回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 今天是強人天2!白狼星專用強人
awpvsawp
上等兵
Rank: 2


UID 8224
精華 0
積分 6
帖子 220
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2006-6-3 12:42 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
今天是強人天2!白狼星專用強人



















http://img263.imageshack.us/img263/9207/1022mfbc03bjjo3lcg8.gif
頂部
R
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 6644
精華 0
積分 0
帖子 526
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-23
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2006-6-3 12:59 PM  資料  短消息  加為好友 
白狼用的好像是高機動型吧~~

不過白色的強人真有另一番風味~~~





バンキッシュJr.
頂部
Leono
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 10165
精華 0
積分 0
帖子 616
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-20
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2006-6-3 03:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Leono 為MSN好友 通過MSN和 Leono 交談
good la

頂部
vccl
上尉
Rank: 3Rank: 3
来自sazabi


UID 8656
精華 0
積分 16
帖子 1312
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-21
來自 无限
狀態 離線
發表於 2006-6-3 03:31 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
好唔错,个头嘅摄像头是唔是改咗?





过去·现在·未来
http://shop35149844.taobao.com/
补品啊!
頂部
mark2
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 10369
精華 0
積分 3
帖子 2700
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-30
來自 將軍澳
狀態 離線
發表於 2006-6-3 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 

I want one ar !!!!

頂部
靈魚仔
平民
Rank: 1



UID 2601
精華 0
積分 0
帖子 13
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-15
狀態 離線
發表於 2006-6-3 03:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 靈魚仔 為MSN好友 通過MSN和 靈魚仔 交談 ICQ 狀態
好靚ar~~
suddenly想睇下有無人整到強人個盾圓型咁悍D正版彈出黎...應該會ok形

頂部

二等兵
Rank: 1
T3


UID 966
精華 0
積分 2
帖子 66
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-1
來自 603 Techinal Test Team
狀態 離線
發表於 2006-6-3 04:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 賢 為MSN好友 通過MSN和 賢 交談 ICQ 狀態
喂喂喂
得wo隻配色...甚至好似靚過原色





電擊作 - Nemo Type-S + G- Defenser SD齊齊砌 - 京密撒 試作機 HG 1/144 多魯基斯III
頂部
carloskitty
軍曹
Rank: 2



UID 6046
精華 0
積分 0
帖子 362
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-3
狀態 離線
發表於 2006-6-3 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 
幾時先有人改隻聯邦色出黎呢

頂部

二等兵
Rank: 1
T3


UID 966
精華 0
積分 2
帖子 66
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-1
來自 603 Techinal Test Team
狀態 離線
發表於 2006-6-3 07:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 賢 為MSN好友 通過MSN和 賢 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by carloskitty at 2006-6-3 06:33 PM:
幾時先有人改隻聯邦色出黎呢

紅白藍?





電擊作 - Nemo Type-S + G- Defenser SD齊齊砌 - 京密撒 試作機 HG 1/144 多魯基斯III
頂部
小豬俊101
平民
Rank: 1


UID 9134
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-14
狀態 離線
發表於 2006-6-3 08:07 PM  資料  短消息  加為好友 
好想睇佢個盾全彈發射

頂部
virusfk
平民
Rank: 1



UID 8001
精華 0
積分 0
帖子 2
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
狀態 離線
發表於 2006-6-3 11:40 PM  資料  短消息  加為好友 
好似star war d 士兵呀

頂部
SHINING
平民
Rank: 1



UID 7806
精華 0
積分 0
帖子 44
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
狀態 離線
發表於 2006-6-19 04:55 PM  資料  短消息  加為好友 
好酷呀

頂部
Harley
平民
Rank: 1



UID 22173
精華 0
積分 0
帖子 1
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-12
狀態 離線
發表於 2007-10-30 11:51 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Harley 為MSN好友 通過MSN和 Harley 交談
睇唔到, 一張相都睇唔到!!!

頂部
過路人
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 16802
精華 0
積分 0
帖子 870
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
狀態 離線
發表於 2007-10-30 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 
睇唔倒既?

頂部
小斑女
軍曹
Rank: 2


UID 16598
精華 0
積分 7
帖子 326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
狀態 離線
發表於 2007-10-30 12:59 PM  資料  短消息  加為好友 
d圖叉包哂

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 11:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver