回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 三大牌子汽車模型既質素
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-1 01:21 AM  資料  短消息  加為好友 
三大牌子汽車模型既質素

想請問向位車神~ 星星 , 青島 同富士美
如果比各位大大排次序~邊一間出既模比較好? 如 星星>富士美>青島
因小弟一直只係砌開星星既車
只係好幾年之前砌過一架已經唔記得咩牌子既車,果架車d駁位好多都唔準,磨到我想死...
近排睇中左架富士美既ford gt40
富士美出既模好唔好? d駁位質素如何?
希望各位大大指教

頂部
家輝
軍曹
Rank: 2
KaFai


UID 7919
精華 0
積分 10
帖子 307
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-1 01:39 AM  資料  短消息  加為好友  添加 家輝 為MSN好友 通過MSN和 家輝 交談 ICQ 狀態
多數都係..星星=>青島=>富士美
富士美真係會有排汁...
不過富士美勝在車款多囉..!!!

頂部
JIMOTHY
平民
Rank: 1


UID 17127
精華 0
積分 1
帖子 39
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-1 01:41 AM  資料  短消息  加為好友 
富士美, 其實有幾部都OK ge... 但係感覺上都係冇星星咁好,,,,星星給我的感覺係普遍地好,,,富士美係偶爾地好...至於青島...遺憾地..仲未砌過(因為我都係新手, 爛尾車就多, 成品少...=.=)


但係我啱岩開左部富士美的街霸9代,,,,幾好喎d位夾得..個人意見....

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-1 01:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 andy168 於 2009-1-1 01:39 AM 發表
多數都係..星星=>青島=>富士美
富士美真係會有排汁...
不過富士美勝在車款多囉..!!!

唉..我有幾款睇中既車都係得富士美有出
小弟近排砌舊款車...可惜宜家星星只係集中出新款...

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-1 01:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JIMOTHY 於 2009-1-1 01:41 AM 發表
富士美, 其實有幾部都OK ge... 但係感覺上都係冇星星咁好,,,,星星給我的感覺係普遍地好,,,富士美係偶爾地好...至於青島...遺憾地..仲未砌過(因為我都係新手, 爛尾車就多, 成品少...=.=)


但係我啱岩開 ...

我都係新手....不過砌過幾架都係星星~覺得星星既駁位都幾準..而且個比例都似真車
另外兩間未砌過去所以想問下~~~唔想浪費左盒模型同錢

頂部
家輝
軍曹
Rank: 2
KaFai


UID 7919
精華 0
積分 10
帖子 307
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-1 01:51 AM  資料  短消息  加為好友  添加 家輝 為MSN好友 通過MSN和 家輝 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2009-1-1 01:47 AM 發表


唉..我有幾款睇中既車都係得富士美有出
小弟近排砌舊款車...可惜宜家星星只係集中出新款...

富士美舊款車真係好多..
唔緊要啦...多數夾口問題..d線淺左少少....慢慢汁汁佢囉...有心機就砌得好.!!!

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-1 02:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 andy168 於 2009-1-1 01:51 AM 發表

富士美舊款車真係好多..
唔緊要啦...多數夾口問題..d線淺左少少....慢慢汁汁佢囉...有心機就砌得好.!!!

多謝大大提供意見~~等小弟搞好埋手頭上架車就試下砌富士美既車啦~
Thank you 大大

頂部
家輝
軍曹
Rank: 2
KaFai


UID 7919
精華 0
積分 10
帖子 307
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-1 02:08 AM  資料  短消息  加為好友  添加 家輝 為MSN好友 通過MSN和 家輝 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2009-1-1 02:01 AM 發表


多謝大大提供意見~~等小弟搞好埋手頭上架車就試下砌富士美既車啦~
Thank you 大大

加油啊....我都係新手炸..只係俾下意見...

頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2009-1-1 03:02 AM  資料  短消息  加為好友 
其實睇車款
星星就唔洗大執囉,但有d星星車做得唔夠 detail,好求奇
青島就越黎越唔得…佢係做得幾detail既,但d位有排執
fujimi就呢…新金工後開始好得下,我個fd砌 MX5同Bb,我砌Cube,都覺得手功已經好過星星,
以R35為例…你唔砌引擎既話…fujimi同星星質素差唔多,青島批R35好唔得…

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-1-1 03:31 AM  資料  短消息  加為好友 
星星
大牌子,產品水準好平均,易砌,說明書是眾多牌子中最好,車款亦唔少;但產品大路,缺乏驚喜。
小弟砌模型砌得最多就是星星,第一幅模型也是星星。

青島
個人覺得青島d車麻麻,而且出好多「卡通車」,覺得似玩具多d。
小弟只開過盒睇過青島的產品,但一部都未砌過。

富士美
小弟砌過三、兩部富士美的車,其中有部份零件夾口位唔多準,而且有d車砌完出黎總是覺得架車怪怪地......  個人比較少砌富士美。
不過富士美勝在車款多,尤其是舊車;而且好多時會出某車廠/品牌的一系列車,好似近排好積極推出 Ferrari 系列(紅盒),成十幾廿款.....

長谷川
兄弟有無留意開老長 (Hazegawa) 的車,老長主力出飛機和戰艦,但間唔中都會出一、兩款車 (以前出得多d,後來越出越少)。雖然老長車款少,但產品時有驚喜,個人覺得多屬佳作,出得較有誠意。


以上是小弟個人意見,希望和其他兄弟多多交換心得。

[ 本帖最後由 patmb 於 2009-1-1 03:33 AM 編輯 ]

頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2009-1-1 03:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-1-1 03:31 AM 發表
星星
大牌子,產品水準好平均,易砌,說明書是眾多牌子中最好,車款亦唔少;但產品大路,缺乏驚喜。
小弟砌模型砌得最多就是星星,第一幅模型也是星星。

青島
個人覺得青島d車過於簡單,而且出好多「卡通 ...

所為卡通車…係你香港人唔arm口味姐…人家日本搶到呀媽都唔認得…連 SuperGT 都拉到痛車咁款,大家文化差異而已

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-1-1 03:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-1 03:33 AM 發表

所為卡通車…係你香港人唔arm口味姐…人家日本搶到呀媽都唔認得…連 SuperGT 都拉到痛車咁款,大家文化差異而已

我早輪去觀塘大雄度買野,順便同老闆吹下水,見佢地有賣痛車,老闆話係日本果邊搶到黐媽筋,近排香港亦都幾多人搵.....
其實未必關係唔係香港人的事,相信只係個人喜好.....  

可能我老餅,對好多「卡通野」都無乜興趣,我連高達果d都無砌過.......  我只對有實物的模型有興趣,包括:戰車、戰艦、飛機、兵仔、跑車、電單車.....連木製模型都砌過.....  當然,無樣砌得叻......  

頂部
老虎仔
壹等兵
Rank: 1



UID 28812
精華 0
積分 0
帖子 154
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-24
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2009-1-1 08:24 AM  資料  短消息  加為好友  添加 老虎仔 為MSN好友 通過MSN和 老虎仔 交談
T社出品像真,模具接合位完整,需要事前加工作業比較少,唯一不足係車種比較少,只會生產一些"大路"及名氣較高之車種,價格與質素成正比........

A社出品稍遜於T社,不過車種較多,一些經典車種都有生產,事前加工作業都比較少,不過價格稍高.同埋一車多款,消費者較難選擇.....

F社出品絕對係三者之中最差,事前加工作業較多,接合位出現嚴重走位現象....不過車種卻是三者之冠,任何類型,型號之車輛都有生產,不過又係一車多款,多加組件及水貼又充當另一款"新產品",而且價格稍貴,與質量不相稱.......

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-1 09:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-1-1 03:31 AM 發表
星星
大牌子,產品水準好平均,易砌,說明書是眾多牌子中最好,車款亦唔少;但產品大路,缺乏驚喜。
小弟砌模型砌得最多就是星星,第一幅模型也是星星。

青島
個人覺得青島d車麻麻,而且出好多「卡通車」 ...

感謝大大甘詳細既分析
睇黎小弟都係砌好星星車~練好技術至挑戰富士美
thank you大大

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-1 09:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 老虎仔 於 2009-1-1 08:24 AM 發表
T社出品像真,模具接合位完整,需要事前加工作業比較少,唯一不足係車種比較少,只會生產一些"大路"及名氣較高之車種,價格與質素成正比........

A社出品稍遜於T社,不過車種較多,一些經典車種都有生產,事前加工作 ...

唉..小弟最唔熟係整d駁口位.....都係砌好星星車先....
thank you大大

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-1-1 11:22 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
個人覺得其實好難將成個牌子攞黎比較, 好似近年既fujimi真係做得好好, impreza 2005係我砌過又覺得好正既車, 加埋ferrari既em series, 同埋之前出既幾架ferrari f1, fujimi真係做得比星星細心 - fitting方面都確實仍然存在一d問題, 但係有邊間廠fitting完全冇問題? 就算星星出品都有時會唔arm位, 好似f40既尾冚, 360既側裙等都係已知既問題. 青島方面, 之前出350z都靚過星星, 係頭燈fitting差d咁解.

fujimi既舊車其實好好玩, 而且同時期既模型黎計, 即係同當時既星星相比, 其實fujimi唔差得過星星好多, 不過係佢d模型出左30年都仲係果 D咁解....

fujimi早15,6年前既產品真係嚇親人, 果 D fc, 86都真係有d驚, 不過都係一部部黎比較會好d....

頂部
LoKLoK
中尉
Rank: 3Rank: 3
HardWorking


UID 21865
精華 1
積分 33
帖子 752
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-3
狀態 離線
發表於 2009-1-1 11:32 AM  資料  短消息  加為好友 
如果我排既話,我會

星星>豬尾>青島

豬尾好多新產品都好正,由其 MX-5,Golf   我覺得仲好過星星

星星太少車出喇,黎黎去去都係 super GT  , 太悶了

豬尾勝在夠車種多

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-1-1 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-1-1 03:31 發表
星星
大牌子,產品水準好平均,易砌,說明書是眾多牌子中最好,車款亦唔少;但產品大路,缺乏驚喜。
小弟砌模型砌得最多就是星星,第一幅模型也是星星。

青島
個人覺得青島d車麻麻,而且出好多「卡通車」 ...

Hasegawa is the best!!!  





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-1-1 12:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-1-1 03:58 AM 發表


我早輪去觀塘大雄度買野,順便同老闆吹下水,見佢地有賣痛車,老闆話係日本果邊搶到黐媽筋,近排香港亦都幾多人搵.....
其實未必關係唔係香港人的事,相信只係個人喜好.....  

可能我老餅,對好多「卡通 ...

D痛車我想買都無呀.....
真係....

頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-1-1 12:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2009-1-1 01:21 AM 發表
想請問向位車神~ 星星 , 青島 同富士美
如果比各位大大排次序~邊一間出既模比較好? 如 星星>富士美>青島
因小弟一直只係砌開星星既車
只係好幾年之前砌過一架已經唔記得咩牌子既車,果架車d駁位好多都唔準,磨 ...

完成第一架fujimi f430就成為憾事

工夫多,銀色鈴甩色,跟圖砌都瀨野

http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=97337





^-^
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-29 05:50 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver