回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新宿模型鋪
ravaglia
壹等兵
Rank: 1


UID 28063
精華 0
積分 0
帖子 106
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
狀態 離線
發表於 2010-12-8 02:50 PM  資料  短消息  加為好友 
新宿模型鋪

有無ching可以提供一些位於新宿而又值得去逛的模型鋪?

頂部
HighLamb
軍曹
Rank: 2


UID 18711
精華 0
積分 0
帖子 332
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-17
狀態 離線
發表於 2010-12-8 03:00 PM  資料  短消息  加為好友 
搵模型都係去秋葉原好D

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-12-8 03:07 PM  資料  短消息  加為好友 
新宿的話可能只有BIC CAMERA同YODOBASHI呢類綜合既店舖

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2010-12-8 03:13 PM  資料  短消息  加為好友 
以前我記得去過Yellow Submarine,不過好多年前咯,唔知仲係咪度??

不過日本模型鋪的去後感:好貴,除左日本書抵買,其他都比香港貴(日本有銷售稅呀!!)

反而最欣賞既模型鋪係大阪果間“Model Shop”,都係好多年前啦!

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2010-12-8 03:56 PM  資料  短消息  加為好友 
新宿マルイ アネックス7F
http://mokei-factory.com/shop/

http://mokei-factory.com/program/index.html
---------------------

另外上星期我睇tbs

仲田裕之の模型道場
http://shisyou.exblog.jp/

搬到

オリオンモデルズ
東京都台東区東上野1-1-1 O&Kビル4階
TEL 03-5812-9422 Fax 03-5812-9435
月曜定休 休日の時は翌日火曜日がお休みとなります。
営業時間 午後12時より夜9時
カフェ“フェニックス” 12時より午後2時 ランチタイム
              午後3時より午後10時閉店予定 
              アルコール類のご提供は夜5時以降となります。

都営地下鉄大江戸線「新御徒町駅」 A1出口を出て左に30m。元浅草1丁目交差点角です。
1階が「すき屋」さんのビルの4階です。JR御徒町駅からも春日通りを歩いて約7∼8分です。

http://shisyou.exblog.jp/12601117/

http://www.tudou.com/programs/view/thISyXn3tZ4/



http://www.eslite.com/Search_Pro ... 0%E8%A3%95%E4%B9%8B

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2010-12-8 05:41 PM 編輯 ]

頂部
ravaglia
壹等兵
Rank: 1


UID 28063
精華 0
積分 0
帖子 106
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
狀態 離線
發表於 2010-12-8 07:41 PM  資料  短消息  加為好友 
Thanks very miuch for all the information!! That's very helpful!!

頂部
ravaglia
壹等兵
Rank: 1


UID 28063
精華 0
積分 0
帖子 106
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
狀態 離線
發表於 2010-12-9 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 
今朝去左 Mokei Factory, 地方比較細, 貨亦都唔算多, 不過都買左盒 1/24 Hasegawa Jaguar XJR9 IMSA. 反而砌開情景及建築模型的 ching, 可以到隔離的世界堂睇睇.







[ 本帖最後由 ravaglia 於 2010-12-10 12:49 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:20 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver