原帖由
winstonm3bmw 於 2008-9-8 02:09 PM 發表
個様靚仔Ma、好似Beckham一様、非常有商業価値Law、Ferrai係他身上可以Earn番好多個us$ 50m。但従技術層面来説、他絶対不是1個1級車手。你見他犯錯Ferquent有幾高就知。
咁佢出事的頻率出名高就係人都知,呢個可能同佢既性格都有d關係
all or nothing,次次都係博,佢渣車同去賭大細冇咩分別
手車好過未就睇你搵邊個同佢比囉
如果佢手車未好過,咁其他Massa,Montoya,Kubica 係咪垃圾?
近年新車手得佢同Alonso叫睇得下
佢一定唔係Schumacher,Senna 個班既,咁hamiton手車好過未?真係唔知喎
最客觀係睇佢贏過咩獎,咁佢又未囉world champ,咁話佢係一級車手又好似差少少咁喎
要睇下今年咩成績先可以下定論,鬥嬴幾場車唔係代表d咩,到頭來都係要睇表現穏唔穏定架
佢都有唔少犯錯,仲要幾肉酸架,前幾站出pit撞埋kimi度 or 上年入pit泊左上草地...
有邊次Räikkönen同 Hamilton錬係贏? 有...咪今站第2圈咪錬贏左囉
我同意佢手車唔穏定,不過未至於未好過,誇左少少
我都唔係邊個fans,邊隊表現好咪睇邊隊,早2年我都係睇renault之麻
