回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 骨架問題,,,,
alvinmonster
少尉
Rank: 3Rank: 3
快樂模型~


UID 22763
精華 0
積分 32
帖子 579
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-31
狀態 離線
發表於 2010-2-26 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 
骨架問題,,,,

近日無聊想試下張W 隻HG 1/100 重炮手改成MG,,,,但係又唔知應該用邊隻骨架好
想問下大家有無好提議??
最好有多D關節既~ (我都係諗住收人地D素組 )





Blog: http://alvinmodelstudio.blogspot.hk
頂部
└佳→┐
壹等兵
Rank: 1


UID 31393
精華 0
積分 1
帖子 140
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2010-2-27 06:22 AM  資料  短消息  加為好友  添加 └佳→┐ 為MSN好友 通過MSN和 └佳→┐ 交談
改裝皇道骨架...freedom...再唔係用返wing zero改~~

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-2-27 10:04 AM  資料  短消息  加為好友 
遲啲vp出改件喎





轉虧為"型"
頂部
alvinmonster
少尉
Rank: 3Rank: 3
快樂模型~


UID 22763
精華 0
積分 32
帖子 579
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-31
狀態 離線
發表於 2010-2-27 10:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 └佳→┐ 於 2010-2-27 07:40 AM 發表
改裝皇道骨架...freedom...再唔係用返wing zero改~~

但係freedom個骨架唔夠o個D XX2.0 勁wo...
其實我有諗過 MK-II 2.0 的......不過又唔知岩唔岩,,,,,,,

QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-2-27 11:22 AM 發表
遲啲vp出改件喎

我知丫
自已改好玩D嘛





Blog: http://alvinmodelstudio.blogspot.hk
頂部
SC
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 14748
精華 11
積分 119
帖子 675
成品數目 119 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-6
狀態 離線
發表於 2010-2-27 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 
H-ARMS CUSTOM 我無改用MG骨,不過我試過狂加joint....
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=80250

D-Hell 我就試過入 MG wing 骨,
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=80252

可抄考, 抄考

頂部
└佳→┐
壹等兵
Rank: 1


UID 31393
精華 0
積分 1
帖子 140
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2010-2-28 06:33 AM  資料  短消息  加為好友  添加 └佳→┐ 為MSN好友 通過MSN和 └佳→┐ 交談
我覺得mkII對腳同重炮手唔多match(小腿構造+長度)...你可能要改多d野...

頂部
alvinmonster
少尉
Rank: 3Rank: 3
快樂模型~


UID 22763
精華 0
積分 32
帖子 579
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-31
狀態 離線
發表於 2010-2-28 08:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SC 於 2010-2-27 10:59 PM 發表
H-ARMS CUSTOM 我無改用MG骨,不過我試過狂加joint....
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=80250

D-Hell 我就試過入 MG wing 骨,
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=80252

可 ...

師兄正喎!
想問下啲飛彈點上色架…我想個底黑啲飛彈紅…但諗唔到點上…





Blog: http://alvinmodelstudio.blogspot.hk
頂部
alvinmonster
少尉
Rank: 3Rank: 3
快樂模型~


UID 22763
精華 0
積分 32
帖子 579
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-31
狀態 離線
發表於 2010-2-28 08:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 └佳→┐ 於 2010-2-28 07:51 AM 發表
我覺得mkII對腳同重炮手唔多match(小腿構造+長度)...你可能要改多d野...

我諗住2.0啲骨正啲嘛....一係gundam2.0?





Blog: http://alvinmodelstudio.blogspot.hk
頂部
└佳→┐
壹等兵
Rank: 1


UID 31393
精華 0
積分 1
帖子 140
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2010-2-28 09:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 └佳→┐ 為MSN好友 通過MSN和 └佳→┐ 交談


QUOTE:
原帖由 alvinmonster 於 2010-2-28 09:59 AM 發表

我諗住2.0啲骨正啲嘛....一係gundam2.0?

我覺得uc d骨腳"短"得滯~~重炮手對腳本身比較修長~
而hg個比例我覺得已經好ok~
落uc骨可能要改粗+長~~破壞左重炮手個靚靚比例~~
最緊要係做多左工序~~隨時吃力不討好嘛~
不過最緊要係ching鍾意既姐^_^

頂部
alvinmonster
少尉
Rank: 3Rank: 3
快樂模型~


UID 22763
精華 0
積分 32
帖子 579
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-31
狀態 離線
發表於 2010-2-28 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 └佳→┐ 於 2010-2-28 10:56 AM 發表



我覺得uc d骨腳"短"得滯~~重炮手對腳本身比較修長~
而hg個比例我覺得已經好ok~
落uc骨可能要改粗+長~~破壞左重炮手個靚靚比例~~
最緊要係做多左工序~~隨時吃力不討好嘛~
不過最緊要係ching鍾意既姐^_^

如果用wing ka o 唔ok





Blog: http://alvinmodelstudio.blogspot.hk
頂部
SC
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 14748
精華 11
積分 119
帖子 675
成品數目 119 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-6
狀態 離線
發表於 2010-3-3 08:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvinmonster 於 2010-2-28 09:58 AM 發表


師兄正喎!
想問下啲飛彈點上色架…我想個底黑啲飛彈紅…但諗唔到點上…

先噴飛彈色.
然後每粒飛彈用噴油膠紙roll往再噴底板色...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 01:31 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver