回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 工業泵一問
高手中的新手
平民
Rank: 1


UID 27563
精華 0
積分 1
帖子 49
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-24
狀態 離線
發表於 2014-4-27 07:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 高手中的新手 為MSN好友 通過MSN和 高手中的新手 交談
工業泵一問

工業泵其實可否用來噴模型???(因為我知道可以較細D氣壓)
模型泵同工業泵有咩分別???(價錢分別很大)

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2014-4-27 08:14 PM  資料  短消息  加為好友 
你唔介意嘈到拆天就冇分別

頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2014-4-27 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 
邊種工業泵?基本上小型工業泵比較嘈同會周圍跳無自動 cut氣! 而且無蓄氣缸要外加;而只要買個可較大細氣壓的水隔就ok! 大型氣泵就同外國名貴啲超靜氣泵差不多價,但馬力大好多,好較嘈同好大座,但氣缸超大有自動cut氣;充一氣用好耐或多台噴筆同時用!($2500-4500都見過)(>﹏<)





天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2014-4-27 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oliwa 於 2014-4-27 08:26 PM 發表
邊種工業泵?基本上小型工業泵比較嘈同會周圍跳無自動 cut氣! 而且無蓄氣缸要外加;而只要買個可較大細氣壓的水隔就ok! 大型氣泵就同外國名貴啲超靜氣泵差不多價,但馬力大好多,好較嘈同好大座,但氣缸超 ...

邊駛咁貴. 2hp 大泵 唔駛1千有啦. 不過真係勁響.

模型泵同工業泵有咩分別??? 氣泵得一個功能既姐. 就係製造壓縮氣.

工業泵馬力大, 可以更快同製造更大壓力既壓縮氣.

至於 水隔, 氣缸, autocut 其實只係"配件" 可以隨意換同配搭.





路過既厚多士
頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2014-4-27 10:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2014-4-27 10:13 PM 發表

邊駛咁貴. 2hp 大泵 唔駛1千有啦. 不過真係勁響.

模型泵同工業泵有咩分別??? 氣泵得一個功能既姐. 就係製造壓縮氣.

工業泵馬力大, 可以更快同製造更大壓力既壓縮氣.

至於 水隔, 氣缸, autocut 其實 ...

二千幾或以上係指果啲巨型大約50cm高工業大泵(可做傢俬氣釘槍或裝修噴牆果隻)! 係工作室用真係好勁,不過超嘈!

[ 本帖最後由 oliwa 於 2014-4-27 10:41 PM 編輯 ]





天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2014-4-27 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oliwa 於 2014-4-27 10:39 PM 發表


二千幾或以上係指果啲巨型大約50cm高工業大泵(可做傢俬氣釘槍或裝修噴牆果隻)! 係工作室用真係好勁,不過超嘈!

2HP 泵已經夠用來推d氣動工具既.
因為呢d 工業泵 1hp 到大d 3hp 好多都只係去到7, 8bar.
分別只係幾快製壓.





路過既厚多士
頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2014-4-27 11:13 PM  資料  短消息  加為好友 
咁我指二千幾應該係7,8bar果隻! 不過我十幾年前買個細工業泵連水隔都要$750,隔咁耐都無加價!





天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
szetofai
二等兵
Rank: 1



UID 19101
精華 0
積分 1
帖子 67
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2014-4-28 03:20 PM  資料  短消息  加為好友 
其實工業與非工業泵各部件都是一樣,氣缸、調壓閥、排水制、水隔,最大分別就是台壓縮機,而大部份噪音由它發出,非工業用氣泵使用窗口機類型壓縮機所以比較靜。現時市面有比較細工率氣泵都比較靜。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 05:18 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver