回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有關"MG Vガンダム 開発秘話"(轉)
collincollin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25540
精華 0
積分 0
帖子 623
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-10-16 09:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 collincollin 為MSN好友 通過MSN和 collincollin 交談 Yahoo!
有關"MG Vガンダム 開発秘話"(轉)

之前係tom兄的post入邊睇到,原link如下...
http://ivesound.ddo.jp/modules/d3blog/details.php?bid=621

・今回の商品はたまたまVガンダム形態にできるだけで実はトップファイターとボトムファイターの2機セットの商品と考えている(笑)。
・だからコアファイターが2機ついている。
・なので当然次はコアブースターのリリースを考えている。
・トップファイター、ボトムファイター、コアブースターがそろうとたまたまVダッシュガンダムができるかもしれない(笑)
・今回は4000円を切りたかったので必要最小限の武装しか付いていない。
・その分コアブースターの付属品を充実させたい。
・ver.ka特有のマーキングは当然つく。パッケージイラストも作成途中のものである。
・Vガンダム発売と同じ時期にガンダムデカールも出る予定。
・Vガンダム今年出せたのは技術がようやく追いついたから。
・V2は本体だけなら技術的には十分だがアサルトバスター着脱に関する技術蓄積が足りない。
・今出してしまうとメサイア+スーパーパックのようにV2本体のパーツを専用パーツに換装する必要がある仕様になってしまう。

・そのような仕様でよければすぐにでもだせるがそうはしたくない。
・そろそろガンダムTVシリーズ第3期(V、G、W、X)世代向けの商品を出す時期になってきた。

於翻譯網翻譯後如下...

·此次的商品是偶然VGundam形態儘可能其實考慮首位有鬥志的人和bottom有鬥志的人的2架組套的商品(笑)。
·因為是附有2架(株)Core有鬥志的人。
·因為是當然下面考慮(株)Core輔助器的發佈。
·首位有鬥志的人,bottom有鬥志的人,說不定(株)Core輔助器齊聚的話偶然有V短跑Gundam(笑)
·此次因為想減少4000日元沒附有必要最小限度的武裝以外。
·想讓那個份兒(株)Core輔助器的附屬品充實。
·ver.當然附有ka特有的標註。包裝插圖也是作成途中東西。
·Gundamdecal也表現在與vGundam發售同樣的時期上的預定。
·vGundam今年能出了的技術總算趕上了。
·v2要是只實體技術地充分有關asarutobasuta安上與卸下的技術積蓄不足。
·需要現在出了的話像Messiah+超級塑料袋一樣地為專用零件換裝V2實體的零件成為了的方法。


·如果用那樣的方法好馬上也能出那樣不想做。
·到就要拿出GundamTV系列第3期(V,G,W,適合X)世代的商品的時期。



翻譯網算譯得唔錯了,但都係唔太明果 D意思,特別係紅左字果 D小弟比較關心...
asarutobasuta應該係v2既ab裝吧...唔明既係"Messiah+超級塑料袋"
希望如果有師兄知到,勞煩幫下手譯一譯...
萬二分感謝





GVG隱發作/.\
頂部
kyo353
中校
Rank: 4
最強的惡運


UID 4968
精華 0
積分 21
帖子 3149
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-10-16 09:42 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
Messiah+超級塑料袋即係 VF-25+ SUPER PACK





小弟既FB玩具專頁:https://www.facebook.com/albumkyo353
頂部
collincollin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25540
精華 0
積分 0
帖子 623
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-10-16 09:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 collincollin 為MSN好友 通過MSN和 collincollin 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 kyo353 於 2009-10-16 10:12 PM 發表
Messiah+超級塑料袋即係 VF-25+ SUPER PACK

多謝大大的解答





GVG隱發作/.\
頂部
dorakei
上等兵
Rank: 2
慘綠青年


UID 428
精華 0
積分 0
帖子 257
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-8
來自 side 3
狀態 離線
發表於 2009-10-16 11:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
呢兩句應該係指以目前技術做v2本體冇問題, 但做assaultbmr 同buster part 安裝仍然有技術問題(e.g. 舊模assault套裝係要成個換, 宜家要研究變成好似動畫中裝係裝甲上面)
第二句指可能要好似vf-25 套super part咁換一部份零件再裝上去





WE DO GUNDAM RIGHT!
頂部
Rpha
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3663
精華 0
積分 8
帖子 1441
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2009-10-16 11:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Rpha 為MSN好友 通過MSN和 Rpha 交談 ICQ 狀態
V2は本体だけなら技術的には十分だがアサルトバスター着脱に関する技術蓄積が足りない。
・今出してしまうとメサイア+スーパーパックのようにV2本体のパーツを専用パーツに換装する必要がある仕様になってしまう。

V2只是本體的話技術上能做到, 但AB MODE的脫着相關技術積蓄不足
有必要要像現出了的VF25+超級裝的使用專用PART來進行換裝

頂部
atkex
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 4202
精華 4
積分 28
帖子 513
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-31
狀態 離線
發表於 2009-10-16 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 
佢話既係

mg v gun既技術足夠整v2既本體出黎,但係如果要安裝ab裝既話就未夠(睇文意應該有個前提就係用本體既關節已經係足夠裝上ab parts)
所以可能要好似vf.25+s.pack咁要係本體換上特別parts黎協助

頂部
rohk2
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16399
精華 0
積分 11
帖子 758
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-30
狀態 離線
發表於 2009-10-16 11:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 atkex 於 2009-10-16 11:34 PM 發表
佢話既係

mg v gun既技術足夠整v2既本體出黎,但係如果要安裝ab裝既話就未夠(睇文意應該有個前提就係用本體既關節已經係足夠裝上ab parts)
所以可能要好似vf.25+s.pack咁要係本體換上特別parts黎協助

補充:

即使現在能很快推出像這樣的產品, 但並不是作者的原意 (即他想等技術成熟出可換裝而不是vf25那樣的)

現在也是時候出第三代電視系列(v,g,w,x)的模型了

頂部
collincollin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25540
精華 0
積分 0
帖子 623
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-10-17 12:17 AM  資料  短消息  加為好友  添加 collincollin 為MSN好友 通過MSN和 collincollin 交談 Yahoo!
衷心感謝各位師兄的解答,
小弟明白了,
咁姐係話第三代(v,g,w,x)都可能出mg啦





GVG隱發作/.\
頂部
櫻小路
曹長
Rank: 2
夏帆


UID 526
精華 0
積分 2
帖子 409
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-1
來自 PU
狀態 離線
發表於 2009-10-17 01:07 AM  資料  短消息  加為好友 
最好有 wing zero 啦!

頂部
X_LOVE_S
軍曹
Rank: 2


UID 23509
精華 0
積分 2
帖子 355
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-21
狀態 離線
發表於 2009-10-17 03:14 AM  資料  短消息  加為好友  添加 X_LOVE_S 為MSN好友 通過MSN和 X_LOVE_S 交談
咁我想要 Double X 多d lor

頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-17 10:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 X_LOVE_S 於 2009-10-17 03:44 AM 發表
咁我想要 Double X 多d lor

X gundam  





做人留一線,日後好相見
頂部
collincollin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25540
精華 0
積分 0
帖子 623
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-10-17 12:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 collincollin 為MSN好友 通過MSN和 collincollin 交談 Yahoo!
轉錄開發者訪談

1:V高達用的追加武裝會以追加包的形式單獨發售(CORE BOOSTER跟V DASH用零件等),大家可以放心購買(當然開發者也沒有否定會出套裝的可能性)

2:V2高達不會在近期發售,原因是以其趕工不如做出更為完美的作品,V2核戰機的變形合體等在V高達實現之後已經不是最大的難點,現在的問題主 要集中在 AB裝的著脫方式上(想實現完全拆卸再現普通形態而不替換零件確實有很大的難度,更為方便的著脫方式也是難點之一,開發者不希望這些裝備只是單純的“架上 去”)

3:MG V高達VER KA的開發經歷了兩年的時間。花費了大量的財力人力(這應該也是價格偏高的原因之一吧),而MG V2的開發則需要進一步的技術累積與進化,在得到大家的滿意的結果之前,V2高達是不會輕易發售的(雖然V高達來了,V2還是有點遙遠啊……)

4:V系列的對手機(敵方機)基本是沒什麼希望發售了……





GVG隱發作/.\
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-10-17 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 
俾我係 BANDAI 都會咁答, 如果講o左 "V2" 將會好快推出既話, 我睇買 V 既人會立即減半...  

連飛機點變形 + 內構 + 唔換件都諗得到, 反而 V2 外裝 Assaultbmr 同Buster Parts 諗唔掂~? 一睇就知係籍口吧~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
Oo小影oO
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34015
精華 0
積分 22
帖子 824
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2009-10-17 12:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hkpl12 於 2009-10-17 10:42 AM 發表



X gundam  

唔使煩 兩部都想佢出

頂部
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2009-10-17 01:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-10-17 01:01 PM 發表
俾我係 BANDAI 都會咁答, 如果講o左 "V2" 將會好快推出既話, 我睇買 V 既人會立即減半...  

連飛機點變形 + 內構 + 唔換件都諗得到, 反而 V2 外裝 Assaultbmr 同Buster Parts 諗唔掂~? 一睇就知係籍口吧~ :e ...

crossbone ver.ka 同 fullcloth唔少人已經領教過, 有左提防, 好明顯以上開發者訪談係為免V ver.ka滯銷 (雖然我覺得V 同V2各有各好如果出既兩隻都會入), 我都係睇定D等出晒 core-booster/v-dash裝備先再入 無謂事後先發覺入左盒"雞肋"...

[ 本帖最後由 eddie_ch 於 2009-10-17 01:50 PM 編輯 ]





MG aqua, επιων x2, F91... 90Y, kage musha, G3 ver.ka...
"I don't get political points for being an idealist, I have to do the best I can with what I have."
頂部
*呀浩_∼
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14999
精華 0
積分 1
帖子 777
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
狀態 離線
發表於 2009-10-18 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-10-17 01:01 PM 發表
俾我係 BANDAI 都會咁答, 如果講o左 "V2" 將會好快推出既話, 我睇買 V 既人會立即減半...  

連飛機點變形 + 內構 + 唔換件都諗得到, 反而 V2 外裝 Assaultbmr 同Buster Parts 諗唔掂~? 一睇就知係籍口吧~ :e ...

感覺上那是"此地無銀"的言論吧

頂部
SouSou
曹長
Rank: 2


UID 1480
精華 0
積分 7
帖子 415
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
來自 紐約
狀態 離線
發表於 2009-10-18 11:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 collincollin 於 2009-10-17 12:44 PM 發表
轉錄開發者訪談

1:V高達用的追加武裝會以追加包的形式單獨發售(CORE BOOSTER跟V DASH用零件等),大家可以放心購買(當然開發者也沒有否定會出套裝的可能性)

2:V2高達不會在近期發售,原因是以其趕工不如做出更為完美的作品,V2核戰機的變形合體等在V高達實現之後已經不是最大的難點,現在的問題主 要集中在 AB裝的著脫方式上(想實現完全拆卸再現普通形態而不替換零件確實有很大的難度,更為方便的著脫方式也是難點之一,開發者不希望這些裝備只是單純的“架上 去”)

3:MG V高達VER KA的開發經歷了兩年的時間。花費了大量的財力人力(這應該也是價格偏高的原因之一吧),而MG V2的開發則需要進一步的技術累積與進化,在得到大家的滿意的結果之前,V2高達是不會輕易發售的(雖然V高達來了,V2還是有點遙遠啊……)

4:V系列的對手機(敵方機)基本是沒什麼希望發售了……

那我就比較安心點. 都是等下V-Dash的装備在再買啦!

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-10-18 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 
都係等多一等,唔係到時又出多幾個唔同既pack就........

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:33 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver