回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: NEOGRADE [戰] 1/100 NZ-666 KSHATRIYA 製作過程分享 (陪王子老師跑作!!)
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-9 02:01 AM  資料  短消息  加為好友 
NEOGRADE [戰] 1/100 NZ-666 KSHATRIYA 製作過程分享 (陪王子老師跑作!!)

由於王子老師新年期間光臨小店,並把NZ-666 KSHATRIYA 帶走,
而為了本月21日的聚會及王子老師的好心相陪齊齊砌之下.....
小弟作為模型初心者已下定了決心 再次開始把漸漸忘記了的NZ-666 KSHATRIYA 再次製作!!
2月7日星期六小弟已花了十三個小時力追王子老師的進度!!! 明天會繼續努力!!!!
小弟為了完成這件 NZ-666 KSHATRIYA 已向公司特別請了一天大假來力追....
(其實是借口吧!!因為明天9號是小弟的生日!! 所以獎勵一下自己,休假一天hehehe...)

[attach]262815[/attach]
這是我用在NZ-666 KSHATRIYA的本體綠色....共用了15支油溝出來
[attach]262816[/attach]
這是我第一層的主色,但當然在盤上還有別的製作中的件吧!! hahaa
[attach]262817[/attach]
[attach]262818[/attach]
試試上了第一層主色的効果和對比

但發覺................



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
污里小龍
上尉
Rank: 3Rank: 3
小龍群益會會長


UID 18283
精華 4
積分 77
帖子 2000
成品數目 77 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-4
狀態 離線
發表於 2009-2-9 02:05 AM  資料  短消息  加為好友  添加 污里小龍 為MSN好友 通過MSN和 污里小龍 交談
加油,考心急呢...

P.S 點解中間有執"毛"?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




MY blog:污里小龍blog
MY FACEBOOK:污哩單刀
頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-9 02:16 AM  資料  短消息  加為好友 
但發覺顏色不夠平均,所以kelvin借我一支超勁噴槍.....hahahahahahaha....(回音)死未!!!
[attach]262837[/attach]
[attach]262838[/attach]
第三層油的綠色!!!!
[attach]262839[/attach]
第一層之金屬油 ===== 請不要問我這金屬怎樣溝出來了 份量就似巫婆煮湯一樣(乜都放落去!! )
但那幾款油加在一起我還記得的!!
有:少量sm06,gaia的金屬銀大支裝,gaia的黑鐵色,郡士的透明黑和郡士2號黑少量)

[attach]262840[/attach]
最後多噴一層薄薄的透明黑色!! 完成!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-9 02:20 AM  資料  短消息  加為好友 
另外.....小弟還在關節位加入補品!!
[attach]262841[/attach]
[attach]262842[/attach]
[attach]262843[/attach]
頭部的關節



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-9 02:25 AM  資料  短消息  加為好友 
腳部的關節....
[attach]262844[/attach]
[attach]262845[/attach]
[attach]262846[/attach]

忘記了介紹深綠色的部份!!!!
[attach]262847[/attach]
小弟都係果句,請不要問我怎溝出來的,這隻綠色我已澈底地忘記得一乾二淨...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-9 02:26 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 franzbb 的帖子

哎呀.....仲搞緊女嘛!!!! hahaha.....





頂部
風聲
中校
Rank: 4


UID 26362
精華 0
積分 8
帖子 3595
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-25
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-2-9 02:33 AM  資料  短消息  加為好友 
暗花兄~加油加油





1/100 S.S.I. Bang-Doll, Solid Art Version ( Volks )~製作中
PG  1/60 RX-78 ~完成
MG 1/100 GN-0000 00 GUNDAM ~完成

PS# 我不是風聲,戶口是暫借的~
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-2-9 07:30 AM  資料  短消息  加為好友 
可惡!!
還以為暗花已經忘記了666
這樣我追不上兩位的進度阿阿~~

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-9 07:41 AM  資料  短消息  加為好友 
哇~
真係要落足眼力跟post!
溝溝下真係咩色打咩色都唔知ga XD
唔覺唔覺就溝左十幾支色..人地問番份量果陣又無言以對
我係度諗緊......我砌果陣又要開定幾多綠色先得

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-2-9 09:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-2-9 07:41 AM 發表
哇~
真係要落足眼力跟post!
溝溝下真係咩色打咩色都唔知ga XD
唔覺唔覺就溝左十幾支色..人地問番份量果陣又無言以對
我係度諗緊......我砌果陣又要開定幾多綠色先得

唔係你心目中要溝好多, 我溝左雙星大樽咁多,只係用左3/4(仲要倒左少少出來做陰影, 死未 )

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-2-9 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 
生日快樂...^^
我今晚會加油的^^

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-9 12:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-2-9 09:26 AM 發表



唔係你心目中要溝好多, 我溝左雙星大樽咁多,只係用左3/4(仲要倒左少少出來做陰影, 死未 )

我真係以為起碼兩樽.....
用0.3噴會唔會好易一撻撻呢?

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-2-9 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-2-9 12:44 PM 發表

我真係以為起碼兩樽.....
用0.3噴會唔會好易一撻撻呢?

我用支0.3-0.5嘖, 都好似無乜野

頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-2-9 01:44 PM  資料  短消息  加為好友 
隻綠色令小弟有雜卒的感覺
小弟較期待王子老師的那台(只是紅色較有新鮮感 並無眨意 )

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-10 01:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joker-政 於 2009-2-9 01:44 PM 發表
隻綠色令小弟有雜卒的感覺
小弟較期待王子老師的那台(只是紅色較有新鮮感 並無眨意 )

沒問題沒問題... 希望成品會令政兄改觀吧!! HAHAHA...

QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2009-2-9 12:12 PM 發表

合體!KSHATRIYA 女

咁都比你諗到???????

QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2009-2-9 12:10 PM 發表
生日快樂...^^
我今晚會加油的^^

THX.... 你快D好返喎!!!

QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-2-9 09:26 AM 發表



唔係你心目中要溝好多, 我溝左雙星大樽咁多,只係用左3/4(仲要倒左少少出來做陰影, 死未 )

哦~~~ 咁少就OK??

QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-2-9 07:41 AM 發表
哇~
真係要落足眼力跟post!
溝溝下真係咩色打咩色都唔知ga XD
唔覺唔覺就溝左十幾支色..人地問番份量果陣又無言以對
我係度諗緊......我砌果陣又要開定幾多綠色先得

HAHA...其實我係溝定多D之嘛,因為之前有試過溝唔夠油所以........
所以呢次我唔想又係咁,寧願多好過少

QUOTE:
原帖由 田心不正 於 2009-2-9 07:30 AM 發表
可惡!!
還以為暗花已經忘記了666
這樣我追不上兩位的進度阿阿~~

你得啦你得架啦~~!!! 呵呵呵~~~

QUOTE:
原帖由 風聲 於 2009-2-9 02:33 AM 發表
暗花兄~加油加油

THX!! 我會努力的!!





頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-2-10 02:23 AM  資料  短消息  加為好友 
睇你表演





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-10 07:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 暗花王子 於 2009-2-10 01:29 AM 發表


你得啦你得架啦~~!!! 呵呵呵~~~

呢句輕描淡寫足以做死人

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-2-10 08:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 暗花王子 於 2009-2-10 01:29 AM 發表

哦~~~ 咁少就OK??

我都唔知點解

頂部
mark2
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 10369
精華 0
積分 3
帖子 2700
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-30
來自 將軍澳
狀態 離線
發表於 2009-2-10 09:27 AM  資料  短消息  加為好友 
暗花兄,加油

頂部
o_ah
軍曹
Rank: 2


UID 17735
精華 0
積分 6
帖子 313
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-24
狀態 離線
發表於 2009-2-10 11:09 AM  資料  短消息  加為好友 
老師, 可唔可以講解吓你用咩ball Join呀?? 那個牌子及Size?? 夠唔夠力???

many thX

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver