回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 一失足成千古恨
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2008-11-19 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 
一失足成千古恨

今日放學去商場睇bb
突然有個細路行過
佢手上攞住一包司馬ge膠件
我有d奇怪:「點解隻司馬無盒ge?」
佢攞起盒sd00睇左一眼
就走
咁我睇完,都準備走
突然对面玩具店老闆(超肥超大隻,醉猫一條)入黎同老細講:「有人偷野,我見到佢入左黎!」
跟手佢一執執住個細路
個細路大叫:「先生,請問發生咩事呀,請問發生咩事呀!」
個老闆話:「唔駛再講啦!」
的左個細路去警衛度
「呢個細路偷野呀!」
個食蕉呆一呆,跟手攞手機出黎
個細路「櫃」左係度,好悽厲咁叫:「唔好拉我呀,我下次唔會嫁啦!」
跟手我就急急腳走,免得惹禍上身
後尾見到個老細同個細路入番間鋪度
有兩個食蕉好似門神咁企係間鋪門口


在此勸告各位盟友,請別以身試法,模型係興趣,有就有,無就無,無需強求,緊記!一失足成千古恨!

頂部
hui0666
平民
Rank: 1


UID 9406
精華 0
積分 1
帖子 46
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-25
狀態 離線
發表於 2008-11-19 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
幾十蚊一盒嘢都要偷,學校同家庭教育不足?還是宜家小朋友認為物質唔需要勞動而垂手可得?
嗰位小朋友都心知偷嘢係大罪,其實食少啲零食,蓄吓蓄吓又一盒,咁樣得返嚟既嘢先至可貴、有價值。

頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-11-19 10:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
呢 d case, 個老闆多數會叫個細路的屋企人來, 俾錢買左盒野就算.
唔係因為老闆唔想個細路有事, 純粹只係怕麻煩. 因為告個細路, 老闆又要落口供, 又要出庭....等等.
老闆點會為幾十蚊, 攪到自己丫? 個細路係生係死, 佢先至唔care呀.





如小強般打不死
頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2008-11-19 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 smangkk 於 2008-11-19 10:20 PM 發表
呢 d case, 個老闆多數會叫個細路的屋企人來, 俾錢買左盒野就算.
唔係因為老闆唔想個細路有事, 純粹只係怕麻煩. 因為告個細路, 老闆又要落口供, 又要出庭....等等.
老闆點會為幾十蚊, 攪到自己丫? 個細路係生 ...

好似真係報左警

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2008-11-19 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 
見過有老細打啲偷嘢靚仔,無報警無揾家人.

頂部
轟羽
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27726
精華 0
積分 0
帖子 1260
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
狀態 離線
發表於 2008-11-19 10:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 轟羽 為MSN好友 通過MSN和 轟羽 交談
慢慢儲錢買啦 B記野好難人間蒸發
唔洗禁心急

頂部
deduction
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 23897
精華 0
積分 0
帖子 598
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2007-12-4
狀態 離線
發表於 2008-11-19 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
鳴海空
上尉
Rank: 3Rank: 3
緊記要畫小....(拖走


UID 2076
精華 0
積分 2
帖子 1334
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2008-11-19 11:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 鳴海空 為MSN好友 通過MSN和 鳴海空 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 轟羽 於 2008-11-19 10:53 PM 發表
慢慢儲錢買啦 B記野好難人間蒸發
唔洗禁心急

不怕沒貨賣, 只怕無錢買…





http://blog.yam.com/narumiku  <<個人Blog
闇プベ暗わ深淵プベ出ザウ…其ゾ、科學ソ光ゎ落シエ影
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-11-20 01:04 AM  資料  短消息  加為好友 
有無得玩真係甘重要,搞到要偷野?無得玩洗死咩?
而加D細路係咪傻架,打打下機想殺人就去隊霖左個人(今日報紙賣)。
而加D年青人有冇用個腦霖野架?定係比部電腦或者PSP支配左呀?

頂部
Bakayalaw
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 24423
精華 3
積分 31
帖子 720
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-22
狀態 離線
發表於 2008-11-20 06:37 AM  資料  短消息  加為好友 
我心諗 司馬既件同00既件差咁遠
仲要咁夠彊拿住入去換左個盒sd00既件
再行返出黎 就算閉老電視見唔到 個老闆一望到個細路拿入黎時同走個時既件差咁遠一定知啦
sd00有藍色件 而司馬無既 個細路真係當老闆傻架咩 靠.............

頂部
hello-gundam
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16466
精華 0
積分 9
帖子 531
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
狀態 離線
發表於 2008-11-20 01:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 水櫻 於 2008-11-20 06:37 AM 發表
我心諗 司馬既件同00既件差咁遠
仲要咁夠彊拿住入去換左個盒sd00既件
再行返出黎 就算閉老電視見唔到 個老闆一望到個細路拿入黎時同走個時既件差咁遠一定知啦
sd00有藍色件 而司馬無既 個細路真係當老闆傻架 ...

係都揾盒exia啦

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-11-20 04:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
個老世拉左個細路去食蕉到

咁間鋪邊個睇





長門,,,製造中...
頂部
鳴海空
上尉
Rank: 3Rank: 3
緊記要畫小....(拖走


UID 2076
精華 0
積分 2
帖子 1334
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2008-11-20 07:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 鳴海空 為MSN好友 通過MSN和 鳴海空 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-11-20 04:56 PM 發表
個老世拉左個細路去食蕉到

咁間鋪邊個睇

有謂 「亡羊補牢」





http://blog.yam.com/narumiku  <<個人Blog
闇プベ暗わ深淵プベ出ザウ…其ゾ、科學ソ光ゎ落シエ影
頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2008-11-20 07:25 PM  資料  短消息  加為好友 
間鋪有其他伙計.....

頂部
winglass
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13669
精華 0
積分 0
帖子 981
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-31
狀態 離線
發表於 2008-11-20 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 水櫻 於 2008-11-20 06:37 AM 發表
我心諗 司馬既件同00既件差咁遠
仲要咁夠彊拿住入去換左個盒sd00既件
再行返出黎 就算閉老電視見唔到 個老闆一望到個細路拿入黎時同走個時既件差咁遠一定知啦
sd00有藍色件 而司馬無既 個細路真係當老闆傻架 ...

老闆無傻到, 係個細路白痴姐, 可能有"色盲"添

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-11-20 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winglass 於 2008-11-20 08:19 PM 發表



老闆無傻到, 係個細路白痴姐, 可能有"色盲"添

下次拎司馬入去之後拎mg沙殺比出黎

頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2008-11-20 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-11-21 09:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 聖軍師孔明 於 2008-11-19 09:57 PM 發表
今日放學去商場睇bb
突然有個細路行過
佢手上攞住一包司馬ge膠件
我有d奇怪:「點解隻司馬無盒ge?」
佢攞起盒sd00睇左一眼
就走
咁我睇完,都準備走
突然对面玩具店老闆(超肥超大隻,醉& ...



QUOTE:
原帖由 水櫻 於 2008-11-20 06:37 AM 發表
我心諗 司馬既件同00既件差咁遠
仲要咁夠彊拿住入去換左個盒sd00既件
再行返出黎 就算閉老電視見唔到 個老闆一望到個細路拿入黎時同走個時既件差咁遠一定知啦
sd00有藍色件 而司馬無既 個細路真係當老闆傻架 ...

我gag唔倒

咩換件???,,,,上面又話望左一眼

姐係點

[ 本帖最後由 wilson28994 於 2008-11-21 09:12 PM 編輯 ]





長門,,,製造中...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver