回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想問下洗塗,抽氣同地台,師兄師姐幫幫手
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-8-9 10:25 PM  資料  短消息  加為好友 
想問下洗塗,抽氣同地台,師兄師姐幫幫手

我搵過好多post不過都係唔明咩叫洗塗
所以想問幾個問題
1.洗塗既作用
2.洗塗既步驟同教學,姐係用咩油同點樣洗(依個最唔明)

地台
1.石地沙漠個隻色上完之後點樣加陰影,單色好怪
2.用完石糕粉之前有d用跌左落黎旱左個d...點算有冇話搽d咩
3.地台上色通常會點?山谷石地沙漠
4.大家做地台個d發泡膠係邊到買會平d??如果係汁大家又會係邊到汁= =
5.中南書局係邊T^T??

抽氣
1.係t hobby買左個雙抽但係都係唔夠抽
2.係唔係通常都一定好大味
3.師兄姐大家都係點抽??
我係一個新手好多野都唔係好明,請各位師兄師姐幫幫手

[ 本帖最後由 cecil 於 2009-8-10 11:35 AM 編輯 ]

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-8-10 02:28 AM  資料  短消息  加為好友 
對唔住!!成篇文,有8成我都唔明你講咩

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-8-10 08:30 AM  資料  短消息  加為好友 
洗塗係做出機體表面受到雨水衝擊
暴露日子長的效果
睇下教學
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D1





轉虧為"型"
頂部
ahb0
軍曹
Rank: 2


UID 18482
精華 1
積分 7
帖子 313
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-9
狀態 離線
發表於 2009-8-10 09:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cecil 於 2009-8-9 10:55 PM 發表
抽氣
1.係t hobby買左個雙抽但係都係唔夠抽
2.係唔係同常都一定好大味
3.師兄姐大家都係點抽??
我係一個新手好多野都唔係好明,請各位師兄師姐幫幫手

你有無將兩條排氣喉放出窗呀?
噴時盡量對住個洞噴
唔想大味的話盡量用返模型用thinner不要用工業用天拿水

最後想更正你....係 "通常"....唔係 "同常"

頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-8-10 11:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ahb0 於 2009-8-10 09:05 AM 發表


你有無將兩條排氣喉放出窗呀?
噴時盡量對住個洞噴
唔想大味的話盡量用返模型用thinner不要用工業用天拿水

最後想更正你....係 "通常"....唔係 "同常"

有呀我放左出去都係對住黎噴我自己有豬鼻聞到但係屋企人頂唔順......
我都係用mr colour個隻thinner架

頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-8-10 11:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-8-10 02:28 AM 發表
對唔住!!成篇文,有8成我都唔明你講咩

姐係其實我最想知就係洗塗既步驟同教學,姐係用咩油同用咩洗

地台
好似山谷咁冇理淨係用一隻色如果係有少少似山谷咁應該點上陰影
上完色之後d石糕粉旱左唔係太實有冇話有得搽d野等佢唔好咁易散
地台上色通常會點(姐係陰影個d會唔會話有其他既手法
想問下大家整地台既發泡膠通常係邊到買??
中南書局係邊T^T??(見好多人話中南有好多美術用品但係我唔知係邊...

頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-8-10 11:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-10 08:30 AM 發表
洗塗係做出機體表面受到雨水衝擊
暴露日子長的效果
睇下教學
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D1

依個睇過但係唔明點洗...

頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-8-10 11:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cecil 於 2009-8-10 11:37 AM 發表

有呀我放左出去都係對住黎噴我自己有豬鼻聞到但係屋企人頂唔順......
我都係用mr colour個隻thinner架

屋企人係到, 你都噴油, 你真痴鬼線....

同你食煙逼埋屋企人食有咩分別

頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-8-10 11:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大塚愛 於 2009-8-10 11:47 AM 發表

屋企人係到, 你都噴油, 你真痴鬼線....

同你食煙逼埋屋企人食有咩分別

我都知我衰仔......所以就係想改善下雖然佢地話唔緊要...
不過都唔洗咁話我掛

頂部
keith19960
平民
Rank: 1



UID 35219
精華 0
積分 0
帖子 12
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-7-9
狀態 離線
發表於 2009-8-21 09:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cecil 於 2009-8-10 12:13 PM 發表

姐係其實我最想知就係洗塗既步驟同教學,姐係用咩油同用咩洗

地台
好似山谷咁冇理淨係用一隻色如果係有少少似山谷咁應該點上陰影
上完色之後d石糕粉旱左唔係太實有冇話有得搽d野等佢唔好咁易散
地台上色 ...

太深奧

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-8-21 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cecil 於 2009-8-11 12:07 AM 發表

我都知我衰仔......所以就係想改善下雖然佢地話唔緊要...
不過都唔洗咁話我掛

話你痴線唔過份
因為唔做好空氣流但係噴油,同慢性自殺有咩分別
重有,你自己死好啦,唔好連累埋屋企人....

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-8-22 07:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
呢d野識做唔太識講

盡量答你啦....

洗塗用水膠彩洗,,,溝稀d,,,油上去,,,

地台(就算其他野都係)上色都係先上陰影後上主色...不過沙模既個人覺得高光較好...

發保膠呢d野樓下文具鋪都有啦,,,平唔平都係差個一蚊幾毫,,,唔通離島平你專登答船入去買咩?(假設你唔係住離島)

[ 本帖最後由 wilsonchanky 於 2009-8-22 08:18 PM 編輯 ]





長門,,,製造中...
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-8-23 03:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2009-8-22 08:13 PM 發表
呢d野識做唔太識講

盡量答你啦....

洗塗用水膠彩洗,,,溝稀d,,,油上去,,,

地台(就算其他野都係)上色都係先上陰影後上主色...不過沙模既個人覺得高光較好...

發保膠呢d野樓下文具鋪都有啦,,,平 ...

*唔一定要上左陰影先再上望色

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-8-23 04:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cecil 於 2009-8-10 12:13 PM 發表
姐係其實我最想知就係洗塗既步驟同教學,姐係用咩油同用咩洗

地台
好似山谷咁冇理淨係用一隻色如果係有少少似山谷咁應該點上陰影
上完色之後d石糕粉旱左唔係太實有冇話有得搽d野等佢唔好咁易散
地台上色通常會點(姐係陰影個d會唔會話有其他既手法
想問下大家整地台既發泡膠通常係邊到買??
中南書局係邊T^T??(見好多人話中南有好多美術用品但係我唔知係邊...

響開水混和時可以加入白膠槳,如果已經凝固左,開稀 d 白膠槳噴上去都可以,兩樣都做足就最好,但石膏本身都幾脆,吾小心碰到一樣會崩爛.
發泡膠係附近既文具舖買
中南...如果係旺角果間,應該響西洋菜南街,兆萬中心對面地舖.再吾識不妨查下地圖.





LHPP . VCR .兔
頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-8-24 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-8-23 04:55 AM 發表

石膏響開水混和時可以加入白膠槳,如果已經凝固左,開稀 d 白膠槳噴上去都可以,兩樣都做足就最好,但石膏本身都幾脆,吾小心碰到一樣會崩爛.
發泡膠係附近既文具舖買
中南...如果係旺角果間,應 ...

唔該哂呀真係好脆我一噴就噴到d細粒既趺哂
多謝小杰同wilson既指導
我會努力同嘗試架啦

頂部
fks
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23160
精華 8
積分 50
帖子 3538
成品數目 50 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-10
來自 西伯利亞
狀態 離線
發表於 2009-8-24 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 
你是否想做這樣的石膏地台呀 ?



查看積分策略說明
附件
2009-8-24 10:30 PM
0001.jpg (112.09 KB)
 
2009-8-24 10:30 PM
0002.jpg (109.39 KB)
 




fks
頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-8-24 11:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-8-21 09:32 PM 發表

話你痴線唔過份
因為唔做好空氣流但係噴油,同慢性自殺有咩分別
重有,你自己死好啦,唔好連累埋屋企人....

我自己都帶口罩啦....

頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-8-24 11:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fks 於 2009-8-24 10:30 PM 發表
你是否想做這樣的石膏地台呀 ?

點做

頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2009-8-29 12:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fks 於 2009-8-24 10:30 PM 發表
你是否想做這樣的石膏地台呀 ?

係呀fks兄教教路

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 04:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver