回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Honda quiting F1 !!!????
arthurchanny
曹長
Rank: 2


UID 13713
精華 0
積分 4
帖子 454
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
狀態 離線
發表於 2008-12-5 07:10 AM  資料  短消息  加為好友 
Honda quiting F1 !!!????






快樂模型中!!! =]
Loughborough University 10 -11

Our cars:
http://freshclickprogressions.blogspot.com/
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-12-5 09:07 AM  資料  短消息  加為好友 
連Williams都唔掂。

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-12-5 09:57 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談
i'm surprised more teams aren't trying to exit or at least convince mosley to downscale the sport for a year or two.  i think by now most vehicle manufacturers already understand that marketing, branding etc... mean jack @#$% for the upcoming year - of course, unless that manufacturer comes up with a breakthrough technology that will save the world.   weathering it through is probably everyone's main concern.  if that means losing a racing team, so be it - better than losing the whole company.

頂部
newwave
上尉
Rank: 3Rank: 3
仲有 ??? 隻.....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 6746
精華 1
積分 28
帖子 1110
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-27
來自 一個小島
狀態 離線
發表於 2008-12-5 11:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
I believe there will be more leaving this small group and money burning game, especially under the current economic situation

Every company is talking about cost saving, and those divisions without having significiant profit margin will probably close in order to save cost.....





https://www.facebook.com/SpaceInGundamUniverse

http://newwavegundam.wordpress.com/
頂部
ocean
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2099
精華 0
積分 3
帖子 900
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-19
狀態 離線
發表於 2008-12-5 11:53 AM  資料  短消息  加為好友 
With the car markets worldwide in something of a meltdown and FOM and FOTA battling over the future of Formula One, rumours are rife at the moment within the sport.

Grand Prix.com is amongst many reporting this evening that the Honda F1 team is looking for a potential buyer by the end of year or may close its doors. Autosport.com claims that the team is to shortly announce 'exit plans' following a meeting at the Brackley-based team earlier today.

All of these rumours are unconfirmed but at a time when manufacturers have openly objected to the ongoing so-called 'cost-cutting' measures being proposed by FIA President Max Mosley and FOM CEO Bernie Ecclestone, any such withdrawal could potentially be the catalyst for further moves from rival teams.

According to Autosport journalist Jonathan Noble an official announcement is imminent but this will depend on further meetings between F1 CEO Nick Fry and Japanese bosses in the coming days.


Honda's recent track record in Formula One has been awful with the team finishing this year's championship ninth of the ten teams to finish the season, ahead of only the Force India Ferrari team.

As it stands, the rumour-mill is in overdrive suggesting that Honda will not be on the grid for the Australian Grand Prix at the end of March 2009. Stay tuned and hopefully Honda will make clear its short and medium-term plans...

呢幾年燒左咁多銀紙一d成績都冇,仲比唔少車棍好似Jenson Button之流係度呃飲呃食
好景時就話有$大家搵0者
而家咁既時勢,其實早就應該收手啦

頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-12-5 12:12 PM  資料  短消息  加為好友 
個人来説、其実F3仲好看過F1。簡簡単単的賽例、無セ所謂高科技、叉慳$$。

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-12-5 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 
我對f1 冇咩認識, 但知道 f1 研究到既科技都有好大可能會用係民用車度, 所以想知最近有冇咩野科技會用返到係民用車. thank you..





路過既厚多士
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-12-5 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-12-5 12:17 PM 發表
我對f1 冇咩認識, 但知道 f1 研究到既科技都有好大可能會用係民用車度, 所以想知最近有冇咩野科技會用返到係民用車. thank you..

其実有個笑話、汽車由発明到今日、大方向係無せ進歩過、基本都仲係4個車輪同内燃機。

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-12-5 12:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-12-5 12:31 PM 發表


其実有個笑話、汽車由発明到今日、大方向係無オ進歩過、基本都仲係4個車輪同内燃機。

well.. 差不多喇.. 唔通冇翼既會識飛咩, 有翼有輪既, 叫飛機麻





路過既厚多士
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-12-5 12:17 PM 發表
我對f1 冇咩認識, 但知道 f1 研究到既科技都有好大可能會用係民用車度, 所以想知最近有冇咩野科技會用返到係民用車. thank you..

****** f1 研究到既科技都有好大可能會用係民用車度********

以上係 "美麗的誤會!!!!!!

其實這就正正是 F-1 越來越商業化的主因 : 宣傳至接近誤導!!!!!
基本上, 可以講 F-1 科技 "係冇" 對街車有甚麼技術轉移 !!!

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2008-12-5 01:01 PM 發表


****** f1 研究到既科技都有好大可能會用係民用車度********

以上係 "美麗的誤會!!!!!!

其實這就正正是 F-1 越來越商業化的主因 : 宣傳至接近誤導!!!!!
基本上, 可以講 F-1 科 ...

咁就同燒銀冇咩分別喎.





路過既厚多士
頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2008-12-5 01:01 PM 發表


****** f1 研究到既科技都有好大可能會用係民用車度********

以上係 "美麗的誤會!!!!!!

其實這就正正是 F-1 越來越商業化的主因 : 宣傳至接近誤導!!!!!
基本上, 可以講 F-1 科 ...

如果冇記錯, 360cs開始有既f1波箱應該係最大impact既一次
bmw m5既v10都係來自f1既技術

可能我都已經俾車廠而至車書誤導左喇.....





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-12-5 12:31 PM 發表


其実有個笑話、汽車由発明到今日、大方向係無せ進歩過、基本都仲係4個車輪同内燃機。

唔同意~!
我覺得近年既hybird可真係本世紀最偉大發明之一
如果遲d 可以更加普及, 零污染既汽車實在係造福萬世架~





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-12-5 01:25 PM 發表


如果冇記錯, 360cs開始有既f1波箱應該係最大impact既一次
bmw m5既v10都係來自f1既技術

可能我都已經俾車廠而至車書誤導左喇.....

好彩你最尾果句補左飛!!!
就正正係刻意的誤導囉!!!!!

車佬, 廣告佬....最叻以名稱來套用. 你講的波箱, 引擎....根本和 F1 的是兩碼子事! 但我地要欣賞宣傳大員的腦筋靈活運用叫 F1波箱. 寶馬v10的 M5 簡直搵完你笨都唔知, n 年前它的 850 已有 V12 啦, F1 由 V12 轉 V10 全因賽例的轉變而衍生架!!!!

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:39 PM  資料  短消息  加為好友 
輪到我補飛. 850 只是 V8, 由 BMW 造引擎的 Mclaren F1才是V12

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-12-5 12:31 PM 發表


其実有個笑話、汽車由発明到今日、大方向係無せ進歩過、基本都仲係4個車輪同内燃機。

joking aside, traction control systems, valve timing, cam shaft technologies, tire technologies etc... are tested on the F1 circuit and then modified for road use.

頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2008-12-5 01:35 PM 發表

好彩你最尾果句補左飛!!!
就正正係刻意的誤導囉!!!!!

車佬, 廣告佬....最叻以名稱來套用. 你講的波箱, 引擎....根本和 F1 的是兩碼子事! 但我地要欣賞 ...

omg~~~~
咁當年睇佢試車報告講到架車轉波快左咪即係on居??





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-12-5 01:29 PM 發表


唔同意~!
我覺得近年既hybird可真係本世紀最偉大發明之一
如果遲d 可以更加普及, 零污染既汽車實在係造福萬世架~

冇錯嘞
你地又知唔知, 好多時其實所謂賽車科技, F1 尤甚, 係倒番轉頭, 由街車的轉移去賽車呢!!! 只不過由賽車張那概念/技術, 發揮到極端而已, 而由因名氣的關係再掉頭用來宣傳街車呢!!!!!!!!!!!!!

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-12-5 01:43 PM 發表


omg~~~~
咁當年睇佢試車報告講到架車轉波快左咪即係on居??

又唔可以咁講...
如果民用車轉波快到好似f1咁, 亦會有其他失... 例如, 舒適度, 燃料用量等等
所以雖然F1賽道上個spec勁好多, 但科技上都有用在民用車上...

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2008-12-5 01:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2008-12-5 01:43 PM 發表


joking aside, traction control systems, valve timing, cam shaft technologies, tire technologies etc... are tested on the F1 circuit and then modified for road use.

請看我在18樓的解釋
你好正常, 因為大眾都是這樣被刻意誤導, 亦是這樣, F1 才演變成今天的巨大商業價值.

所以, 車廠隊的退出, 對純粹motorsport 來說, 是某種程度的 "好事"

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 01:58 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver