回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: F1
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2008-9-8 11:22 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
F1

琴晚有無人睇 F1 2008? 最尾果兩個圈, 簡直係戲劇化.....好好睇, 好緊張

下星期日 19:40 2008一級方程式賽車 - 歐洲最後一站-----意大利





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2008-9-8 11:28 AM  資料  短消息  加為好友 
Räikkönen 比 Hamilton 撻著o左,跟手炒埋 一分都冇





F
頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2008-9-8 11:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2008-9-8 11:28 AM 發表
Räikkönen 比 Hamilton 撻著o左,跟手炒埋 一分都冇

我覺得最尾kimi咋到手都陣埋....
一來俾d漫車頂住, ton ton地越追越近
二來又開始落雨, 一有human error又要救車.....
再加埋最尾俾ton ton地力壓下, 迫左佢出彎之後過下直路亂左節奏.....
之後又係d漫車頂鬼住.....唉......

簡單d講, 佢唔夠ton ton地好車.....





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
Orc
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14995
精華 0
積分 8
帖子 561
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
來自 濠江一角
狀態 離線
發表於 2008-9-8 11:40 AM  資料  短消息  加為好友 
Hamilton 賽後比大會罰咗25秒跌落第3位........

Massa只係差2分....加油.....Ferrari..加油.....    

頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-9-8 11:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-9-8 11:38 AM 發表


我覺得最尾kimi咋到手都陣埋....
一來俾d漫車頂住, ton ton地越追越近
二來又開始落雨, 一有human error又要救車.....
再加埋最尾俾ton ton地力壓下, 迫左佢出彎之後過下直路亂左節奏.....
之後又係d漫 ...

正常賽果、点計Räikkönen手車 都比不上 Hamilton 、有邊次Räikkönen同 Hamilton錬係贏架?? 印象中係一次都無

[ 本帖最後由 winstonm3bmw 於 2008-9-8 11:50 AM 編輯 ]

頂部
jslin362
軍曹
Rank: 2


UID 26248
精華 0
積分 1
帖子 349
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-21
來自 North Point, Hong Kong.
狀態 離線
發表於 2008-9-8 12:00 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 Orc 的帖子

[size=-2]McLaren plan to appeal Hamilton's penalty

McLaren have lodged a notice of intention to appeal against Lewis Hamilton's demotion to third place in the Belgian Grand Prix, the FIA confirmed on Sunday night.

Hamilton was handed a 25-second penalty for gaining an advantage against then race leader Kimi Raikkonen after cutting the chicane two laps from home at Spa-Francorchamps.

McLaren spent some time on Sunday night evaluating whether they could appeal the penalty, but an FIA statement said that the team had indeed notified the stewards of their intention to appeal.

It means the result of the Belgian Grand Prix will now be decided at a hearing of the FIA's International Court of Appeal.

:em97: :em97: :em97: :em97:

頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2008-9-8 12:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Orc 於 2008-9-8 11:40 AM 發表
Hamilton 賽後比大會罰咗25秒跌落第3位........

Massa只係差2分....加油.....Ferrari..加油.....    

對於馬沙來講,其實點都係好事
因為ferrari「唔理kimi有冇炒車都好」都一定會appeal ton ton地出果個彎有問題
就算唔成功,佢本身就係漫人一條街
所以佢係冇蝕底的~~~





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
ocean
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2099
精華 0
積分 3
帖子 900
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-19
狀態 離線
發表於 2008-9-8 12:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-9-8 11:48 AM 發表


正常賽果、点計Räikkönen手車 都比不上 Hamilton 、有邊次Räikkönen同 Hamilton錬係贏架?? 印象中係一次都無

咁McLaren架車好明顯係快過拉利既
kimi唔係手車唔好,係狀態唔好0者,今站見佢開始上力喇
不過睇唻今年要幫Massa喇

頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2008-9-8 12:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-9-8 11:48 AM 發表


正常賽果、点計Räikkönen手車 都比不上 Hamilton 、有邊次Räikkönen同 Hamilton錬係贏架?? 印象中係一次都無

其實我琴日係第一次坐定定睇f1架咋....
因為琴日一早睇車主有kimi專訪, 覺得佢個人幾tim duncan feel, 又靚仔,所以咪evening睇f1 lor~

不過冇得聽賽車專家沈國成.....聽亞視果兩條mok咀聽到我越睇越炙......





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-9-8 12:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ocean 於 2008-9-8 12:09 PM 發表



咁McLaren架車好明顯係快過拉利既
kimi唔係手車唔好,係狀態唔好0者,今站見佢開始上力喇
不過睇唻今年要幫Massa喇

老実説、講車的話、Ferrai好明顯係快過Mclaren、kimi唔係手車唔好、係未好過、我知好多Kim的Fans會不同意、但大家看看過去Data就知事実、我自己都不是Hamilton Fans、但事実就係事実、昨日就係好例子、比人拍一拍就乱晒龍。

頂部
Orc
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14995
精華 0
積分 8
帖子 561
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
來自 濠江一角
狀態 離線
發表於 2008-9-8 12:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-9-8 12:09 PM 發表


其實我琴日係第一次坐定定睇f1架咋....
因為琴日一早睇車主有kimi專訪, 覺得佢個人幾tim duncan feel, 又靚仔,所以咪evening睇f1 lor~

不過冇得聽賽車專家沈國成.....聽亞視果兩條mok咀聽到我越睇越炙......

我都鐘意聽沈國成講車.....好正.....     

頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2008-9-8 12:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-9-8 12:23 PM 發表


老実説、講車的話、Ferrai好明顯係快過Mclaren、kimi唔係手車唔好、係未好過、我知好多Kim的Fans會不同意、但大家看看過去Data就知事実、我自己都不是Hamil ...

一入直路就好似上年motogp 吉吉同慢慢行o甘
唔落雨kimi贏架





F
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-9-8 12:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2008-9-8 12:27 PM 發表

一入直路就好似上年motogp 吉吉同慢慢行o甘
唔落雨kimi贏架

O甘 F1 如果賽一、両個圏的話、世界冠軍係Trulli、条友短途超快。

[ 本帖最後由 winstonm3bmw 於 2008-9-8 12:43 PM 編輯 ]

頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2008-9-8 01:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
其實係幾時開始, 無唒啲香煙logo架? 發拉利無左紅萬logo, 換左條類似barcode既拉花, 好唔似樣





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
ocean
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2099
精華 0
積分 3
帖子 900
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-19
狀態 離線
發表於 2008-9-8 01:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-9-8 12:23 PM 發表


老実説、講車的話、Ferrai好明顯係快過Mclaren、kimi唔係手車唔好、係未好過、我知好多Kim的Fans會不同意、但大家看看過去Data就知事実、我自己都不是Hamil ...

嘩~咁拉利真係豬兜喇....us$ 50m簽佢一年

頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-9-8 02:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ocean 於 2008-9-8 01:38 PM 發表



嘩~咁拉利真係豬兜喇....us$ 50m簽佢一年

個様靚仔Ma、好似Beckham一様、非常有商業価値Law、Ferrai係他身上可以Earn番好多個us$ 50m。但従技術層面来説、他絶対不是1個1級車手。你見他犯錯Ferquent有幾高就知。

頂部
ray_choi
軍曹
Rank: 2


UID 8512
精華 0
積分 6
帖子 371
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-17
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-9-8 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 
hamilton都係因為場雨先可以過拉高倫
同埋拉高倫唔係被慢車阻住,其實可以勝出

沈國成都係hamilton個第一都係執返黎

頂部
ocean
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2099
精華 0
積分 3
帖子 900
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-19
狀態 離線
發表於 2008-9-8 03:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-9-8 02:09 PM 發表


個様靚仔Ma、好似Beckham一様、非常有商業価値Law、Ferrai係他身上可以Earn番好多個us$ 50m。但従技術層面来説、他絶対不是1個1級車手。你見他犯錯Ferquent有幾高就知。

咁佢出事的頻率出名高就係人都知,呢個可能同佢既性格都有d關係
all or nothing,次次都係博,佢渣車同去賭大細冇咩分別
手車好過未就睇你搵邊個同佢比囉
如果佢手車未好過,咁其他Massa,Montoya,Kubica 係咪垃圾?
近年新車手得佢同Alonso叫睇得下
佢一定唔係Schumacher,Senna 個班既,咁hamiton手車好過未?真係唔知喎

最客觀係睇佢贏過咩獎,咁佢又未囉world champ,咁話佢係一級車手又好似差少少咁喎
要睇下今年咩成績先可以下定論,鬥嬴幾場車唔係代表d咩,到頭來都係要睇表現穏唔穏定架
佢都有唔少犯錯,仲要幾肉酸架,前幾站出pit撞埋kimi度 or 上年入pit泊左上草地...

有邊次Räikkönen同 Hamilton錬係贏? 有...咪今站第2圈咪錬贏左囉


我同意佢手車唔穏定,不過未至於未好過,誇左少少
我都唔係邊個fans,邊隊表現好咪睇邊隊,早2年我都係睇renault之麻

頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2008-9-8 03:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
睇返賽後interview先攪笑:

Q: Talk us through that passing incident at the last chicane when you let Kimi past but then passed him again?

LH: Yeah, I mean to be honest he pushed me wide. I was a little bit ahead and I was on the outside of turn one. He could have been fair as I had no room. He pushed me to the point where I would either have been on the kerb and crashed into him or have to go on the escape route, so I went on the escape route. I understood I had to let him past, so I did. I got in his tow and he was ducking and diving left and right and I did the same and managed to get back to the inside of him. But then he hit me at the apex of the corner but I think I was pretty much gone from there which was good.

佢冇野呀~
to be fair不如停係度俾你過丫~~~
明明kimi集晒佢位唔俾你入,你自己死都唔收油咋喎.....





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2008-9-8 04:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談
Last night was such a nail biter, i was really biting my nails at the last 2 laps.

in the rain, on hard tires, Mclaren is a better car, also, hamilton is a better driver in the rain...... aiiii looks like kimi have no hope this year lah~~ MESSA GOGOGO~ for me, jsut started building kimis car and he crashed..... very grey.

Winston: actually, i think hes a good driver wor, when he was at mclaren, he used to lead the race at a pace that is 2 seconds faster than secon place person, he drive well when hes driving by himself, but when hes following people...... but this year his qualifying has been... so he haventbeen able to showcase his talent.

multi_crab: europe law banned all tobacco advertising, but marlboro still has a contract with ferrari, so the barcode is the logo for marlboro. but in china, japan and some other round, u still can see marlboro logo on the car





Back...... hopefully......
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:27 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver