回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 點解噴油噴出毛?
kevin1186
平民
Rank: 1


UID 9727
精華 0
積分 0
帖子 11
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-3-23 03:45 PM  資料  短消息  加為好友 
點解噴油噴出毛?

吾知點解用噴筆會走出一些絲來,但又不是直接噴出來,而是在空氣中飄浮和像蜘蛛網般依付在噴件上.
通常用高達專用油(高樽)時才發生這情況,有冇C Hing可以幫幫我?

頂部
yan519
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 33883
精華 0
積分 19
帖子 1071
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-2
狀態 離線
發表於 2009-3-23 03:49 PM  資料  短消息  加為好友 
應該係D油太濃...
你可以落多D開油水試下...

頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-3-23 03:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
加多D開油水~~再小心地谷槍~~咁D油稀返~~應該無事~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2009-3-23 04:25 PM  資料  短消息  加為好友 
唔係出毛~係d 油太濃度會咁~開稀d 先再慢慢加返個濃度就得架啦

頂部
奸仔
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11845
精華 0
積分 2
帖子 618
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-28
狀態 離線
發表於 2009-3-23 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 
一, 大濃
二, 水溝油

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-3-23 04:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kevin1186 於 2009-3-23 04:15 PM 發表
吾知點解用噴筆會走出一些絲來,但又不是直接噴出來,而是在空氣中飄浮和像蜘蛛網般依付在噴件上.
通常用高達專用油(高樽)時才發生這情況,有冇C Hing可以幫幫我?

"通常用高達專用油(高樽)時才發生這情況" <<<
我無用過高達專用油, 不過應該係佢既稀釋度比平時的濃,你用相同份量開油,所以出現咁既情況,並唔係噴毛

頂部
JIATU02
軍曹
Rank: 2


UID 27094
精華 0
積分 0
帖子 371
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-14
狀態 離線
發表於 2009-3-23 04:55 PM  資料  短消息  加為好友 
我都试过甘现象,开稀D就没事啦。

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-3-23 05:00 PM  資料  短消息  加為好友 
主因各位師兄都講左:太濃。
但係有時明明加左好多thinner,都有呢個問題, 係因爲未溝勻,D油聚左係個杯底,一開筆就吸左D好濃既油入個咀度,所以,必須搖勻。第一下開筆就噴,好易出事!要試左ok至噴落模型度。
話時話,呢個問題用badger既suction feed噴筆唔會發生,真係有辣有唔辣!

頂部
zombir
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2612
精華 0
積分 6
帖子 738
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-16
狀態 離線
發表於 2009-3-23 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 
喷油出毛是因为太浓,多加稀释剂比较好
如果怕沉淀,则每次少倒一些漆在油壶里面,称它没有沉淀就喷完





个人blog:http://notonlyzz.spaces.live.com/
頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-3-23 08:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!
噴之前谷一谷槍~係報紙試左先.
有問題就再加THINNER..我之前都試過 = =..
你玩多幾次就知..如果 D油太濃..噴果時D聲會唔同左 -_-..

------------------------------------------------------------------------------
講多樣野你知 = =..
我第一次用噴筆果時..
唔發現有吐C情況..
仲噴左成差半個幾鐘..最後...我一照鏡..
好似拍鬼片咁成面都係 = =...
我果時仲要係噴灰 -_-...真係勁似果 D陳年大屋果 D.. - -...
提提樓主一句:要注意有冇吐C情況出現啊

[ 本帖最後由 嘟×小流° 於 2009-3-23 08:58 PM 編輯 ]





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 06:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver