回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 今日係深水堡~比我找到
s99099
少尉
Rank: 3Rank: 3
全人類都變成AGITO


UID 1376
精華 0
積分 9
帖子 593
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-26
狀態 離線
發表於 2009-2-21 06:50 PM  資料  短消息  加為好友 
今日係深水堡~比我找到

雖然係~假~但我覺得好懷念



查看積分策略說明
附件
2009-2-21 06:50 PM
DX0001.JPG (45.24 KB)
  圭




不用因為自己不像別人那麼成功就自暴自棄,換個角度想,只要自己做好自己該做的每一件事,何嘗不是一種成功
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2009-2-21 06:55 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
s99099
少尉
Rank: 3Rank: 3
全人類都變成AGITO


UID 1376
精華 0
積分 9
帖子 593
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-26
狀態 離線
發表於 2009-2-21 07:01 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 XM-XX 的帖子

~YES~





不用因為自己不像別人那麼成功就自暴自棄,換個角度想,只要自己做好自己該做的每一件事,何嘗不是一種成功
頂部
wayne1122
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 3280
精華 0
積分 2
帖子 857
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2005-8-5
狀態 離線
發表於 2009-2-21 07:26 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
s99099
少尉
Rank: 3Rank: 3
全人類都變成AGITO


UID 1376
精華 0
積分 9
帖子 593
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-26
狀態 離線
發表於 2009-2-21 07:59 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 wayne1122 的帖子

28蚊~





不用因為自己不像別人那麼成功就自暴自棄,換個角度想,只要自己做好自己該做的每一件事,何嘗不是一種成功
頂部
Tom0083
軍曹
Rank: 2



熱讚榜勳章  
UID 8302
精華 1
積分 33
帖子 312
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-21 09:21 PM  資料  短消息  加為好友 
我都找緊…國內版勇者王超龍神+擊龍神迷你版呀!

頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2009-2-21 09:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tom0083 於 2009-2-21 09:21 PM 發表
我都找緊…國內版勇者王超龍神+擊龍神迷你版呀!

你去深水步b出口直出福x街超多玩具果條有四間左右應該搵到

頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2009-2-21 09:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談

呢隻我係yahoo見過
要成100蚊





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
s99099
少尉
Rank: 3Rank: 3
全人類都變成AGITO


UID 1376
精華 0
積分 9
帖子 593
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-26
狀態 離線
發表於 2009-2-21 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-2-21 09:40 PM 發表

呢隻我係yahoo見過
要成100蚊

= ="~好過去搶





不用因為自己不像別人那麼成功就自暴自棄,換個角度想,只要自己做好自己該做的每一件事,何嘗不是一種成功
頂部
hypermax
少尉
Rank: 3Rank: 3
模極剋星


UID 5994
精華 0
積分 12
帖子 650
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-29
狀態 離線
發表於 2009-2-22 01:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 hypermax 為MSN好友 通過MSN和 hypermax 交談


QUOTE:
原帖由 s99099 於 2009-2-21 06:50 PM 發表
雖然係~假~但我覺得好懷念

呢隻係祖國for你同超合金魂一齊擺既,如果有埋同比例fx就天下無敵啦

塊面要repaint,有d水口要細執,尤其係對手,貼紙走位都係正常事

變型關係動作奇差,有心買多隻改可動??

我果隻






宗旨:模係自己砌;模魂必長存;以實物會友;不假手於人

[Tony Stark Makes you feel...
He's a cool exec With a heart of steel. ]
頂部
s99099
少尉
Rank: 3Rank: 3
全人類都變成AGITO


UID 1376
精華 0
積分 9
帖子 593
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-26
狀態 離線
發表於 2009-2-22 02:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hypermax 於 2009-2-22 01:41 AM 發表


呢隻係祖國for你同超合金魂一齊擺既,如果有埋同比例fx就天下無敵啦

塊面要repaint,有d水口要細執,尤其係對手,貼紙走位都係正常事

變型關係動作奇差,有心買多隻改可動??

我果隻

http://i195.pho ...

= ="咪就係我找極都唔見28FX~佢放到好似垃圾堆咁~掂一個好似會全部跌曬洛地





不用因為自己不像別人那麼成功就自暴自棄,換個角度想,只要自己做好自己該做的每一件事,何嘗不是一種成功
頂部
Tom0083
軍曹
Rank: 2



熱讚榜勳章  
UID 8302
精華 1
積分 33
帖子 312
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-22 03:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 赤君-018 於 2009-2-21 09:34 PM 發表

你去深水步b出口直出福x街超多玩具果條有四間左右應該搵到

試過喇,揾唔到!點都好,謝謝!

頂部
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2009-2-22 03:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談
嘩lee隻我細路仔都有
前排係街到都見到lee隻賣, 不過比我細路仔個隻細好多...

頂部
hkio666
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12199
精華 1
積分 15
帖子 1140
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-9
狀態 離線
發表於 2009-2-22 03:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hkio666 為MSN好友 通過MSN和 hkio666 交談
以前我都有隻,仲記得隻鐵人心口可以發光同玩合体.
不過已經唔見曬,依家想買都難

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver