回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 雷射大炮都可以好型
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:12 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
雷射大炮都可以好型

Guncannon - version KK

大家又估下呢次用邊幾部 HG 合成



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




如小強般打不死
頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
你都幾快手喎,昨天先見你買。

頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 
板主齊齊砌

頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:15 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
好難估喎

俾d貼土丫

頂部
freeze123
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 13740
精華 0
積分 0
帖子 2357
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 素組天國
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:18 AM  資料  短消息  加為好友 
太空坦克+吉姆+雷射大炮
我估

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:18 AM  資料  短消息  加為好友 
Guncannon, Guntank.Z gok......and one more.....

[ 本帖最後由 Freedomlacus 於 2007-1-14 12:20 AM 編輯 ]

頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:25 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
仲未有人估得中喎





如小強般打不死
頂部
freeze123
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 13740
精華 0
積分 0
帖子 2357
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-2
來自 素組天國
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 smangkk 於 2007-1-14 12:25 AM 發表
仲未有人估得中喎

唔會用SEED既機下話........

頂部
Evin
上尉
Rank: 3Rank: 3
1:8天意高達↓


UID 479
精華 0
積分 7
帖子 1484
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 馬鞍山
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:26 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Evin 為MSN好友 通過MSN和 Evin 交談
我記得好似有量產既guncannon

不過唔知點解,guncannon個機動性好似好低...





http://www.evin-modelpage.net/
Gaplant Girl
回覆是給我的動力...所以...別讓我的帖子下沉下去吧...
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 smangkk 於 2007-1-14 12:25 AM 發表
仲未有人估得中喎

one of the crabs, right?

Guntank<<<<shoulder

[ 本帖最後由 Freedomlacus 於 2007-1-14 12:33 AM 編輯 ]

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:44 AM  資料  短消息  加為好友 
RX-55?有一隻又係好次雷射大炮同0083果隻.....

頂部
winglass
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13669
精華 0
積分 0
帖子 981
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-31
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:47 AM  資料  短消息  加為好友 
是RX-77 + RX-77D + RX75 嗎?

頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:49 AM  資料  短消息  加為好友 
RX-77 ---head, body, gun, cannon, backpack
RX-77D, legs, foots, arms
RX-75-shoulder





Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 smangkk 於 2007-1-14 12:25 AM 發表
仲未有人估得中喎

It is my RX-77, the photos may help you!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-14 12:54 AM  資料  短消息  加為好友 
They are another RX-77 from another brother in this site(copy from him)!
Please don't mind!!!!!
They may help you too!!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-1-14 01:13 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 winglass 於 2007-1-14 12:47 AM 發表
是RX-77 + RX-77D + RX75 嗎?



QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-14 12:49 AM 發表
RX-77 ---head, body, gun, cannon, backpack
RX-77D, legs, foots, arms
RX-75-shoulder

Bingo!





如小強般打不死
頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-1-14 01:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 smangkk 於 2007-1-14 01:13 AM 發表





Bingo!

Superb話曬都係吉姆熱愛者,一定認到

頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2007-1-14 02:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 smangkk 於 2007-1-14 01:13 AM 發表





Bingo!

hehe!!! any present!!!!!

i think you use the RX-75 shoulder, the effect may be better than mine!!!

Oh! i bought the Hg RX-75 on Friday, but i will make a mass production RX-75





Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-1-14 09:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 Superb 於 2007-1-14 02:03 AM 發表



hehe!!! any present!!!!!

i think you use the RX-75 shoulder, the effect may be better than mine!!!

Oh! i bought the Hg RX-75 on Friday, but i will make a mass production RX-75

獎品, 咪就係俾你睇下大肩膀個效果囉





如小強般打不死
頂部
snakex28
壹等兵
Rank: 1


UID 8307
精華 0
積分 8
帖子 164
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
來自 南越王都
狀態 離線
發表於 2007-1-14 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 
睇出係RX-77、RX-77D,其他唔知……

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver