回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 用gundom maker油模型,用洗甲水洗唔洗得甩
koon008
曹長
Rank: 2



UID 23776
精華 0
積分 -10
帖子 465
成品數目 -10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2007-12-1 10:04 AM  資料  短消息  加為好友 
用gundom maker油模型,用洗甲水洗唔洗得甩

用gundom maker油模型,用洗甲水洗唔洗得甩
p.s. 我個張飛油左出界

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2007-12-1 11:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 koon008 於 2007-12-1 10:04 AM 發表
用gundom maker油模型,用洗甲水洗唔洗得甩
p.s. 我個張飛油左出界

咩係gundom.......大魔 maker??
洗甲水連油性油都洗到  你話得唔得.....

頂部
koon008
曹長
Rank: 2



UID 23776
精華 0
積分 -10
帖子 465
成品數目 -10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2007-12-1 02:39 PM  資料  短消息  加為好友 

唔該!!!!
點可以用maker油得靚d,同maker可唔可以油大面積?????

頂部
koon008
曹長
Rank: 2



UID 23776
精華 0
積分 -10
帖子 465
成品數目 -10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2007-12-3 07:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Husky.小杰 於 2007-12-1 11:19 AM 發表

咩係gundom.......大魔 maker??
洗甲水連油性油都洗到  你話得唔得.....

但係聽人話
用洗甲水抹d模型
d膠會溶
係唔係真?

頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-28 05:46 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 koon008 的帖子

我都試過用MARKER油, 用洗甲水抹, 你用棉花棒沾少少慢慢掉就OK...

SO FAR砌完幾個月的模型都冇話有咩捐傷... (我個的係BB戰士)

另外, MARKER油大面積會有難度, 的筆痕會幾勁, "咁" 的油出黎用手油筆掃佢會好的...(想效果再好就加的去筆痕水)

[ 本帖最後由 eihhim 於 2009-1-28 05:47 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:01 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver