回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
投票標題: 男子当街砍死年轻女友 这样的爱值得吗  (單選) [參與投票的會員]
1、 那种婊子就该杀,
  9 (17.31%)
2、 真傻!我很同情你
  1 (1.92%)
3、 为一婊子不值啊
  4 (7.69%)
4、 杀的畅快!但替你有些不值
  3 (5.77%)
5、 无语路地
  2 (3.85%)
6 . 男女也錯
  12 (23.08%)
7. 女一面倒錯
  1 (1.92%)
8. 男一面倒錯
  3 (5.77%)
9.中立
  17 (32.69%)


標題: 男子当街砍死年轻女友 这样的爱值得吗
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-29 06:17 PM  資料  短消息  加為好友 
男子当街砍死年轻女友 这样的爱值得吗

可是...这一切都随着那个男人的出现烟消云散。我永远也忘不了那天撞见你在他的保时捷Cayene上缠绵的情形。一开始当周围的人告诉我你和他发生关系的时候我都当耳旁风,毕竟你认识他才三天。可是那天看到你在车上看着他的眼神,看着你很享受地放任他的手在你身上游弋,看着你们长时间的舌吻,我一切都明了...

  可是我无论如何也没有想到,你居然搂着他介绍说我是你的普通同学。当时我的心就像被岩浆泡过再被投入冰窖当中。

  聪明如他又怎能看不懂我的反应。于是他连最后吻你的时候都一直用充满怜悯和 同情的微笑看着我。

  不错。他确实强壮,英俊,他学历高、阅历丰富,他沉稳,厚重又幽默风趣。可是你难道看不出? 他有一颗魔鬼的心,他只是为了征服在征服,是在玩弄你的身 体,只是在践踏你的所有追求者的自尊!

  我承认我是个弱者,我不能对那个男人怎么样。因为我知道我在接近他之前一定会被粉碎掉的。所以我迁怒于你,别人不知道我为你付出了多少,难道你不知道?你怎么能把我的心像烟蒂一样踩在脚底下碾碎,然后踢进下水道?!
  我恨你。恨你。恨你。恨你!我要报复,虽然我不能拿回我的爱情,但是我要拿回我的自尊!
http://pop.pcpop.com/zpt/default ... mp;client=firefox-a

======================================================================================================================

這位女性真是 。 個男友每天帮你打水、打饭、占座 ,你可以簡不受感動,但是你不可以把他當作玩物,不喜愛便出聲,为什麼要當他是觀音兵任勞任怨,任由差使。

BUT.................





做人留一線,日後好相見
頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-10-29 09:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談
其實係米姐係幫個女人佔座位果個男人殺左個女人? 好亂





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
hkpl12
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21616
精華 0
積分 7
帖子 1170
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-25
狀態 離線
發表於 2009-10-29 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 
男人的遗书:

  我受够了,我真地受够了。三年的时间,每天帮你打水、打饭、占座位。我家本来就很困难,每逢情人节和生日我都要给你买很贵重的礼物。只要能看 到你的笑容,我比什么都开心。我还记得那一个冬天的晚上,我在12号楼下拿着一个月的饭钱买来的玫瑰花等了你整整4个小时。在我看到你的那一刻,一直煎熬 着我的紧张焦虑担心和失落全都消失得无影无踪。以后每每听说你和别的男生去跳舞、去K歌,只要想起那天晚上你在我脸颊上的吻,我就可以什么都不在乎。毕竟,我现在没有能力给你那些,所以没有资格阻碍你去享受。

  我原以为只要我努力对你好,总有一天你会明白我的心意。

  可是...这一切都随着那个男人的出现烟消云散。我永远也忘不了那天撞见你在他的保时捷Cayene上缠绵的情形。一开始当周围的人告诉我你 和他发生关系的时候我都当耳旁风,毕竟你认识他才三天。可是那天看到你在车上看着他的眼神,看着你很享受地放任他的手在你身上游弋,看着你们长时间的舌吻,我一切都明了...


可是我无论如何也没有想到,你居然搂着他介绍说我是你的普通同学。当时我的心就像被岩浆泡过再被投入冰窖当中。

  聪明如他又怎能看不懂我的反应。于是他连最后吻你的时候都一直用充满怜悯和 同情的微笑看着我。

  不错。他确实强壮,英俊,他学历高、阅历丰富,他沉稳,厚重又幽默风趣。可是你难道看不出? 他有一颗魔鬼的心,他只是为了征服在征服,是在玩弄你的身 体,只是在践踏你的所有追求者的自尊!

  我承认我是个弱者,我不能对那个男人怎么样。因为我知道我在接近他之前一定会被粉碎掉的。所以我迁怒于你,别人不知道我为你付出了多少,难道你不知道?你怎么能把我的心像烟蒂一样踩在脚底下碾碎,然后踢进下水道?!

  我恨你。恨你。恨你。恨你!我要报复,虽然我不能拿回我的爱情,但是我要拿回我的自尊!





做人留一線,日後好相見
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-10-29 09:35 PM  資料  短消息  加為好友 
佢對妳咁衰重要為左咁既人而犯法殺人,值得咩

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-10-29 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 hkpl12 的帖子

大家搵女友小心啲,搵唔到都好過搵到個咁既女人,雖然兩邊都唔啱





頂部
winglass
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13669
精華 0
積分 0
帖子 981
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-31
狀態 離線
發表於 2009-10-29 10:23 PM  資料  短消息  加為好友 
合則來, 不合則去. 何必動手殺人?
殺人可以拿回自尊嗎?

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-10-30 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 
睇完篇野... 我覺得佢地都冇拍過拖, 只係個男仔不斷付出, 以為付出o左一定有收鑊...  

個男仔並唔係真正鐘意個女仔, 佢只係鐘意自己心裡面自已營做既 "女神" 形象, 同得到 "女神" 認同果種喜悅...

但當佢知道個女仔有o左男友, 醒覺個 "女神" 並唔係屬於佢, 同埋之前所有付出泡湯, 佢就將一切既問題歸咎於個女仔, 結果要毀滅佢...

個女仔由頭到尾都冇愛過佢, 只係佢自己一廂情願地付以為一定有回報, 而家重仲攪到殺人, 呢d 男人真係自私到冇人有~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
ketamine
上校
Rank: 4
心淡, 離場中....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23730
精華 1
積分 82
帖子 4081
成品數目 82 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-28
來自 MADNESS STUDIO
狀態 離線
發表於 2009-10-30 02:47 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-10-30 12:35 AM 發表
睇完篇野... 我覺得佢地都冇拍過拖, 只係個男仔不斷付出, 以為付出o左一定有收鑊...  

個男仔並唔係真正鐘意個女仔, 佢只係鐘意自己心裡面自已營做既 "女神" 形象, 同得到 "女神" 認同果種喜悅...

但當佢 ...

認同.....





Alvin : Ketamine Hydrochloride :
http://www.facebook.com/madnesstudio
頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-10-30 04:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-10-30 12:35 AM 發表
睇完篇野... 我覺得佢地都冇拍過拖, 只係個男仔不斷付出, 以為付出o左一定有收鑊...  

個男仔並唔係真正鐘意個女仔, 佢只係鐘意自己心裡面自已營做既 "女神" 形象, 同得到 "女神" 認同果種喜悅...

但當佢 ...

依個世界一向都冇等價交換嫁啦





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2009-10-30 04:56 PM  資料  短消息  加為好友 
個男人有問題啦, 自以為是, 生累唔累人就唔知, 不過死就一定累街坊囉.





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
edo
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2299
精華 0
積分 2
帖子 627
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-26
狀態 離線
發表於 2009-11-4 01:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-10-30 12:35 AM 發表
睇完篇野... 我覺得佢地都冇拍過拖, 只係個男仔不斷付出, 以為付出o左一定有收鑊...  

個男仔並唔係真正鐘意個女仔, 佢只係鐘意自己心裡面自已營做既 "女神" 形象, 同得到 "女神" 認同果種喜悅...

但當佢 ...

但果個女人既心計其實都係結果既引導線

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-11-5 01:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 edo 於 2009-11-4 02:27 PM 發表

但果個女人既心計其實都係結果既引導線

以你既 Logic, 女仔著背心短裙出街, 俾人非禮 / 強姦就係自招~?    

我有個 Friend 佢 ex 女友就係有個 "痴心漢子" 長期跟住, 趕都唔走, 個女仔都冇哂佢辦法, 我個 Friend 凶佢跟實哂做乜, 佢答 : 我跟住個女仔見倒佢已經好開心...   

痴情定痴線, 只係睇個女仔受唔受,  "受" 就係愛, "唔受" 就係痴線變態佬性騷擾, So Simple~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
edo
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2299
精華 0
積分 2
帖子 627
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-26
狀態 離線
發表於 2009-11-5 11:51 PM  資料  短消息  加為好友 
你係講得岩

三年的时间,每天帮你打水、打饭、占座位。我家本来就很困难,每逢情人节和生日我都要给你买很贵重的礼物。只要能看 到你的笑容,我比什么都开心。我还记得那一个冬天的晚上,我在12号楼下拿着一个月的饭钱买来的玫瑰花等了你整整4个小时。


我还记得那一个冬天的晚上,我在12号楼下拿着一个月的饭钱买来的玫瑰花等了你整整4个小时。在我看到你的那一刻,一直煎熬 着我的紧张焦虑担心和失落全都消失得无影无踪。以后每每听说你和别的男生去跳舞、去K歌,只要想起那天晚上你在我脸颊上的吻


但呢個女人係咁,有冇受心知
亂咁當人觀音兵唔通係岩?唔通個女人冇自私過?


個男人都係蠢,唔識諗,得唔到就要滅口
但如果個女人一開始絕情D,唔用D咁曖昧親密既行為,結果未至於發生呢件事

[ 本帖最後由 edo 於 2009-11-6 12:30 AM 編輯 ]

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-11-6 12:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 edo 於 2009-11-6 12:21 AM 發表
你係講得岩

三年的时间,每天帮你打水、打饭、占座位。我家本来就很困难,每逢情人节和生日我都要给你买很贵重的礼物。只要能看 到你的 ...

三年黎只係個男仔一厢情願做好多野氹個女仔開心, 咁個女仔 "受" 又有罪~?  咁而家領緊公援果班人咪全部都係 "罪人"~!  

個女仔三年都唔同個男仔發展, 已經係一個最直接既暗示, 個男仔 Seven 收唔倒, 咁個女仔係咪要好絕情咁同個男仔絕交先叫做得啱~?





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
edo
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2299
精華 0
積分 2
帖子 627
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-26
狀態 離線
發表於 2009-11-8 05:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-11-6 01:22 AM 發表

三年黎只係個男仔一厢情願做好多野氹個女仔開心, 咁個女仔 "受" 又有罪~?  咁而家領緊公援果班人咪全部都係 "罪人"~!  

個女仔三年都唔同個男仔發展, 已經係一個最直接既暗示, 個男仔  ...

咁而家領緊公援果班人咪全部都係 "罪人"~!   <----------社會上有幾多人心裡暗罵呢班人自己心知

起碼感情對我黎講唔可以拖泥帶水

頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2009-11-8 05:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-11-6 01:22 AM 發表

三年黎只係個男仔一厢情願做好多野氹個女仔開心, 咁個女仔 "受" 又有罪~?  咁而家領緊公援果班人咪全部都係 "罪人"~!  

個女仔三年都唔同個男仔發展, 已經係一個最直接既暗示, 個男仔  ...

三年都唔同個男仔發展    又一直攞住個男仔著數

何止暗示 , 擺到明揾佢笨添啦






不過觀點與角度姐 , 我又改變唔到你個套價值觀 , 你又唔會改變到我點睇 ~

無謂爭論啦 .... 爭嬴又無獎

[ 本帖最後由 魚蛋聰 於 2009-11-8 06:31 PM 編輯 ]

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-11-11 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2009-11-8 06:23 PM 發表

三年都唔同個男仔發展    又一直攞住個男仔著數

何止暗示 , 擺到明揾佢笨添啦






不過觀點與角度姐 , 我又改變唔到你個套價值觀 , 你又唔會改變到我點睇 ~

無謂爭論啦 .. ...

你覺得佢被搵笨~? 佢之前既付出係出於自願, 冇人搵支槍迫佢,
最後付出得唔到回報就只可以怨自己之前太傻, 關人乜事~


正如做 "義工", 你可以話幫倒有需要既人好開心, 但另一角度睇就係免費幫個慈善團體宣傳,
從而令佢地可以向政府要多d 經費... 咁唔通慈善團體都係騙子 ma~


最後, 試想下其實身邊都有好多人不停無私奉獻緊, 包括你父母 / 親人 / 朋友 / 巴士反車衝落樓救人既街坊 / 基督徒,
如果個個付出咗都要有回報, 咁唔知閣下要殺幾多人, Or 你將會俾人殺幾多次先 "還" 得到呢...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:11 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver