回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 槍手弟弟死刑,證人證物皆被毀
混合膠
上等兵
Rank: 2



UID 39857
精華 0
積分 0
帖子 253
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-8-24 05:07 PM  資料  短消息  加為好友 
槍手弟弟死刑,證人證物皆被毀

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
混合膠
上等兵
Rank: 2



UID 39857
精華 0
積分 0
帖子 253
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-8-24 05:07 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2010-8-24 05:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談
回復 #2 混合膠 的帖子

或者怕香港專家能從死者傷口判斷出傷口係咪由 M-16 字彈引起?





得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-8-24 05:36 PM  資料  短消息  加為好友 
佢地最驚係俾人知道d人質係被d警察殺死,而個槍手就係俾自己支槍殺死,咁佢地就真係大鑊

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2010-8-24 05:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正經和尚 於 2010-8-24 06:41 PM 發表
或者怕香港專家能從死者傷口判斷出傷口係咪由 M-16 字彈引起?

警方同槍手都係M16

頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2010-8-24 06:01 PM  資料  短消息  加為好友 
菲律賓唔係廢左死刑咩?

頂部
ot
壹等兵
Rank: 1


UID 2873
精華 0
積分 3
帖子 195
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-8-24 06:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ot 為MSN好友 通過MSN和 ot 交談 QQ Yahoo!
........唉,D手法.......





[url]http://i13.photobucket.com/albums/a294/nightingaleo/2279720214122_56325_f1c0b24c4ea3e57.jpg[/url]
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-8-24 06:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2010-8-24 06:54 PM 發表
佢地最驚係俾人知道d人質係被d警察殺死,而個槍手就係俾自己支槍殺死,咁佢地就真係大鑊

咁咪要殺晒d生還者...!?





頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2010-8-24 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
亮瑜
壹等兵
Rank: 1



UID 38627
精華 0
積分 0
帖子 169
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-24
狀態 離線
發表於 2010-8-24 06:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 XM-XX 於 2010-8-24 07:40 PM 發表

槍手本身都係警察

槍又係同一系列,,,大把「位」比佢地「走」

但不排除佢地係子彈殼有編號(....認數既話)


加上...死左既槍手無得反駁 咩都推哂落佢度既機會係超大

(小弟估計)

每枝鎗GE 彈痕(?) 都吳同
所以要查其實可以查得番 不過LE D 資料一定吳會公開

頂部
前野
上等兵
Rank: 2


UID 23386
精華 0
積分 2
帖子 234
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-16
狀態 離線
發表於 2010-8-24 08:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 XM-XX 於 2010-8-24 07:40 PM 發表

槍手本身都係警察

槍又係同一系列,,,大把「位」比佢地「走」

但不排除佢地係子彈殼有編號(....認數既話)


加上...死左既槍手無得反駁 咩都推哂落佢度既機會係超大

(小弟估計)

賓警 : 唔入佢入邊個數呀?!





眼矇耳聾, 無記性手又震既老人家就係我
頂部
蒼月升
上等兵
Rank: 2


UID 37444
精華 0
積分 3
帖子 204
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-7
來自 櫻花騎士團
狀態 離線
發表於 2010-8-24 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 前野 於 2010-8-24 21:32 發表


賓警 : 唔入佢入邊個數呀?!

d賓警賴得就賴,好似重好"理所當言"     





曉連霸
頂部
前野
上等兵
Rank: 2


UID 23386
精華 0
積分 2
帖子 234
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-16
狀態 離線
發表於 2010-8-24 08:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 蒼月升 於 2010-8-24 09:36 PM 發表

d賓警賴得就賴,好似重好"理所當言"     

講真吖, 鎗手死左, 其他果 D又死埋, 有彈窿果 D玻璃又打爛哂, 屍又驗埋.......
e+真係任佢點講都得架啦...
鎗手用m16, 果班「勁人」又係用m16, 擺到明要混水摸魚,
仲唔係要入佢數?!





眼矇耳聾, 無記性手又震既老人家就係我
頂部
蒼月升
上等兵
Rank: 2


UID 37444
精華 0
積分 3
帖子 204
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-7
來自 櫻花騎士團
狀態 離線
發表於 2010-8-24 08:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 前野 於 2010-8-24 21:47 發表


講真吖, 鎗手死左, 其他果 D又死埋, 有彈窿果 D玻璃又打爛哂, 屍又驗埋.......
e+真係任佢點講都得架啦...
鎗手用m16, 果班「勁人」又係用m16, 擺到明要混水摸魚,
仲唔係要入佢數?!

如果唔入槍手弟弟到,就可能要玩AA制





曉連霸
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 01:08 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver