回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 電腦問題,跪求解決方法
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-21 09:23 AM  資料  短消息  加為好友 
電腦問題,跪求解決方法

話說前幾日諗住DL野(成4GB幾)跟住部電腦就顯示話冇咩位剩之後我就鏟咗DL緊個樣野(即刻有番4GB用)但係之後開機隔咗一陣就話得番唔夠200MB,要清理磁碟機,我照做(唔知頭唔知路)以為之後就冇事,但係點知之後次次開機都要我清理磁碟機,之後我成日去睇C:見到比之前少咗d MB開過再睇又少d(冇DL/save過野)同埋打開文件夾時彈出咗一個視窗寫住"16位元MS-DOS子系統"入面就寫住
"C:\DOCUME~1\(使用者名稱)\LOCALS~1\Temp\tmp.exe
NTVDM CPU已經遇到不合法的指示。
CS:0dbe IP:01b9 OP:63 68 61 72 73請選擇[關閉]來終止應用程式。"可以點做

[ 本帖最後由 Freedom1994 於 2009-8-21 01:17 PM 編輯 ]

頂部
aya_hirano
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23281
精華 0
積分 4
帖子 986
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-13
來自 平野塾
狀態 離線
發表於 2009-8-21 09:58 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
我之前都出現過類似情況,食左我幾十GB,之後用雞巴司機 deep scan清一下毒之後就無事





廢up"高手"特徵:長篇大論扮有point,自已未識就教人做,誤人子弟
頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-21 10:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2009-8-21 10:28 AM 發表
我之前都出現過類似情況,食左我幾十GB,之後用雞巴司機 deep scan清一下毒之後就無事

最慘係我裝咗卡巴之後唔會自動打開連手動都唔得直頭係完全開唔到,有冇辦法搞掂埋佢

頂部
CivicEK4
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14492
精華 0
積分 12
帖子 538
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-29
狀態 離線
發表於 2009-8-21 10:42 AM  資料  短消息  加為好友 
Did you try to turn on in Window  Safe Mode ????

Reboot the computer , hit F8 and see if u can reboot the windows in Safe Mode , see if u can turn on the Anti Virus

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-21 12:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CivicEK4 於 2009-8-21 11:12 AM 發表
Did you try to turn on in Window  Safe Mode ????

Reboot the computer , hit F8 and see if u can reboot the windows in Safe Mode , see if u can turn on the Anti Virus

幾時開始禁F8,我由一開機禁到登入個到都冇入到去安全模式

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-21 03:29 PM  資料  短消息  加為好友 
入就入到去安全模式但係都係開唔到卡巴

頂部
hanco
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 20208
精華 6
積分 61
帖子 1674
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
狀態 離線
發表於 2009-8-21 04:09 PM  資料  短消息  加為好友 
試下按"開始"--->"執行"--->輸入 msconfig---->enter

之後按"啟動",看看"命令"有沒有"C:\DOCUME~1\(使用者名稱)\LOCALS~1\Temp\tmp.exe"

有就取消咗個tick佢,重新開機,再用防毒scan一次





頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-21 05:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hanco 於 2009-8-21 04:39 PM 發表
試下按"開始"--->"執行"--->輸入 msconfig---->enter

之後按"啟動",看看"命令"有沒有"C:\DOCUME~1\(使用者名稱)\LOCALS~1\Temp\tmp.exe"

有就取消咗個tick佢,重新開機,再用防毒scan一次

入面冇"C:\DOCUME~1\(使用者名稱)\LOCALS~1\Temp\tmp.exe"

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-8-22 01:29 PM  資料  短消息  加為好友 
我用個隻係卡巴o既e一隻有冇人可以教我點裝

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver