回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 隱藏秘書&GP03! 亞納海姆之驕傲!
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2008-10-2 10:57 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
隱藏秘書&GP03! 亞納海姆之驕傲!

隱藏秘書&GP03! 亞納海姆之驕傲!
I've bought this stuff in my Tokyo trip July 2008.  Only recently I've taken these pics.  
At the very beginning I took these pics casually, yet the outcome is pleasantly surprise!
Enjoy!
See more pics in my blog!
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf









My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2008-10-2 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩~~ 靚靚女秘書呀 ~~
我依家招募秘書喎~~ 有冇興趣來見工呀??

頂部
千月
上等兵
Rank: 2


UID 2053
精華 0
積分 10
帖子 277
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-17
狀態 離線
發表於 2008-10-2 11:48 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
模型技术好犀利
影相技术更加犀利

頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2008-10-2 11:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 千月 於 2008-10-2 11:48 PM 發表
模型技术好犀利
影相技术更加犀利

oh sorry... no 模型技术.. it's finished PVC...





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
suntung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 12325
精華 0
積分 5
帖子 1528
成品數目 5 件
閱讀權限 0
註冊 2006-7-14
來自 hk漫油者
狀態 離線
發表於 2008-10-2 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
千月
上等兵
Rank: 2


UID 2053
精華 0
積分 10
帖子 277
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-17
狀態 離線
發表於 2008-10-2 11:57 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 Gundam@EFSF 於 2008-10-2 23:49 發表

oh sorry... no 模型技术.. it's finished PVC...

唔洗SAY SORRY 系小弟见识小 乱甘讲也 SORRY
一直都好中意C兄你噶影相技术 影得好正

頂部
sealteam
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1406
精華 0
積分 4
帖子 698
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-22
狀態 離線
發表於 2008-10-3 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 
Finished PVC? 唔係要自己製作至可以post嗎?





人生有幾個十年
頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2008-10-3 12:07 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
Oh ... IC, may webmaster pls. move to other suitable section





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
風聲
中校
Rank: 4


UID 26362
精華 0
積分 8
帖子 3595
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-25
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-10-3 02:39 AM  資料  短消息  加為好友 
好可愛呀





1/100 S.S.I. Bang-Doll, Solid Art Version ( Volks )~製作中
PG  1/60 RX-78 ~完成
MG 1/100 GN-0000 00 GUNDAM ~完成

PS# 我不是風聲,戶口是暫借的~
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-10-3 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 
相影得好有 mood ,一向水準之相 !! ~

囡囡靚呀,不過佢既下身比例係咁闊大左 D !? ~ ....





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2008-10-4 11:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 suntung 於 2008-10-2 11:53 PM 發表
請問呢件囡D色係咪用執相軟件執出來、因為面同腰好似不同色、及腰D色有D出界、件衫隻藍又有D怪、好似有D藍化係左手白衫度、 如誤會請勿見怪

影女figure soft lens 小貼士 (Photoshop)

U can use some little tricks in PSD to imitate the soft lens effect, & it is highly effectively to eliminate the PVC feel of figure.

See full steps in my blog!
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf


Step 1: Original pic


Step 2

Step 3 U got it!





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
suntung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 12325
精華 0
積分 5
帖子 1528
成品數目 5 件
閱讀權限 0
註冊 2006-7-14
來自 hk漫油者
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:29 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2008-10-23 08:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 suntung 於 2008-10-5 04:29 PM 發表

又學多樣技術、多謝樓主

u are welcomed!





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
ricky828
上等兵
Rank: 2


UID 16824
精華 0
積分 2
帖子 211
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-3-22
狀態 離線
發表於 2008-10-24 03:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 ricky828 為MSN好友 通過MSN和 ricky828 交談
佢走光呀﹗樓主真係厲害,砌乜都咁正既~

頂部
Safeterence
曹長
Rank: 2


UID 17462
精華 0
積分 1
帖子 443
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-19
狀態 離線
發表於 2008-10-24 03:54 PM  資料  短消息  加為好友 
咦.........又係播.........
咁想借問聲如果拍照時影到自己砌既囡囡裙底算唔算偷窥呢??

頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2008-10-24 07:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ricky828 於 2008-10-24 03:03 PM 發表
佢走光呀﹗樓主真係厲害,砌乜都咁正既~

I just take pics... no need to build...





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
mkan
平民
Rank: 1



UID 33456
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-24
狀態 離線
發表於 2008-11-2 09:14 AM  資料  短消息  加為好友 
隻秘書我之前成日係電擊hobby到見到...
一直有想知道出自邊到...
秘書好似有好多隻(好多隻色?), 我都幾鍾意的
感謝photoshop教學~

[ 本帖最後由 mkan 於 2008-11-2 09:15 AM 編輯 ]

頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2008-11-2 05:08 PM  資料  短消息  加為好友 

我覺得e幅較好,反而用Photoshop執過既就有點失真





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver