回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 唔通呢d就係命!?
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-1-16 03:31 PM  資料  短消息  加為好友 
唔通呢d就係命!?

次次整親模型唔係近呢度就係近果度...再唔係就係臨尾果陣落件落油...
今次輪到我命苦既小惠惠,一邊腳掉落油杯,之後洗件斷近關節,仲要成斷四件....唔知以我能力可唔可以修補到>~<
我的天呀,唔通我只能做出有缺憾的作品麼
(純發洩......歡迎各位係度講下有咩意外發生過,如果可以既話,講埋點避免/_\)

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-16 03:40 PM  資料  短消息  加為好友 
有冇相睇...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-1-16 04:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-1-16 04:58 PM 發表
有冇相睇...

救唔番,唯有放棄一邊可動=.=||
有關節既模型好討厭=.=+我都係砌番首辦好d...

頂部
斗魂
軍曹
Rank: 2


UID 31949
精華 1
積分 11
帖子 328
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-27
狀態 離線
發表於 2010-1-16 04:16 PM  資料  短消息  加為好友 
嗯...
我只可以講我次次齊模型 D關節都實出事
無一件完成無事的 咁你會唔會好D

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2010-1-16 07:55 PM  資料  短消息  加為好友 
我只斷了一個關節
斷成怎樣?

油方面,我會蓋好的...





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2010-1-16 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 
近幾年上色都係色系唔夾, 呢方面都一直都出現咁既情況, 主要上左咁多年都出事





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
正宗k
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17130
精華 0
積分 5
帖子 982
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2010-1-16 09:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正宗k 為MSN好友 通過MSN和 正宗k 交談 Yahoo!
-口- 咁大濟. . .
諗住點搞?





把你的夢想像火箭一樣發射出去吧!
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-1-16 10:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斗魂 於 2010-1-16 05:34 PM 發表
嗯...
我只可以講我次次齊模型 D關節都實出事
無一件完成無事的 咁你會唔會好D

彼此彼此....

QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2010-1-16 09:13 PM 發表
我只斷了一個關節
斷成怎樣?

油方面,我會蓋好的...

關節係腳果邊,斷成四份,依家好驚再斷..唔可以有大動作。
油我用膠油杯,都係d夾夾唔實累事....

QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2010-1-16 10:16 PM 發表
近幾年上色都係色系唔夾, 呢方面都一直都出現咁既情況, 主要上左咁多年都出事

/_\你就好d....唔係結構性問題...
依家搞到我對膠模型有個陰影....以後都係砌多d無關節既首辦算

QUOTE:
原帖由 正宗k 於 2010-1-16 11:16 PM 發表
-口- 咁大濟. . .
諗住點搞?

用左一個估唔到既方法搞...之但係再唔得既話,我會係近位種銅支,應該勉強頂到掛...

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2010-1-17 12:01 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談
我次次噴好時  都會有意冇意咁掉左落地or 手油時劃到其他件
ps.其實都係自己犯賤





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-1-17 01:06 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝各位大哥聽我呻/_\
作品已完成~仲安全交到我家姐手上(無錯,係佢買,我砌既! )

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2010-1-17 02:04 PM  資料  短消息  加為好友 
唔係近呢度就係近果度...

再唔係就係臨尾果陣落件落油

我睇唔明

頂部
肥菩薩
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22798
精華 0
積分 56
帖子 633
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-1
來自 媽媽的身體
狀態 離線
發表於 2010-1-17 02:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥菩薩 為MSN好友 通過MSN和 肥菩薩 交談
初初砌野果時會,而家唔會啦,每次做完一樣用完一樣先蓋好收好,之後去睇下電視or煮個面,等自己過冷河.返黎再做.
我最勁係倒左支thinner落件完成品度,你睇住伴野慢慢變色但又做唔到d咩.灰到呢!
不過而家少d,係多數cut野,鑽野,磨野果時會中招,但好易救得返.

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-1-17 03:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2010-1-17 03:22 PM 發表
唔係近呢度就係近果度...

再唔係就係臨尾果陣落件落油

我睇唔明

sor,打錯左字,係斷呢度斷果度...
一係就臨埋尾果陣落件落油杯度...

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-1-17 03:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥菩薩 於 2010-1-17 03:45 PM 發表
初初砌野果時會,而家唔會啦,每次做完一樣用完一樣先蓋好收好,之後去睇下電視or煮個面,等自己過冷河.返黎再做.
我最勁係倒左支thinner落件完成品度,你睇住伴野慢慢變色但又做唔到d咩.灰到呢!
不 ...

我通常係上色(仲係臨尾....)先出事....當我拿d件去另一張台度搞滲線水貼果陣.....就會聽到啪一聲...仲等乾果件野就跌左落去半乾而且杰到似芝士既油度...
之後就係洗油重做=.=

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2010-1-17 07:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2010-1-17 04:54 PM 發表


sor,打錯左字,係斷呢度斷果度...
一係就臨埋尾果陣落件落油杯度...

意外間唔中都有 我就次次砌野無次順利

上晒色跌落地 爆夾口 噴噴下油吹左落街

如果你件野斷過 咁就唔好勉強再扭D關節
其實開始砌關節果時 自己要試下關節係咪太緊 係就要先磨一磨先裝

落件落油杯度? 我又未試過  油杯唔係好大姐

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-1-17 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2010-1-17 08:51 PM 發表


意外間唔中都有 我就次次砌野無次順利

上晒色跌落地 爆夾口 噴噴下油吹左落街

如果你件野斷過 咁就唔好勉強再扭D關節
其實開始砌關節果時 自己要試下關節係咪太緊 係就要先磨一磨先裝

落 ...

吹落街就大鑊d...如果我吹件野落街,隨時比人告高空擲物@O@
關節係洗油果陣斷/_\

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2010-1-17 09:20 PM  資料  短消息  加為好友 
更神怪係跌落枱底爆開兩邊
卅樓跌落街反而無爛
不過跌落街未必揾得返
揾返都要揾成個鐘


關節D受力/壓地方係特別易俾松節水侵食

[ 本帖最後由 frankie 於 2010-1-17 10:40 PM 編輯 ]

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2010-1-17 10:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 肥菩薩 於 2010-1-17 03:45 PM 發表
初初砌野果時會,而家唔會啦,每次做完一樣用完一樣先蓋好收好,之後去睇下電視or煮個面,等自己過冷河.返黎再做.
我最勁係倒左支thinner落件完成品度,你睇住伴野慢慢變色但又做唔到d咩.灰到呢!
不 ...

FEEL到
未退色時 望住佢 仲有少少挽回希望 再望多陣...orz





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-1-18 06:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2010-1-17 10:38 PM 發表
更神怪係跌落枱底爆開兩邊
卅樓跌落街反而無爛
不過跌落街未必揾得返
揾返都要揾成個鐘


關節D受力/壓地方係特別易俾松節水侵食

唉..... 總之多災多難la ..

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2010-1-18 06:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2010-1-17 11:59 PM 發表

FEEL到
未退色時 望住佢 仲有少少挽回希望 再望多陣...orz

下意識會去搵tissue吸緊d thinner,但係就會.... 囧!~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 10:10 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver