星辰金比較青金D
傷眼見笑啦



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kkinson
上等兵
Rank: 2



UID 47751
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-21
狀態 離線
發表於 2013-1-8 01:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kkinson 為MSN好友 通過MSN和 kkinson 交談
回復 #12 odin846 的帖子

我比較少手塗仲練習緊,不過我估係因為油漆厚薄問題
因為我上金屬紅都係121星光銀/122星光金上41透明紅,
金屬色都係以疊色泥發色,所以紅色愈厚就會愈深色,
琺瑯油我比較少用,多數都係用金銀同光/消黑做下滲線同少面積手塗...
琺瑯油有冇關真係要請其他師兄解答啦
不過我個人覺得手塗可能銀或金色加入透明色泥用可能好d

[ 本帖最後由 kkinson 於 2013-1-8 01:52 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:48 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver