回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 電腦想升級.....
goldfish0606
軍曹
Rank: 2
影相佬


UID 581
精華 0
積分 10
帖子 318
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-8
狀態 離線
發表於 2009-7-24 12:48 PM  資料  短消息  加為好友 
電腦想升級.....

我會行WIN7 , 主要係汁相(需行Photoshop CS3之類軟件) 同睇高清片(avi , mkv等等) , 暫時唔需打機住(想玩果隻唔知幾時先出)......

宜家用緊.....

CPU
Intel Dual Core E2160
1.80 GHz 1MB L2 (LGA 775)

底板
Foxconn G33M (mATX)
G33 + ICH9
Socket 775
FSB 1333/1066/800 MHz
DDR2 800/667

RAM
Kingston 1GB DDR2 兩條
PC2-6400 CL5

HDD
Hitachi 1TB 16MB 7,200RPM SATA 兩個
Maxtor 250GB 7,200RPM IDE

Display
ATI RADEON HD 2400 PRO 256MB DDR2

火牛
火魔王 450W

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
宜家部機反應有時會好慢..... 升級用得愈小錢愈好 , 不過起碼都要夠用三年吧......

CPU 用邊隻好 ?? C2D E7600定E8500 好 ?? 還是..... C2Q

火牛有乜牌子好 ?? 我要幾多W先夠用 ??

用番舊RAM有無問題 ??

底板值唔值得用番 ?? 如換有乜晶片組好用 ?? (用緊既機箱夠裝大板 , 可以唔洗用mATX)





ME 既D300 ,24-85/2.8-4D ,70-300VR ,SIGMA 150 MACRO ,50/1.4 HSM ,Tokina 12-24
老婆大人既D90 ,18-200VR II ,60/2.8G Micro ,35/2D
頂部
lappertse
上等兵
Rank: 2



UID 3432
精華 0
積分 15
帖子 281
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
狀態 離線
發表於 2009-7-24 01:12 PM  資料  短消息  加為好友 
唔急換既等9月i5出左,再睇下咩環境先買

頂部
gundam000
壹等兵
Rank: 1



UID 601
精華 0
積分 8
帖子 106
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-21
狀態 離線
發表於 2009-7-24 01:23 PM  資料  短消息  加為好友 
U的話,E8500當然系最好啦

但系用E7600又平D,可以用多D錢系顯卡同埋RAM身上!

我覺得你部腦最大問題系RAM同埋顯卡!

顯卡的話,ATI 4670會好D,一來平,二來性能吾差!

RAM的話,加夠4 GB吧! 依家的Ram咁平,4gb都系三舊幾!

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2009-7-24 03:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談
你要執相,真係Q2D 好D WOR

依家我用緊Q9550 , +4GB XP SP3 行CS4 ,LM , 轉片都好快好順,仲可以同一時間做其他野(上網,睇片,BT)都無問題

反而砌打機機會平D (只要display夠就得,呢排上網睇過下4950/275就夠晒打)

不過你又要執相又要高清,打唔打算用AMD同ATI?好似會平D,不過等埋i5啦

ram加多D無所謂ga,依家ram平,多左做ram disk 行scratch ,PS同AI都會爽好多





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
chrisyip999
軍曹
Rank: 2



UID 14485
精華 0
積分 2
帖子 326
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-28
狀態 離線
發表於 2009-7-25 08:53 AM  資料  短消息  加為好友 
要執相既話買個靚mon 啦
打機既話 display 買 4890 啦
重有你而家部機得兩個 hdd , 用黎放相高危    買兔幾個hdd 行 raid 會安全 d
火牛我建議antec ea650

頂部
tonyskchung
軍曹
Rank: 2


UID 32359
精華 0
積分 7
帖子 387
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2009-7-25 08:58 AM  資料  短消息  加為好友 
升cpu同displycard...
other no change

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-7-25 09:06 AM  資料  短消息  加為好友 
HDD
Hitachi 1TB 16MB 7,200RPM SATA 兩個<raid緊?咁就唔好郁la
Maxtor 250GB 7,200RPM IDE<又sata又ide....係時候轉左呢個la

火牛一定要轉,牛魔450w真係好易燒...又唔夠力。買過個600w有80+既,delta、antec, cosair, coolermaster,OCZ都有唔少款
cpu同mb都好舊下,g33+ display有點兒....
四核同p45應該都夠用多一兩年。
依家display跌左好多,預到千二三蚊可以轉4890。
ram睇你有無三舊幾水剩,有既換埋ddr2 1066 2x2gb

頂部
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2009-7-25 11:43 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-7-25 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 
升級預幾錢先

CPU
http://www.price.com.hk/category ... l&filter=100195,100211


display 換4850 的話
非公版ColaMax HD 4850 亦只有得65℃,相比公版的80℃ 涼快得多。

nvidia 9800GT  好似又平左


點解要用Win7??

執相要買原裝software 嗎??

我現在用 Paint.NET v3.36 玩resize OK快

水冷散熱及電腦改裝討論區
http://bbs.ocqq.com/index.php

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2009-7-25 06:21 PM 編輯 ]

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-7-26 01:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-7-25 05:35 PM 發表
升級預幾錢先

CPU
http://www.price.com.hk/category ... l&filter=100195,100211


display 換4850 的話
非公版ColaMax HD 4850 亦只有得65℃,相比公版的80℃ 涼快得多。

nvi ...

我家用公板都係五十度左右咋喎=.=
fullload都唔過70=.=

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-29 05:03 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver