回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [求救]改件斷件
X_LOVE_S
軍曹
Rank: 2


UID 23509
精華 0
積分 2
帖子 355
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-21
狀態 離線
發表於 2009-4-21 06:55 AM  資料  短消息  加為好友  添加 X_LOVE_S 為MSN好友 通過MSN和 X_LOVE_S 交談
[求救]改件斷件

之幾日係 Y拍買左套改件 [ NG Calamity]
返到黎見佢曲左少少
諗住睇下可唔可以加少少力整直佢啦
點知即刻斷左
而+有冇大大知點救返呀
我係英國 冇銅枝賣
aa膠+爽身粉係咪會唔穩
仲有冇其他d方法呀 我有 ab不地 同 雙星隻polyester 不地係手 唔知有冇幫助
或者 UHU OR Pattex 果 d 萬能膠又會唔會work ga
希望有大大可以幫到我
好心急想補返件野
同埋點樣可以整返直d件呀 包括埋斷左呢件
many thx 感激不盡!!!!!

[ 本帖最後由 X_LOVE_S 於 2009-4-21 07:40 AM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-4-21 06:55 AM
Cala 1.JPG (49.77 KB)
 
2009-4-21 06:55 AM
Cala 2.JPG (25.1 KB)
 
2009-4-21 06:55 AM
Cala 3.JPG (35.86 KB)
 
2009-4-21 06:58 AM
Cala 4.JPG (32.78 KB)
 
2009-4-21 06:55 AM
Cala 5.JPG (36.94 KB)
 
頂部
炸大蝦
平民
Rank: 1



UID 4470
精華 0
積分 3
帖子 40
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-4-21 07:22 AM  資料  短消息  加為好友 
可以用萬子夾代替銅枝ge
之後再用AA+爽身粉。
用雙星補土都得不過唔知你邊隻,我覺得乾得好慢。
同埋你一磨就可能成塊丟出黎,AA+爽身粉就好D
如果真係要用雙星,乾左之後係上面加小小AA膠補強返會好D ga。
希望幫到你

[ 本帖最後由 炸大蝦 於 2009-4-21 07:54 AM 編輯 ]





咪斷尾提示區:
真夏鬼丸上色
邪戰角要抽時間開工。
頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-4-21 07:26 AM  資料  短消息  加為好友 
有師兄教用熱風風筒吹後再屈
斷了件都離不開銅支之類放法
小弟會用萬字夾代替銅支 如沒有這麼幼的鑽咀 唯有照用set銅支的鑽咀照鑽 填入AB畢地插入萬字夾而固定萬字夾 盡量種深一點 最後用AA爽補補傷口

以上是小弟亂來的 因為小弟都在砌雙劍災難的時候也有曲劍的問題 很想幫到你

頂部
炸大蝦
平民
Rank: 1



UID 4470
精華 0
積分 3
帖子 40
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-10
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-4-21 07:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 X_LOVE_S 於 2009-4-21 07:25 AM 發表
同埋點樣可以整返直d件呀 包括埋斷左呢件

我用風筒或者熱水整軟先整直。
斷左個件你打銅枝/萬字夾之前就就返個位,先博返佢
我文字唔識表達,唔明就畫圖比你吧





咪斷尾提示區:
真夏鬼丸上色
邪戰角要抽時間開工。
頂部
ccy5_hk
上等兵
Rank: 2


UID 29654
精華 1
積分 16
帖子 263
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-19
狀態 離線
發表於 2009-4-21 07:44 AM  資料  短消息  加為好友  添加 ccy5_hk 為MSN好友 通過MSN和 ccy5_hk 交談
先試左直接用aa膠痴, 照計都夠力

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-4-21 08:15 AM  資料  短消息  加為好友 
我都成日唔小心整斷d件, 用aa會ok,不過我都會種一支銅支上去,先用aa上實佢,咁就好穩陣

同之後用風筒一路吹一路整直佢喇~d

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-4-21 08:33 AM  資料  短消息  加為好友 
加銅枝個效果好d,雖則aa係黐左佢,但係有銅枝打底會好d
另外,下次試下用風筒熱風吹或者熱水浸,彎左係拗唔番直,唔係大把件你斷

頂部
yan519
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 33883
精華 0
積分 19
帖子 1071
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-2
狀態 離線
發表於 2009-4-21 08:35 AM  資料  短消息  加為好友 
燒紅左支萬字夾萬萬插入去...都OK架...

頂部
ccy5_hk
上等兵
Rank: 2


UID 29654
精華 1
積分 16
帖子 263
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-19
狀態 離線
發表於 2009-4-21 08:42 AM  資料  短消息  加為好友  添加 ccy5_hk 為MSN好友 通過MSN和 ccy5_hk 交談


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-4-21 09:03 AM 發表
加銅枝個效果好d,雖則aa係黐左佢,但係有銅枝打底會好d
另外,下次試下用風筒熱風吹或者熱水浸,彎左係拗唔番直,唔係大把件你斷

樓主個情況係直情無銅枝嘛, 咁如果唔係受力位, 用aa膠痴住都可以頂到下,
不過要小心d唔好再屈到枝斷件

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-4-21 08:45 AM  資料  短消息  加為好友 
冇銅枝既可以用貴少少既方法... 針.. 針既size多不勝數, 只要有o岩既鑽咀就可以了.

不過你個問題唔係痴返好佢, 而係你本來係想屈直佢而整斷, 依家痴返好都仲會係曲的.





路過既厚多士
頂部
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-4-21 09:43 AM  資料  短消息  加為好友 
分享一個小弟覺得很好的方法, 又快又穩固:

step 1..在斷面中間開坑;
step 2..中間種膠片, 或模型膠框廢料;
step 3..用aa膠黐好及打磨好.



查看積分策略說明
附件
2009-4-21 09:43 AM
接骨.jpg (30.78 KB)
 
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-4-21 10:21 AM  資料  短消息  加為好友 
英國都有銅枝賣呀...
search 下brass bar / brass rod啦.

呢度都有一個了.
http://finneyandsmith.co.uk/finneyandsmith/Brass.htm





路過既厚多士
頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-4-21 11:39 AM  資料  短消息  加為好友 
不過斷左個位有detail...而且有級..打磨都有難道.





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
ccy5_hk
上等兵
Rank: 2


UID 29654
精華 1
積分 16
帖子 263
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-19
狀態 離線
發表於 2009-4-21 02:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ccy5_hk 為MSN好友 通過MSN和 ccy5_hk 交談


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-4-21 12:09 PM 發表
不過斷左個位有detail...而且有級..打磨都有難道.

又係喎...中間"lup"左落去之餘仲要有detial係上面 用磨機可能會易搞d

頂部
X_LOVE_S
軍曹
Rank: 2


UID 23509
精華 0
積分 2
帖子 355
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-21
狀態 離線
發表於 2009-4-21 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 X_LOVE_S 為MSN好友 通過MSN和 X_LOVE_S 交談
其實我手鑽都未有
田宮既手鑽+1 set 鑽咀242 hkd 抵唔抵買
家叫人係香港幫我買之後再寄過黎好d呀??
同埋 1mm 鑽咀夠細未ga??
thx 各位大大既幫忙



查看積分策略說明
附件
2009-4-21 08:17 PM
TAM74049s.jpg (3.23 KB)
 
2009-4-21 08:17 PM
TAM74050.jpg (59.62 KB)
 
頂部
0083-GP-01
曹長
Rank: 2



UID 35183
精華 0
積分 2
帖子 410
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2009-4-15
狀態 離線
發表於 2009-5-1 03:52 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
0083-GP-01
曹長
Rank: 2



UID 35183
精華 0
積分 2
帖子 410
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2009-4-15
狀態 離線
發表於 2009-5-1 03:54 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
fc7
二等兵
Rank: 1


UID 24520
精華 0
積分 6
帖子 77
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-26
狀態 離線
發表於 2009-5-1 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 
我多數係五金鋪買燒焊銅支用,你睇睇有冇得買

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 05:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver